Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Hank 2017-08-23 08:39

Man blir ju konspiratorisk... Är det verkligen möjligt att sabba för sig själv så mycket som Jon Jones har gjort? Sorgligt att en sån talang inte får/tillåter sig själv att uppfylla sitt kall.

Cooks 2017-08-23 08:47

https://www.facebook.com/franklester...12233237540598

Citat:

I was just at dinner sitting next to Jon Jones when he got the phone call about this failed drug test. Supposedly the story is between weigh ins and fight night he took a oral steroid. Which makes zero sense since it wouldn't do anything at all for Jon to do so. It takes weeks for steroids to build up in your system to be a performance enhancer. Jon was devastated to say the least. This is a set up, straight up, no athlete would test clean his entire fight camp, and then randomly take some cheap fucking oral steroid betweens weigh ins and fight night knowing he would be tested once he got done fighting. This is a straight set up. They are trying to ruin this kids life. It makes no sense and Jon wouldn't do it. Let's see what happens with all of this but I truly believe Jon is innocent & I hope that all of you will give him a fair chance before you send hateful judgements his way.

xan 2017-08-23 11:20

Citat:

Ursprungligen postat av Cooks (Inlägg 7811462)
"I was just at dinner sitting next to Jon Jones when he got the phone call about this failed drug test. Supposedly the story is between weigh ins and fight night he took a oral steroid. Which makes zero sense since it wouldn't do anything at all for Jon to do so. It takes weeks for steroids to build up in your system to be a performance enhancer. Jon was devastated to say the least. This is a set up, straight up, no athlete would test clean his entire fight camp, and then randomly take some cheap fucking oral steroid betweens weigh ins and fight night knowing he would be tested once he got done fighting. This is a straight set up. They are trying to ruin this kids life. It makes no sense and Jon wouldn't do it. Let's see what happens with all of this but I truly believe Jon is innocent & I hope that all of you will give him a fair chance before you send hateful judgements his way."

http://i.imgur.com/digDBXc.gif

If he dies, he dies.

Agitator 2017-08-23 21:21


svenbanan 2017-08-23 22:56

Haha. :D Vicken slagdänga!! :thumbup:

Agitator 2017-08-24 02:47

För fem år sedan så blev ufc 151 cancelled på grund av Jon Jones.

En fegis som inte vågade möta Chael som när han var titelhållare. En Chael som var en viktklass lägre.

Jones kommer nog blekna med tiden i böckerna. En person folk inte bryr sig om att tala om helt enkelt. För mycket strul med han i många event.

MackeJuve 2017-08-24 06:14

Citat:

Ursprungligen postat av Agitator (Inlägg 7811796)

Älskar den. Han har gjort "Taking over France" också, samma stuk men handlar om Irland i fotbolls-EM.



Mick Konstantin(artisten som sjunger) blev f.ö. inbjuden till Las Vegas för att se matchen tillsammans med en kompis, av McGregor, som hade älskat låten.

svenbanan 2017-08-24 16:53



Jag håller nog med om att denna fajt till största delen kommer avgöras av "vad Floyd inte kommer göra, snarare än vad Conor kommer göra". Dvs hur pass "gammal" har Floyd egentligen blivit.

Jag börjar i alla fall känna mig lite sugen på att se denna matchen. Trodde för ett tag sedan att jag nästan inte skulle orka bry mig alls. Men lite sugen är jag allt...

mottat 2017-08-24 17:45

http://i.imgur.com/40RZvu2.jpg

psirus 2017-08-24 17:45

Moneybelt.... Nu har jag verkligen svårt att ta den här fighten på allvar

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk

An Iron Soul 2017-08-24 18:07

Starta en boxningstråd istället. Floyd Mayweather vs Conor McGregor har ingenting med MMA.
Jag kommer att hålla mina tummar för Badou Jack. Annars är jag helt ointresserad av det här jippot.
Att hans namn inte ens nämnts i tråden tidigare inför den här galan säger väldigt mycket om kunskapsnivån.


garbrandt vs dillashaw UFC 217 Sat. Nov. 4, 2017 :)

spoonchest 2017-08-24 18:46

"Supposedly" ?
Geez, inget talar för att han är oskyldig.

G.W 2017-08-24 19:05

Citat:

Ursprungligen postat av An Iron Soul (Inlägg 7812197)
Starta en boxningstråd istället. Floyd Mayweather vs Conor McGregor har ingenting med MMA.
Jag kommer att hålla mina tummar för Badou Jack. Annars är jag helt ointresserad av det här jippot.
Att hans namn inte ens nämnts i tråden tidigare inför den här galan säger väldigt mycket om kunskapsnivån.


garbrandt vs dillashaw UFC 217 Sat. Nov. 4, 2017 :)

Vet inte vad som är så intressant med Badou Jack, Conor skulle kicka hans arsle. Trots att Jack är tyngre.

Derbel McDillet 2017-08-24 19:06

Citat:

Ursprungligen postat av An Iron Soul (Inlägg 7812197)
Starta en boxningstråd istället. Floyd Mayweather vs Conor McGregor har ingenting med MMA.
Jag kommer att hålla mina tummar för Badou Jack. Annars är jag helt ointresserad av det här jippot.
Att hans namn inte ens nämnts i tråden tidigare inför den här galan säger väldigt mycket om kunskapsnivån.

Det här är en mmatråd, vill du diskutera Badou Jack kan du starta en boxningstråd istället. Här diskuterar vi Mcgregor som för tillfället är världens största mmafighter, oavsett om han ska fightas i boxning.

An Iron Soul 2017-08-24 19:38

apropå Tony Ferguson vs Kevin Lee interimbälte.
UFC 216 Sat. Oct. 7 TBA vs TBD
Vet någon av er vilka som har main Event? :)

UFC förbereder säkert inför conor mcgregor återkomst genom att skapa den matchen.

Jag undrar vad khabib nurmagomedov gör just nu. Antagligen bara avvakta och tar det lugnt.

Kommer Cristiane "Cyborg" Justino möta Holly Holm i Madison Square Garden eller vad tror ni? :D


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)