Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

eternallord 2014-03-09 12:29

Tog svart bälte igår förmiddags, Alex vann sin fight på kvällen och fick med mig en liten fläskläpp från sparringen på landslagslägret i morse. Bra helg :)

Jeffplsgo 2014-03-09 12:30

http://www.wingsdailynews.com/wp-con...st-duck-it.jpg

Hank 2014-03-09 12:33

Har denna varit uppe här förut? Ilir är ju ett djur helt utan motstycke!


HVR 2014-03-09 12:39

Haha, dafuq did I just watch? Kåm igen, kåm igen, UT MED MÅNSTRET!!

gohei 2014-03-09 13:09

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6904890)

Detta skrattade jag gott åt :D

Bailah 2014-03-09 13:48

Le mäktigt.


Åsberg 2014-03-09 14:02

Vart kan man hitta highlights från Gustafssons senaste match?

Krampus 2014-03-09 14:07

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 6905146)
Tog svart bälte igår förmiddags, Alex vann sin fight på kvällen och fick med mig en liten fläskläpp från sparringen på landslagslägret i morse. Bra helg :)

Grattis! Det är en go känsla. :)

eternallord 2014-03-09 14:11

Citat:

Ursprungligen postat av Krampus (Inlägg 6905275)
Grattis! Det är en go känsla. :)

Tack, tack :) Det är verkligen en av milstolparna jag velat bocka av i livet så det känns bra.

Krampus 2014-03-09 14:12

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 6904748)
Säg inte att någon tvingat dig kolla mello? ^^
Gusta nu!

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6904753)

Nu har ja sett det. Allt är i sin ordning. Carry on.

Fonziie 2014-03-09 14:15

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 6905254)
Le mäktigt.



Fyfan va mäktigt! Gåshud.

Du som filmat?

tp_88 2014-03-09 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6904885)
Så du försöker påstå att du har koll på wmma helt plötsligt och att jag skulle ha antagit att du visste vad läget var 2007 vad gäller wmma? :D
För det är faktiskt möjligt att hon hade klarat sig hyffsat då i 145, eftersom divisionen då var i princip obefintlig. Men lite grappling hade hon nog behövt. T.ex. så började Jessica Rakoczy att slåss med väldigt lite kunskap om markspelet, och därför ser hennes record ut som det gör. Däremot så går det rätt bra för Holly Holm, men hon är också i kanske det bästa campet för mma-kickboxare och har jobbat på sin grappling ett tag.
Jag tolkade uppenbarligen ditt svar att handla om den hypotetiska situationen att hon hade hade varit i sitt prime samtidigt som Rousey, eller när det åtminstone fanns någon division att tala om.

Jag har inte nämnt något om det, alls. Jag sa att jag trodde X, varpå du svarade att det faktum att jag trodde X visade min avsaknad av mma_______kunskaper. Samtidigt som du nu säger att du i princip delar den uppfattningen.

Om någon säger att det regnar när det regnar, brukar du påtala att det påståendet visar på oförmåga att avgöra vilket väder det är, bara för att personen i fråga inte är meteorolog eller väldigt väderintresserad?

Jag förstår ärligt talat inte, och jag tycker allt som oftast att du har en ganska dryg attityd. Inte ens när du har läst fel kan du svara utan att inleda med drygheter. K peace out bye.

Doctor Snuggles 2014-03-09 16:16

Citat:

Ursprungligen postat av tp_88 (Inlägg 6905410)
Jag har inte nämnt något om det, alls. Jag sa att jag trodde X, varpå du svarade att det faktum att jag trodde X visade min avsaknad av mma_______kunskaper. Samtidigt som du nu säger att du i princip delar den uppfattningen.

Om någon säger att det regnar när det regnar, brukar du påtala att det påståendet visar på oförmåga att avgöra vilket väder det är, bara för att personen i fråga inte är meteorolog eller väldigt väderintresserad?

Jag förstår ärligt talat inte, och jag tycker allt som oftast att du har en ganska dryg attityd. Inte ens när du har läst fel kan du svara utan att inleda med drygheter. K peace out bye.

lol, drygheter, är du bakfull och sur eller? Slappna av, smileyn borde göra det ganska tydligt att det var med glimten i ögat.
Jag läste inte fel dessutom, jag tog dig bara inte på orden utan tolkade med sammanhanget i beaktning. Inte för att det spelar någon särskild roll, eftersom jag förtydligade.
Det är inte som du själv inte låter superdryg rätt ofta dessutom. ;)

eternallord 2014-03-09 16:21

Nu börjar jag upprepa mig själv men det är befogat

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 6904285)
Kan ni lägga ner tramset nu? Sandlådenivå...


Doctor Snuggles 2014-03-09 16:24

Vad var det du tog svart bälte i förresten? TW?


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)