![]() |
|
Haha :D Tråkigt att Lille Nog skadat sig men ändå komiskt enbart för alla väntade på det. Bra det hände så här tidigt i alla fall.
chael sonnen @sonnench 1h Lil Nog: the only man who has 'no-showed' more times than Axl Rose. chael sonnen @sonnench 57m He fights less than Ghandi chael sonnen @sonnench 28m FOR SALE: MMA GLOVES Never used. Contact Lil' Nog, 1 Fragile Chicken Road, No-Show, Brazil chael sonnen @sonnench21m It's Halloween. Lil' Nog went as a FIGHTER chael sonnen @sonnench22m Instead of a contract, Joe Silva faxes him a Missing Person's Report |
Citat:
(:D) |
Citat:
UFC försöker för det mesta plocka fram bra fighters. Sedan är det upp till bevis. |
Citat:
|
Citat:
|
Att Chael har 100% hit ratio när det kommer till kreativ humor är enastående. Han är guld den mannen :D
|
Axl Rose-referensen kändes nästan lite "dated". ;)
|
Citat:
|
Citat:
Kan inte komma på någon som blivit nekad titelmatch pga tråkig stil. Vad jag vet är det bara Fitch och Okami (av top-fighters alltså) som förlorat kontrakt eftersom att de inte levererar underhållande matcher, men dessa två hade ju heller inte ens hälften av skickligheten som krävs för att ta bältet i respektive viktklass vilket visade sig när de väl fick titelmatcher. |
Citat:
|
|
Machoda vs Mousse. Yey!
|
Citat:
Citat:
Risk för Machida via tråkigt decision dock? Mousse är ju tillräckligt bra för att inte göra något stort misstag och bli avslutad. |
Visste inte att Warmachine haft en sån tråkig uppväxt, jag har lite mer förståelse för honom nu.
Men jag ser rött när MMA-fighters går ut och pucklar på vanligt folk. Kommer t.ex. aldrig tåla Badr Hari. Men ibland är det välförtjänt (klassiker). :d |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:26. |
|