Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

young_george 2012-04-27 22:05

Hur hände denna matchen? Ser ut som en go gatufight på steroider

Doctor Snuggles 2012-04-27 22:10

Haha! Kan vara den sämsta fight jag sett.
Skulle en riktig fighter, t.ex Cyborg, slagits hade det varit lila och strandad. :D

panzerpig 2012-04-27 22:19

såg ut som två jättebebisar som aldrig fightats försökte slåss..
möjligen två personer i sumodräkter.

Tediiieee 2012-04-28 13:42

Ronda Rousey i senaste tuf avsnittet HNNNNNGGGGGG dat ass.

Mago 2012-04-28 14:08

Citat:

Ursprungligen postat av Tediiieee (Inlägg 5742001)
Ronda Rousey i senaste tuf avsnittet HNNNNNGGGGGG dat ass.

Face palm på awkwardnessen när hon kom till huset. wtf? :)

scout_scatter 2012-04-28 14:18

Citat:

Ursprungligen postat av Tediiieee (Inlägg 5738969)
kwon du är en riktig forum hjälte! Levererar i väldigt många trådar, GJ brah.

+1111 :thumbup:

Tediiieee 2012-04-28 14:28

Citat:

Ursprungligen postat av Mago (Inlägg 5742055)
Face palm på awkwardnessen när hon kom till huset. wtf? :)

Ja verkligen, ganska pinsamt och se :D

eternallord 2012-04-28 18:57

Alltså, hur kunde en domare ge Sam Sicilia rond 1? Helt bortom mitt förstånd. Att två gav Saunders rond 2 är också högst diskutabelt, men hur i satan vinner man en rond där man blir droppad av en huvudspark och i övrigt mest förlorar clincharbetet?

Kwon 2012-04-28 19:20

Om ni missade årets MMA-händelse

Byggare (Burneika) VS MMA-"fighter" (Najman som mötte Pudzi) aka Purple Beaches


DarcyGrahn 2012-04-28 19:22

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 5742506)
Alltså, hur kunde en domare ge Sam Sicilia rond 1? Helt bortom mitt förstånd. Att två gav Saunders rond 2 är också högst diskutabelt, men hur i satan vinner man en rond där man blir droppad av en huvudspark och i övrigt mest förlorar clincharbetet?

Jag skulle helst sett det blivit oavgjort och fått en tredjerond. Första till Saunders och andra ronden till Sam. Men behöver domarna ha gett Saunders rond två? Jag tror snarare att dom satte rond 2 oavgjort och gav första till Saunders och på så vis vann han med ett poäng. Ingen domare borde ju kunnat ha gett Sam första ronden som du säger tycker man. Eller har du sett scorecardsen?

panzerpig 2012-04-28 20:45

Burneika finns även i HD! för er som vill se skills riktigt tydligt!

Kwon 2012-04-28 20:52

Hah Tack för HD så man kan se legendaren och worlds best (p4p) mixed martial byggist Burneika!

All denna polska rap i början (a la Puzi entré) är ju så underbar ;)

Najman måste tjäna en hel del på att få stryk av byggare

cero 2012-04-28 21:12

Ska tydligen finnas en verbal överenskommelse mellan Edgar och Benson om en till match. Börjar bli riktigt drygt med returmöten, men detta lär bli en bra match oavsett.

Aldo/Koch ska tydligen också vara på gång.

eternallord 2012-04-28 21:23

Citat:

Ursprungligen postat av DarcyGrahn (Inlägg 5742559)
Jag skulle helst sett det blivit oavgjort och fått en tredjerond. Första till Saunders och andra ronden till Sam. Men behöver domarna ha gett Saunders rond två? Jag tror snarare att dom satte rond 2 oavgjort och gav första till Saunders och på så vis vann han med ett poäng. Ingen domare borde ju kunnat ha gett Sam första ronden som du säger tycker man. Eller har du sett scorecardsen?

Det hade gett ett unanimous decision, men officiellt så var det ett split decision, vilket betyder att någon gav vinsten helt till Sam.

Scorecardsen kom ut på Bloodyelbow, det var två domare som gett Saunders vinsten med 20 - 18 och en som gett Sam vinsten med 20 - 18. Båda är helt fel i min mening, borde varit 19 - 19 eller på sin höjd Saunders vinner med 20 - 19 (andra ronden oavgjort), men hur i hela friden någon domare kunde ge Sam båda ronderna är sinnessjukt.

DarcyGrahn 2012-04-28 21:28

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 5742740)
Det hade gett ett unanimous decision, men officiellt så var det ett split decision, vilket betyder att någon gav vinsten helt till Sam.

Scorecardsen kom ut på Bloodyelbow, det var två domare som gett Saunders vinsten med 20 - 18 och en som gett Sam vinsten med 20 - 18. Båda är helt fel i min mening, borde varit 19 - 19 eller på sin höjd Saunders vinner med 20 - 19 (andra ronden oavgjort), men hur i hela friden någon domare kunde ge Sam båda ronderna är sinnessjukt.

Jag tänkte istället att han gav Sam andra ronden och på något vis hade första ronden oavgjord istället. Vilket leder till att Sam skulle ha vunnit enligt en domare.

Men jag håller med dig! Att ge första ronden till Sam är ju så sjukt så det finns inte!


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:43.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)