Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Heniin 2011-04-30 12:39

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 5023718)
Finns det möjligtvis en bild där Anderson Silva och GSP är brevid varandra och står upp?

finns en ihop klippt bild, ska se om jag hittar den mannen

Heniin 2011-04-30 12:40

http://georgesaintpierre.com/wp-cont...de-by-side.jpg

cero 2011-04-30 13:00

Skulle vara kul att se en riktig bild, den har jag redan sett. Eftersom att de sitter brevid varandra på den förra bilden, borde det kanske finnas någon där de står upp?

Saber 2011-04-30 13:10

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 5023848)
Skulle vara kul att se en riktig bild, den har jag redan sett. Eftersom att de sitter brevid varandra på den förra bilden, borde det kanske finnas någon där de står upp?

Försökte själv hitta en (dvs en som inte gått igenom photoshop) dock utan resultat.... men, i länken som jag bifogade så kan man skymta i nån sekund i videoklippet då GSP kallas ut och man ser Anderson stå precis snett bakom honom. Jag vet att det inte är tillräckligt men alltid nånting. ;)

Doctor Snuggles 2011-04-30 15:00

Citat:

Ursprungligen postat av babidi (Inlägg 5023172)
Jake Shield har inte en chans i världen. Aldrig sett en större missmatch. GSP är en freak-athlete, Shields kmr inte få ner honom. Och stående är GSP lightyears före joke shields. Kommer ni inte ihåg hur mycket vi skrattade åt honom efter kampmann fighten? Såg ut som han markerade slagen istället för att slå ordentligt. Aldo kmr också dominera. Resten av kortet är no biggie.

Dummaste jag läst på länge. Att Shields såg dålig ut mot Kampmann, vilket kunde varit pga olika anledningar, negerar inte att han har en LÄNGRE winning streak än GSP mot minst lika bra motstånd. Om detta är den största mismatchen någonsin, vad var det när gsp mötte alla sina andra motståndare? Han hae själv sagt att Shields skulle slå alla hans tidigare motståndare.

eternallord 2011-04-30 15:05

Citat:

Ursprungligen postat av babidi (Inlägg 5023172)
Jake Shield har inte en chans i världen. Aldrig sett en större missmatch. GSP är en freak-athlete, Shields kmr inte få ner honom. Och stående är GSP lightyears före joke shields. Kommer ni inte ihåg hur mycket vi skrattade åt honom efter kampmann fighten? Såg ut som han markerade slagen istället för att slå ordentligt. Aldo kmr också dominera. Resten av kortet är no biggie.

Tangentbordskrigaren bjuder på stora ord.

Konvex 2011-04-30 15:30



Hatsu Hiokis senaste match, hoppas verkligen han hittar sin väg till ufc eller någon annan större promotion snart, han vs Aldo vore coelt.

spoon 2011-04-30 15:36

Fan det var lång väntan till denna galan. Tycker dom brukar komma oftare annars. Bra kort. Blir perfekt att se detta på bakfyllan imorgon.

babidi 2011-04-30 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 5024022)
Dummaste jag läst på länge. Att Shields såg dålig ut mot Kampmann, vilket kunde varit pga olika anledningar, negerar inte att han har en LÄNGRE winning streak än GSP mot minst lika bra motstånd. Om detta är den största mismatchen någonsin, vad var det när gsp mötte alla sina andra motståndare? Han hae själv sagt att Shields skulle slå alla hans tidigare motståndare.

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 5024035)
Tangentbordskrigaren bjuder på stora ord.

Så ni tror att Shields har en chans? Put your money where your mouth is.

De flesta betsidor ger dig 4x insats på shields och runt 1,5x insats på GSP. Vi säger såhär. Om Shields vinner så slipper ni mig i MMA tråden i 4månader. Men om GSP vinner så slipper jag era tårar(inlägg) i MMAtråden i en månad. Citera detta inlägg och svara. Vill ni göra det ännu mer intressant kan vi köra allmänt brädan overall, eller hela kollo. Kom igen nu boys! Joke shields #Winning streak!!! better 0pp0nents than GSP (eller?)

Doctor Snuggles 2011-04-30 16:19

Citat:

Ursprungligen postat av Konvex (Inlägg 5024073)


Hatsu Hiokis senaste match, hoppas verkligen han hittar sin väg till ufc eller någon annan större promotion snart, han vs Aldo vore coelt.

Förståe inte riktigt vad du tror han skulle kunna göra mot Aldo. Hans standup såg inte särskild vass ut, och Aldo är flerfaldig jujumästare. Ingen som ens lyckats få/hålla ner honom än, och det inkluderar bra brottare, så vet inte riktigt vad Hioki skulle ha att erbjuda, shootomästare eller inte.

Doctor Snuggles 2011-04-30 16:25

Citat:

Ursprungligen postat av babidi (Inlägg 5024177)
Så ni tror att Shields har en chans? Put your money where your mouth is.

De flesta betsidor ger dig 4x insats på shields och runt 1,5x insats på GSP. Vi säger såhär. Om Shields vinner så slipper ni mig i MMA tråden i 4månader. Men om GSP vinner så slipper jag era tårar(inlägg) i MMAtråden i en månad. Citera detta inlägg och svara. Vill ni göra det ännu mer intressant kan vi köra allmänt brädan overall, eller hela kollo. Kom igen nu boys! Joke shields #Winning streak!!! better 0pp0nents than GSP (eller?)

Du får nog jobba lite på logiken först. Även om jag skulle tycka han har en chans innebär det inte att jag tror han vinner. Jag reagerade på din löjliga underdrift av hans chans.
Sen att jag skulle tycka det vore kul om han vann med GSPs egna medel är en annan sak. Jag har f.ö. inget emot dig, så jag vinner inget på att du håller dig borta.

Konvex 2011-04-30 16:40

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 5024193)
Förståe inte riktigt vad du tror han skulle kunna göra mot Aldo. Hans standup såg inte särskild vass ut, och Aldo är flerfaldig jujumästare. Ingen som ens lyckats få/hålla ner honom än, och det inkluderar bra brottare, så vet inte riktigt vad Hioki skulle ha att erbjuda, shootomästare eller inte.

Du borde kolla in hans match mot Marlon Sandro som är riktigt bra dude från samma camp som Aldo, han outstrikeade han totalt och tog ner och subbade nästan han några gånger i slutet.

nmanradnävna 2011-04-30 17:04

Funderar på om man ska köpa PPVn 03:00 i natt men samtidigt är jag orolig över att Joe eller Mike ska spoila resultaten från underkortet och underkortet är så jävla fett så det vill man ju gärna slippa *grr*
(har ej facebook)

babidi 2011-04-30 17:20

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 5024199)
Du får nog jobba lite på logiken först. Även om jag skulle tycka han har en chans innebär det inte att jag tror han vinner. Jag reagerade på din löjliga underdrift av hans chans.
Sen att jag skulle tycka det vore kul om han vann med GSPs egna medel är en annan sak. Jag har f.ö. inget emot dig, så jag vinner inget på att du håller dig borta.

Jag tycker inte att det är en underdrift. Varje fight GSP har så hypar man hans motståndare som hans svåraste match någonsin. Det finns ingen WW i världen nära GSP. Han har promenerad genom alla han mött. Och hans striking va skrattretande mot Kampmann. Rogan som gillar smaken på Shields bollar sa t.o.m att det såg riktigt dåligt ut.

eternallord 2011-04-30 17:26

Citat:

Ursprungligen postat av babidi (Inlägg 5024177)
Så ni tror att Shields har en chans? Put your money where your mouth is.

De flesta betsidor ger dig 4x insats på shields och runt 1,5x insats på GSP. Vi säger såhär. Om Shields vinner så slipper ni mig i MMA tråden i 4månader. Men om GSP vinner så slipper jag era tårar(inlägg) i MMAtråden i en månad. Citera detta inlägg och svara. Vill ni göra det ännu mer intressant kan vi köra allmänt brädan overall, eller hela kollo. Kom igen nu boys! Joke shields #Winning streak!!! better 0pp0nents than GSP (eller?)

Jag bryr mig inte vem som vinner och bryr mig inte om huruvida du är i tråden heller. Du uttrycker dig dock otroligt fånigt/komiskt.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)