Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

panzerpig 2010-08-02 07:07

Börjar bli ett fan av Bones Jones nu :)
Hans armbågar är ruggiga... Dags för svårt motstånd, sen en titelmatch va? Kan han klampa över Matyushenko sådär enkelt så undrar man ju vem som stoppar honom..

panzerpig 2010-08-02 20:17

Var det bara jag som kikade på ufc live? :)

CpÅke 2010-08-02 22:21

fyfan va domarn fuckade den där matchen(jones vs janitor),jag blev så förbannad,the janitor va fullt medveten.fan va förbannad jag blir.detta är samma sak som om dom skulle stoppat brockmatchen när carwin stod o slog på han i 3min

nae jag blev bara arg,såg ni hur jones stance va under matchen? lekte han andersson silva eller.jag tyckte det va jävligt löjligt,

neger dommaren är död för mej nu.tycker jones beteer sej arrogant

Doctor Snuggles 2010-08-02 22:23

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4510508)
fyfan va domarn fuckade den där matchen(jones vs janitor),jag blev så förbannad,the janitor va fullt medveten.fan va förbannad jag blir.detta är samma sak som om dom skulle stoppat brockmatchen när carwin stod o slog på han i 3min

nae jag blev bara arg,såg ni hur jones stance va under matchen? lekte han andersson silva eller.jag tyckte det va jävligt löjligt,

neger dommaren är död för mej nu

Välkommen herr stereotyp hillbilly-mma-fan!

CpÅke 2010-08-02 22:31

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4510512)
Välkommen herr stereotyp hillbilly-mma-fan!

seriöst vilken insatt mma kille somhelst skulle säga att det där va ett wrong stoppige, han blev armbågad i 2 sekunder sen börja han vika bort huvudet från armbåden o då tar den mkt mindre skada när den inte träffar med spetsen, det va inte kört.helvete låt han tappa ut själv

cero 2010-08-02 22:31

http://farm3.static.flickr.com/2482/...b51d292cde.jpg

Kabuto 2010-08-02 22:32

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4510508)
fyfan va domarn fuckade den där matchen(jones vs janitor),jag blev så förbannad,the janitor va fullt medveten.fan va förbannad jag blir.detta är samma sak som om dom skulle stoppat brockmatchen när carwin stod o slog på han i 3min

nae jag blev bara arg,såg ni hur jones stance va under matchen? lekte han andersson silva eller.jag tyckte det va jävligt löjligt,

neger dommaren är död för mej nu.tycker jones beteer sej arrogant

Matyushenko kunde inte försvara sig på något sätt. Tycker du att Jones ska fortsätta att slå tills han är helt sönderslagen i ansiktet med hjärnskakning?
Visst han kunde kanske ha fått sig loss men det vet inte domaren i förväg och det är hans uppgift att tänka på idrottsmännens hälsa i första hand.

Kabuto 2010-08-02 22:33

Oj, CpÅke kanske bara skojjar..

CpÅke 2010-08-02 22:38

Citat:

Ursprungligen postat av Kabuto (Inlägg 4510527)
Matyushenko kunde inte försvara sig på något sätt. Tycker du att Jones ska fortsätta att slå tills han är helt sönderslagen i ansiktet med hjärnskakning?
Visst han kunde kanske ha fått sig loss men det vet inte domaren i förväg och det är hans uppgift att tänka på idrottsmännens hälsa i första hand.

låt han tappa själv? vadå sönderslagen? han var LÅÅÅÅNGT ifrån sönderslagen direkt när dom flytta på jones gick han upp o undra vafan dommarn stoppa för.detta var i princip hans chans att få komma tillbaka

hah lol idrottsmän, dom är fighters i första hand. och om du frågar vilken fighter som helst så fortsätter dom att slåss även fast dom riskerar att skada sej,

Kwon 2010-08-02 22:40

CpÅke trollar bara, disregard! :)

CpÅke 2010-08-02 22:44

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4510543)
CpÅke trollar bara, disregard! :)

vafan jag trollar inte jag internet ragar helt

seriöst nu kommer Matyushenko åka hem,han blev inte ens svettig undermatchen,han tränade i månader och nu kollar han sej i spegeln inte ens ett blåmärke.han hade säkert heldre kört fullt ös blivet helt sönderslagen och kollat sej själv i speglen o veta att han gjorde faaan en fight.

han skulle säkrt kommit ut ur det där greppet och om inte då hade han fått tappat men helvete dommarn kunde ju ha gett han iaf 10 till sec.matt hamil matchen försvara sej inte heller han bara låg o tog emot och den stopppa dom inte+brocklesnar

varför kan ni inte bara hålla med om att dommarn stoppade i förtid?

Tricce 2010-08-02 22:48

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4510540)
hah lol idrottsmän, dom är fighters i första hand. och om du frågar vilken fighter som helst så fortsätter dom att slåss även fast dom riskerar att skada sej,

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4510554)
.han hade säkert heldre kört fullt ös blivet helt sönderslagen och kollat sej själv i speglen o veta att han gjorde faaan en fight.

Det är ju tyvärr inte det som det handlar om utan om att ifall sporten ska få finnas kvar och sändas på tv osv så måste det finnas gränser. Såg du förresten uppdrag gransknings avsnitt om mma i Sverige?

Doctor Snuggles 2010-08-02 22:55

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4510554)
vafan jag trollar inte jag internet ragar helt

seriöst nu kommer Matyushenko åka hem,han blev inte ens svettig undermatchen,han tränade i månader och nu kollar han sej i spegeln inte ens ett blåmärke.han hade säkert heldre kört fullt ös blivet helt sönderslagen och kollat sej själv i speglen o veta att han gjorde faaan en fight.

han skulle säkrt kommit ut ur det där greppet och om inte då hade han fått tappat men helvete dommarn kunde ju ha gett han iaf 10 till sec.matt hamil matchen försvara sej inte heller han bara låg o tog emot och den stopppa dom inte+brocklesnar

varför kan ni inte bara hålla med om att dommarn stoppade i förtid?

http://motivac.sopca.com/files/2007/...oke-to-dog.jpg

CpÅke 2010-08-02 22:56

Citat:

Ursprungligen postat av Tricce (Inlägg 4510562)
Det är ju tyvärr inte det som det handlar om utan om att ifall sporten ska få finnas kvar och sändas på tv osv så måste det finnas gränser. Såg du förresten uppdrag gransknings avsnitt om mma i Sverige?

litegrann bara,slutet
och jag är jävligt trött på att dom som representerar mma i sverige är alltid nån stornäsad turk som ska framhäva mma som en sofistikerad sport samtidigt som han smörjer deras rövhål extra med fin svenska, dom slår varandra medvetslösa i ringen, vad mer finns det att säga, helvete hela asien hyller fighters som hjältar när dom kliver upp i ringen, i sverige blir du sedd som en apa

http://www.geekologie.com/2009/11/wt...t_tube_fig.php

kolla bara japan dom slåss i ringen med ett par lysrör som ett par jävla idioter och dom blir hyllade! nu det är grejjer det

om det finns en sport som orsaker våld så är väl endå fotboll men det verkar ingen bry sej om? hur många dör inte i fotbolls relaterat våld och hur mkt håller folk inte på med förstörelse i samband med fotboll?

cero 2010-08-02 22:57

:laugh::laugh:


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:32.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)