Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

eternallord 2015-07-22 20:57

Vad är det han skulle ha vinklat menar du? Vi alla vet ju precis vad han har sagt, och efter det så fick han sparken.

Doctor Snuggles 2015-07-22 21:05

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 7393830)
Vad är det han skulle ha vinklat menar du? Vi alla vet ju precis vad han har sagt, och efter det så fick han sparken.

Det är väl inte särskilt svårt att föreställa sig? Finns ett massa sätt som konversationen etc kunde gått på. Kanske han blev arg och tjafsade med någon på UFC? Kanske de bara sade att han är fri att sluta jobba om han inte är nöjd? Kanske han sedan ville måla dem i dålig dager då han tyckte sig blivit dåligt behandlad?

Alltså jag vet inte om något sådant har hänt, men det känns som sagt bara jävligt klumpigt av UFC, eller någon som jobbar på UFC isf. Skulle inte förvåna mig om de tar tillbaka Stitch och sparkar personen som var ansvarig för att sparka honom, om nu allt detta stämmer.

cero 2015-07-22 22:45



Embedded är det bästa sedan flingor med mjölk imo.

Agitator 2015-07-22 23:05

Citat:

Ursprungligen postat av Grazzafukkinrazzi (Inlägg 7393327)
Säkerligen en hel del som känner igen honom från Never Back Down 2.

Oj, en skitfilm, folk känner igen killen direkt! Själv var jag tvungen att glo på Mini brocks namn för att känna igen killen. Sett alla UFC galor och event men kan ändå inte "känna" igen killen vid namn. Nu kommer jag dock ha det mer cementerat på grund av denna diskussion.



Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 7393607)
Lite av ett namn har han faktist. Dessutom har hans 3 vinster i UFC alla varit via våldsam första-ronds KO, så man kan tycka att han förtjänar tillräckligt för att kunna träna heltid åtminstonde. Det är ju en investering då atleterna sedan presterar bättre.

Såg du hans senaste för några dagar sedan mot Mir? :em:

Mini brock har lite att jobba på.

Agitator 2015-07-22 23:07

Durans twitter är skön :)

https://twitter.com/StitchDuran
http://i.imgur.com/M6VRkMg.jpg



http://i.imgur.com/gvPljt3.jpg

Grazzafukkinrazzi 2015-07-23 07:17

Citat:

Ursprungligen postat av Agitator (Inlägg 7393916)
Oj, en skitfilm, folk känner igen killen direkt! Själv var jag tvungen att glo på Mini brocks namn för att känna igen killen. Sett alla UFC galor och event men kan ändå inte "känna" igen killen vid namn. Nu kommer jag dock ha det mer cementerat på grund av denna diskussion.

Skitfilm? Ja.

Dock så är NBD-filmerna två av de få kända MMA-filmer som finns och jag skulle tro att de således setts av de flesta som är kampsportsintresserade i yngre åldrar.

Att du sett alla UFC-galor och ändå inte känner till Duffee säger en hel dig om dig och i princip ingenting om honom.

cero 2015-07-23 22:08


3bz 2015-07-23 22:44

Bara jag som är mer upphetsad över Barbosa-Felder än TJ-Barao?

cero 2015-07-23 23:04

Citat:

Ursprungligen postat av 3bz (Inlägg 7394487)
Bara jag som är mer upphetsad över Barbosa-Felder än TJ-Barao?

Bara du. Men bägge kommer leverera fyrverkerier helt klart.

Bailah 2015-07-24 00:42

Wanderlei Silva has been on a rampage against the UFC in the media since being banned after evading a random drug test in Nevada. Most recently he ranted about the UFC's firing of cut man 'Stitch' and accused the UFC of having fixed fights:

“They fired him,” Silva wrote in his native Portuguese (and translated by MMAjunkie). “That’s right. They fired ‘Stitch’ for standing against this theft being perpetrated on the athletes. So I wonder, ‘why don’t they fire me?’ I already said I do not want to, nor will I work any more for to this promotion. And they won’t dismiss me. That’s what happens to those who speak the truth in this company; they’re driven out. They have no respect for anyone. I’ve made it very clear to you all that I will never again fight for this promotion, the U.F. Circus. Fixed fights – and I can prove it! I haven’t yet dropped the bomb. I haven’t said everything I know!”

Silva continued later in the day, with a second post that, again, referenced fixed fights.

“Either you do what they tell you, or you’re fired,” Silva wrote. “I won’t give up until they free the athletes. This promoter is killing our sport. There are fighters going back to work to support their families because they can’t live from the sport alone. They’re very poorly paid. We are getting organized and soon I’ll have news for my brothers in the ring. This will not stand! Some have tried to buy me, but I am not, nor have I ever been for sale. And I will fight to the end, to unmask these promoters, who are deceiving the public, cheating, and taking the dignity and the honor from our sport! This is turning a pro-wrestling show with fixed fights. We have to stop these guys because that’s the end of the line for us!”

Tricklew 2015-07-24 08:48

Wanderlei har nog tagit emot ett eller två slag för många.

qozmox 2015-07-24 14:30

har ej sett Mir/Duffee och Bisping/Leites,
hur var dessa events? värda att se?
eller vilket var bättre?

minusgradv 2015-07-24 14:49

Båda huvudmatcherna var värda att se, som helhet var Bisping/Leites ett bättre event. I min åsikt.

cero 2015-07-24 21:07

Citat:

Ursprungligen postat av qozmox (Inlägg 7394718)
har ej sett Mir/Duffee och Bisping/Leites,
hur var dessa events? värda att se?
eller vilket var bättre?

Skippa bägge och tagga inför detta nu på lördag natt:

Citat:

T.J. Dillashaw vs. Renan Barão
Miesha Tate vs. Jessica Eye
Edson Barboza vs. Paul Felder
Joe Lauzon vs. Takanori Gomi
Jim Miller vs. Danny Castillo
Eddie Wineland vs. Bryan Caraway
Daron Cruicks. vs. James Krause
:bow:

cero 2015-07-24 23:11



Bara jag i tråden som alltid tittar på invägningarna? Har blivit en ritual inför matcherna.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)