Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

palme 2009-02-01 07:03

Citat:

Ursprungligen postat av ManuelIT (Inlägg 3462650)
alright...

vad tror ni om GSP mot Anderson Silva?
jag vågar spekulera att gsp inte kommer ha stora svårigheter mot Thiago

Thiago Alves är thaiboxare som slår och sparkar stenhårt, är väldigt stor och stark samt har riktigt bra TDförsvar...tror han blir riktigt svår, kanske t.om knockar GSP. Blir en tuffare match än den vi såg nyss!

Vet inte om GSP har planer på att gå upp en viktklass för att möta silva?

Salus 2009-02-01 07:46

fan, det var det värsta.

Två insikter, GSP är bättre än jag trodde samt att jag numera inte behöver förvalta mitt bettingkonto no more :D

vxcv 2009-02-01 08:07

Penn borde stannat hemma.

Pdaddy 2009-02-01 11:21

Pen is noooooobody nu, snacka om usel prestation...
Skall han fightas mer så får han gå tillbaka till sin viktklass så han slipper se ut some en monshishi !!

Pd

Kwon 2009-02-01 15:56

Machida is the OWN as always! :D

Kabuto 2009-02-01 16:07

Jag vill se Jon Fitch match. Det var inte kul att se BJ bli dominerad, men inte helt oväntat att han förlorade.

hoikka poika 2009-02-01 18:19

Det var kul att se så många klassiska judo- och brottarkast. Det visar att det finns plats för "klassiska" tekniker och inte bara double legs, intressant!

Grymt imponerad av Jon Jones. Kul med en fighter som kör tekniker hejvilt från många olika stilar. Jäkligt skoj med en brottare som inte kör den traditionsenliga "brottar-MMA:n"!

Sebbe_H 2009-02-01 18:56

Bra event överlag tyckte jag, är nöjd.

Jon Jones överaskade och var riktigt bra.

Dong youn kim skulle ha tagit decision dock.

Riktigt bra gjort av machida att sätta dit thiago.

Penn var chanslös, riktigt bra prestation av gsp som väntat!

Fultjack 2009-02-01 20:10

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 3463290)
Machida is the OWN as always! :D

YES! Älskar verkligen Machida *cupid* Såklart GSP också! *cupid*

Trist att Stephan Bonnar förlorare men är imponerad av Jon Jones :thumbup:
Tycker också Kim borde tagit Karo men men...

CrazyJoeDavola 2009-02-01 21:39

Fel viktklass för BJ, skönt dock att se han bli mos.

Hatten av för jon jones och lyota, grymma de var!

Kräket 2009-02-02 00:07

Skön gala! Lyoto Machida imponerade stort. Förstår inte riktigt den kritik som (tidigare) riktats mot honom. Han vinner sina fajter och utan särskilt mycket skada. Tycker jag verkar vara en bra gameplan.

GSP verkade överlägsen. Styrkan och wrestlingen gjorde nog hela skillnaden. Särskilt när han tack vare dem kunde "lura" BJ och finta slag respektive att shoota.

Läste att BJ lämnat in en protest angående att GSP fick vaselin utsmetat på ryggen. Någon som har några tankar angående detta?

dared 2009-02-02 00:10

Citat:

Ursprungligen postat av Kräket (Inlägg 3464784)

Läste att BJ lämnat in en protest angående att GSP fick vaselin utsmetat på ryggen. Någon som har några tankar angående detta?

Har för mig jag läste att det kunde vara efter de gett han vaselin i ansiktet och senare givit han ryggmassage. Tror inte Penn hade haft något chans iaf, men visst ska det inte vara så att GSP:s rygg ska bli insmetat med vaselin. Dock tvivlar jag starkt på att det var med flit så det var väl mest ett lite misstag.

Sebbe_H 2009-02-02 00:54

Misstag? Mjaa http://www.sherdog.net/forums/28554190-post1.html

Dock så hade inte Bj haft en chans ändå. :D

Kabuto 2009-02-02 01:03

Rolig tråd det där :D

detail 2009-02-02 01:27

Citat:

Ursprungligen postat av Kräket (Inlägg 3464784)
Läste att BJ lämnat in en protest angående att GSP fick vaselin utsmetat på ryggen. Någon som har några tankar angående detta?

Om detta nu stämmer skulle det vara sjukt sorgligt även om GSP var extremt dominant, men BJ:s stil är att köra rubberguard och lugna ner det hela och med vaselin på ryggen må det ju göra det extremt mycket svårare.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)