Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Doctor Snuggles 2011-02-27 05:13

Den tyska kalashikoven skjuter skarpt!

JusupWillkosz 2011-02-27 05:25

War Siver! Han har gått framåt helt klart!

Kwon 2011-02-27 05:26

JAAAAAAAAAA!

SÅDÄR skall det se ut!

Siveresque Kickboxingmatch!

JusupWillkosz 2011-02-27 05:28

Sotiropolous is the Frank Mir of the LW division.
Ridiculously good BJJ. Bad wrestling. Good boxing. A little bit chiny.

Agree or disagree?

Kwon 2011-02-27 05:29

Nu vill jag se Conquistador KNOCKA The Cunt också för en komplett afton!

JusupWillkosz 2011-02-27 05:32

Whoooaah Jusup blir knockad......Whoooohooo.....Jusup kommer bli submittad......Wohooho........Jusup kan vinna!

Kwon 2011-02-27 05:40

KNOCK NU!

Kom igen, KNOCK KNOCK KNOCK

Kwon 2011-02-27 05:44

Pride-rules! Stomps and Knees to a downed opponent!

JusupWillkosz 2011-02-27 05:50

Haha...go home loser!

JusupWillkosz 2011-02-27 05:51

Talang slår slugger och det ser vi i Bisping mot Jorge!

Kwon 2011-02-27 05:51

Classy The Cunt again :D

Doctor Snuggles 2011-02-27 05:53

Snarare fusk slår ofusk. Rivera var uppenbarligen uppmjukad efter det olagliga knät.

JusupWillkosz 2011-02-27 05:55

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4892740)
Snarare fusk slår ofusk. Rivera var uppenbarligen uppmjukad efter det olagliga knät.

Tror inte det gjorde något större skillnad. Det syntes från början vem av de två som var bättre och hade energin. Bisping har swarmat många motståndare tidigare.

Kwon 2011-02-27 05:55

Tråkigt med det där olagliga knät.

Jorge hade nog tagit Cunt om inte detta inträffat, just a matter of time until the Cunt got caught!

Dock skillnad på Cardio mellan dom båda

Doctor Snuggles 2011-02-27 05:57

Det är klart det gjorde skillnad. Rivera var ganska tydligt på halvfart efter. Visst hade han sämre cardio, men den blev knappast hjälpt av det där knät.

Kwon 2011-02-27 05:57

UFCs "Keys to Victory"-sekvens är riktigt rolig btw :D

Doctor Snuggles 2011-02-27 06:10

Penn ser laddad ut. Kan han klara GSP-light?

Bailah 2011-02-27 06:12

Fan segar sig streamen för!! Argh, go Bj!!

Doctor Snuggles 2011-02-27 06:13

Haha, BJ Hughsar Fitch!

Bailah 2011-02-27 06:14

Kass lagstream!! El panico greato!

Bailah 2011-02-27 06:17

Min stream dog.. Nån som har en? Snappa sig liite. Dör här ju! :p

Doctor Snuggles 2011-02-27 06:18

Ah men, ska det bara vara cagehumping hela matchen nu igen?

Kwon 2011-02-27 06:19

Wand skulle inte ha tvekat :D
http://i45.tinypic.com/jubpsn.gifhttp://i45.tinypic.com/jubpsn.gif

Bailah 2011-02-27 06:20

Bah, nu blir jag lite sådär kinkig. Taggad för denna matchen helt länge och no go.. !

JusupWillkosz 2011-02-27 06:20

BJ is getting Fitched..

Kwon 2011-02-27 06:20

We need more of this too...
http://chicagosmma.com/wp-content/up...isping-gif.gifhttp://chicagosmma.com/wp-content/up...isping-gif.gif

Kwon 2011-02-27 06:21

Jon "Fish" är ju sådär klängig och go som vanligt.

Kramgo är ordet! :D

Som en Rocka som ligger på en

Kwon 2011-02-27 06:22

Looks like yet another John Fitchian-Wrestlefuck!

Bailah 2011-02-27 06:23

Vilken stream kör ni alla på? Gief!

JusupWillkosz 2011-02-27 06:28

Pinsamt! Det där var John Fitchs match!

Doctor Snuggles 2011-02-27 06:30

Har aldrig fattat varför BJ inte har bättre offensiv guard BJJ, om han nu är begåvningen inom BJJ. Han borde i vilket fall börjat träna med Hughes mycket tidigare....


Haha... draw!

Doctor Snuggles 2011-02-27 06:31

Citat:

Ursprungligen postat av JusupWillkosz (Inlägg 4892767)
Pinsamt! Det där var John Fitchs match!

Inte pinsamt alls. De första rondena var nära där BJ gjorde mest offensivt. Cointoss.

Kwon 2011-02-27 06:32

Får bli rematch helt enkelt

Heniin 2011-02-27 06:34

ingen av dem förtjänar GSP. GSP har redan piskat penn 2 ggr och fitch hade inte en chans senast. GL HF!

Kwon 2011-02-27 06:42

Älskar vi Mark Hunts CASUAL Uppercut? :D

Kwon 2011-02-27 07:06

Casual Upper, no need for following up with ground n pound there,
https://lh6.googleusercontent.com/-8...s1600/last.gif

Kwon 2011-02-27 07:15

BJs Wiki
http://oi54.tinypic.com/k3m4gk.jpg

Färssen 2011-02-27 09:17

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4892780)
Casual Upper, no need for following up with ground n pound there,
https://lh6.googleusercontent.com/-8...s1600/last.gif

WAR HUNT!!! Bara att veva ner hela HW-divisionen och bli cementerad som den största comebacken genom världshistorien, samt inspirera tusentals fajters med journeman-records att det aldrig är för sent.

WAR ALEX med. Har inte sett matchen än men fan va kul att han vann.

nmanradnävna 2011-02-27 13:59

Underhållande gala på mina ära
Fortsätter på knock-the-cunt-out tåget...

Doctor Snuggles 2011-02-27 14:56

Haha, Ariel och meathead är sköna:

panzerpig 2011-02-27 15:45

Synd att inte Fitch fick segern (även om han är tråkig)
Sjukt att Nick Ring vann.. (wtf liksom)
Kul att Bisping vann, nu har UFC en riktig badboy som alla kommer älska se få spö.
Nice knock av Hunt, svårt att se honom vinns så många matcher dock, den fighten såg ut som två feta alkisar som slogs om en flaska vodka..

Doctor Snuggles 2011-02-27 15:46

Some Ebersouling at 5:35

Doctor Snuggles 2011-02-27 16:29

Dåligt ärsel!
https://lh6.googleusercontent.com/-8...s1600/last.gif

Varför har ingen skapat en spinoff på k-1 med 4 inch gloves, än?
UFC borde köpa k-1 och göra det. :D
Man skulle kunna använda handskar i den tjockleken fast i boxningsform, typ skinnhandskar (så det inte blir risk för ögonpet med fingrarna).
Helt seriöst så borde det kunna bli en kassako, då alla rednecks vill bara se stående fighter.

nmanradnävna 2011-02-27 16:51

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4893453)
Dåligt ärsel!
https://lh6.googleusercontent.com/-8...s1600/last.gif

Varför har ingen skapat en spinoff på k-1 med 4 inch gloves, än?
UFC borde köpa k-1 och göra det. :D
Man skulle kunna använda handskar i den tjockleken fast i boxningsform, typ skinnhandskar (så det inte blir risk för ögonpet med fingrarna).
Helt seriöst så borde det kunna bli en kassako, då alla rednecks vill bara se stående fighter.

I Joe Rogans podcast där Bas Rutten gästade så berättade faktiskt Bas Rutten att det var tal om en helt stående fight i Pride med MMA handskar

Bas Rutten vs Wanderlei Silva

Blev ju dock aldrig av tyvärr

Konvex 2011-02-27 17:02

Fyfan vad fint att både hunt och gustafsson vann, hoppas att hunt går på en atomic buttdrop comeback tour ända tills titeln nu! :D

Doctor Snuggles 2011-02-27 17:09

Citat:

Ursprungligen postat av Konvex (Inlägg 4893499)
Fyfan vad fint att både hunt och gustafsson vann, hoppas att hunt går på en atomic buttdrop comeback tour ända tills titeln nu! :D

Om han skulle träna pur tdd och defensiv juju i ett år kanske han skulle. Men jag tvivlar, tyvärr.
Hunt borde däremot gå till Strikeforce och slåss mot Sefo! Vore askul att se di gamla k-1 veteranerna mot varandra i en bur.

eternallord 2011-02-27 17:22

Citat:

Ursprungligen postat av panzerpig (Inlägg 4893363)
Sjukt att Nick Ring vann.. (wtf liksom)

Vettefan alltså. Jag ser mycket väl hur man kunde ge första och andra ronden till Nick, han landade definitivt fler strikes och Fukuda gjorde bokstavligen INGET med sina takedowns, är de verkligen värda så mycket då?



Det verkar som att det var ett puckat beslut av Fitch att bli vegan. Jag bryr mig inte om han säger att hans cardio är "through the roof", har det varit ett problem innan liksom? Det kvittar om han inte övat på wrestling-defense under campet, han är NCAA Div I captain som fightas mot en naturlig LW, BJ Penn borde inte ha en chans i världen att ta ner honom. Men när han nu istället bara är 5kg tyngre istället för närmare 10-15kg som han hade varit förr så öppnade det i min mening upp för takedown-möjligheter. Är det någon i världen som tror att gårdagens Jon Fitch hade haft någon som helst chans mot GSP?

Doctor Snuggles 2011-02-27 17:35

Fast det kanske visar på hur talangfull BJ är. Att han så sent i karriären kan förbättra sin offensiva brottning. Det är ju populärt att säga att BJ:s främsta problem har alltid varit BJ själv. Jag tror att om han skulle tränat 90% brottning i några månader innan GSP fighterna (och bara underhållstränat allt annat) med någon av samma kaliber, så skulle han kunnat vinna. Men det verkar som att den bästa formulan för en tdd-boxare verkar vara att de var brottare från början, a la Lidell. Även om BJ har utmärkt tdd, så är det mer juju tdd han har, d.v.s. "hoppa på ett ben singeleg tdd". :D
Nästan alla icke-brottare verkar ha svårt för dubelleggen och cagehumpingen.

Tror att Fitch har blivit vegan mer av "hälsoskäl" än något annat, det är iaf intrycket jag fått. Han har ju lättare att hålla vikten nu också.

Doctor Snuggles 2011-02-28 00:10

WAR Alexander "it's really funny to train" Gustavsson. :D


kohai 2011-02-28 12:41

"Tystnaden som uppstår när Alexander Gustafsson stryper ut Te Huna" :-)

young_george 2011-02-28 13:19

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4892761)

Extremt osportsligt och fegt. Inget ärofyllt med det där.

krellik 2011-02-28 15:03

Citat:

Ursprungligen postat av young_george (Inlägg 4895063)
Extremt osportsligt och fegt. Inget ärofyllt med det där.

Även om jag inte alls gillar Bisping så håller jag med. Känns som återstående Team Quest är jävligt fula typer när de tävlar.

Kanske så de blir uppfostrade i brottningen i de delarna. "Big, cornfed and mean" liksom och att vinna är allt som räknas...

Jävligt nöjd med Alexander i den fighten, hur lugnt och metodiskt han jobbade när han nästan fick sin arm pinnad var det största styrkebeskedet för mej. Det andra var att han gör allt utan att tveka och är ändå kall.

Grazzafukkinrazzi 2011-02-28 15:19

Citat:

Ursprungligen postat av young_george (Inlägg 4895063)
Extremt osportsligt och fegt. Inget ärofyllt med det där.

Det sitter i ryggmärgen att fullfölja när man får chansen, hur ska han kunna veta på 1 millisekund om han knockat honom helt medvetslös eller inte? Det gäller att ta vara på de chanserna man får och inte tveka. Inte direkt så att man ställer sig och kollar hur motståndaren mår efter varje slag man får in.

Petoria 2011-02-28 15:21

Citat:

Ursprungligen postat av Grazzafukkinrazzi (Inlägg 4895259)
Det sitter i ryggmärgen att fullfölja när man får chansen, hur ska han kunna veta på 1 millisekund om han knockat honom helt medvetslös eller inte? Det gäller att ta vara på de chanserna man får och inte tveka. Inte direkt så att man ställer sig och kollar hur motståndaren mår efter varje slag man får in.

+1

inget fel med att fortsätta till att domaren säger till (i de flesta fallen)

krellik 2011-02-28 15:38

Jag skulle kunna slå vad om att Hendo visste precis vad han gjorde där...

Ser man att motståndaren ligger och rycker i spasmer är det inte snyggt att slänga hela sin kroppsvikt in i slaget.

Tror ni seriöst att vi kommer få ha kvar mma pl den här nivån om mycket sånt här händer?

olwe 2011-02-28 15:40

Citat:

Ursprungligen postat av krellik (Inlägg 4895291)
Jag skulle kunna slå vad om att Hendo visste precis vad han gjorde där...

Jaja, det erkände han rätt omgående i en intervju. Han motiverade det typ med att bisping förtjänade det. Vilket han gjorde =)

Otto P 2011-02-28 16:08

Citat:

Ursprungligen postat av Grazzafukkinrazzi (Inlägg 4895259)
Det sitter i ryggmärgen att fullfölja när man får chansen, hur ska han kunna veta på 1 millisekund om han knockat honom helt medvetslös eller inte? Det gäller att ta vara på de chanserna man får och inte tveka. Inte direkt så att man ställer sig och kollar hur motståndaren mår efter varje slag man får in.


Kolla lite längre upp på Mark Hunt ;)

Många som inte väntar på domaren, utan slutar innan. Typ Shogun vs Machida. Gegard M vs kommer inte ihåg CroCop vs kommer inte ihåg, Nate M. har jag för mig hejdade sista slaget mot någon som jag inte minns. Vissa av de ovanstående hävdar ju att man även kan väcka en kille som är ko:ad om han får en smäll till. Om det stämmer vet jag inte dock :D

Otto P 2011-02-28 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av olwe (Inlägg 4895296)
Jaja, det erkände han rätt omgående i en intervju. Han motiverade det typ med att bisping förtjänade det. Vilket han gjorde =)

Har också för mig att han erkänt att han medvetet gjorde det. *screwy*

Konstigt att sånt är acceptabelt så fort det är ett amerikanskt badass som gör något osportsligt... suck

olwe 2011-02-28 16:14

Citat:

Ursprungligen postat av Otto P (Inlägg 4895357)
Har också för mig att han erkänt att han medvetet gjorde det. *screwy*

Konstigt att sånt är acceptabelt så fort det är ett amerikanskt badass som gör något osportsligt... suck

Ja, folk såg nog mellan ögonen eftersom alla log lite när det hände och tänkte för sig själva "fan vad rätt".

Ingen gillar "the cunt" Bisping.

nmanradnävna 2011-02-28 16:27

Citat:

Ursprungligen postat av Otto P (Inlägg 4895351)
Kolla lite längre upp på Mark Hunt ;)

Många som inte väntar på domaren, utan slutar innan. Typ Shogun vs Machida. Gegard M vs kommer inte ihåg CroCop vs kommer inte ihåg, Nate M. har jag för mig hejdade sista slaget mot någon som jag inte minns. Vissa av de ovanstående hävdar ju att man även kan väcka en kille som är ko:ad om han får en smäll till. Om det stämmer vet jag inte dock :D

Kör in ett urdrag ur " Got fight? " här :) En polare till Forrest som snackar om en händelse i hans liv....

"I remember one time not long ago he was asked to referee a cage fight in Macon, Georgia. Even though he was quite drunk at the time, he happily agreed.

As it turned out, the fight was between a sixty year-old man named Skip and a twenty-one-year-old kid. So Forrest climbed into the ring and started the action.

A few seconds later, the twenty-one-year-old kid knocks the old man down, mounts him, and starts beating the living shit out of him with punches and elbows. Any referee in his right mind would have immediately stopped the action, but that's not what Forrest did.

Squatting down, he began shouting, "Skip, its up to you. It's up to you, Skip" Well, Skip didn't hear what Forrest was saying because he was unconscious at that point. The kid just kept dropping savage punches to Skip's face, and Forrest kept shouting "It's up to you, Skip. It's up to you." Eventually, Skip woke up in the middle of the beating and tapped.
It was the most horrific refereeing job I had ever seen, but that was pretty much run-of-the-mill for Forrest.

Brabo 2011-02-28 16:35

Är det rätt att reglerna lämnar så stort utrymme mellan vad som är varning, poängavdrag och dq när det gäller knän mot "downed opponents"?

Doctor Snuggles 2011-02-28 17:24

Jag tycker den här brutala hammerfisten var för mycket.
http://www.shrani.si/f/2U/Lr/1Quon1yN/hammer-rus.gif

http://a.fsdn.com/con/icons/tr/troll...et/problem.png

eternallord 2011-02-28 17:27

Snuggles: Reglerna tillåter garanterat inte snuff-filmer, lägg av med sånt där!

Doctor Snuggles 2011-02-28 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 4895517)
Snuggles: Reglerna tillåter garanterat inte snuff-filmer, lägg av med sånt där!

Jaha, var det han försökte göra - ta ut prillan ur munnen på Duffee?

krellik 2011-02-28 17:53

Citat:

Ursprungligen postat av nmanradnävna (Inlägg 4895393)
Kör in ett urdrag ur " Got fight? " här :) En polare till Forrest som snackar om en händelse i hans liv....

"I remember one time not long ago he was asked to referee a cage fight in Macon, Georgia. Even though he was quite drunk at the time, he happily agreed.

As it turned out, the fight was between a sixty year-old man named Skip and a twenty-one-year-old kid. So Forrest climbed into the ring and started the action.

A few seconds later, the twenty-one-year-old kid knocks the old man down, mounts him, and starts beating the living shit out of him with punches and elbows. Any referee in his right mind would have immediately stopped the action, but that's not what Forrest did.

Squatting down, he began shouting, "Skip, its up to you. It's up to you, Skip" Well, Skip didn't hear what Forrest was saying because he was unconscious at that point. The kid just kept dropping savage punches to Skip's face, and Forrest kept shouting "It's up to you, Skip. It's up to you." Eventually, Skip woke up in the middle of the beating and tapped.
It was the most horrific refereeing job I had ever seen, but that was pretty much run-of-the-mill for Forrest.

Skip Hall är tuffaste gubben någonsin. Jag vill vara som Skip när jag är 60...;)

http://a3.l3-images.myspacecdn.com/i...8f3ac172/l.jpg

Doctor Snuggles 2011-02-28 19:29

Citat:

Ursprungligen postat av krellik (Inlägg 4895576)
Skip Hall är tuffaste gubben någonsin. Jag vill vara som Skip när jag är 60...;)

Du menar bli gnp:ad i en ring med en full domare? Ja, det verkar jättekul.

krellik 2011-02-28 20:04

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4895791)
Du menar bli gnp:ad i en ring med en full domare? Ja, det verkar jättekul.

Lätt.

young_george 2011-02-28 20:38

Precis som flera skriver så visste han exakt vad han gjorde. Att man inte skulle märka när ens motståndare helt handfallet mot marken får anses som ett mycket otroligt scenario.

Det finns alla anledningar att fördöma det beteendet, allt från att man riskerar att få 3 faderslösa barn till att sporten i sig riskerar att förbjudas.

Kwon 2011-02-28 20:53

Citat:

Ursprungligen postat av young_george (Inlägg 4895063)
Extremt osportsligt och fegt. Inget ärofyllt med det där.

Mycket ärofullt och ett måste för alla som möter "The Cunt".

Vi ser fram emot En tradition med detta.

Grazzafukkinrazzi 2011-02-28 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4896013)
Mycket ärofullt och ett måste för alla som möter "The Cunt".

Vi ser fram emot En tradition med detta.

Hahahaha, måste hålla med dig där!

Kwon 2011-02-28 21:00

Lite Chris Tucherer-highlights
http://chicagosmma.com/wp-content/up...scherer-ko.gif
http://i27.tinypic.com/2z65fzd.jpg

Otto P 2011-02-28 21:14

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4896013)
Mycket ärofullt och ett måste för alla som möter "The Cunt".

Vi ser fram emot En tradition med detta.

Nu förvånar du mig Kwon.
Har hela tiden fått för mig att du är den snälla sympatiska personen som vill alla väl...

Kwon 2011-02-28 21:28

Citat:

Ursprungligen postat av Otto P (Inlägg 4896102)
Nu förvånar du mig Kwon.
Har hela tiden fått för mig att du är den snälla sympatiska personen som vill alla väl...

Alla utom The Cunt. :)

dared 2011-02-28 21:34

Haha, Tucherer måste vara UFCs största can.

Kwon 2011-03-01 08:15

"Kevin Jackson" runt 01:40

Kwon 2011-03-01 11:42

Yes! :D

Citat:

Michael Bisping is almost certain to face disciplinary action from the UFC following the heated scenes that took place immediately after his second-round win over Jorge Rivera at UFC 127 on Saturday night.

What should have been a moment of triumph for Bisping turned ugly as he castigated a prone Rivera, shouted at the TKO’d man’s corner team and then spat in the direction of one of them. Fans - never slow to jump on Bisping anyway - were in uproar and it seems the UFC has taken note.

“He is in trouble!” UFC president Dana White texted to Fighters Only today when we asked for clarification of the situation. Previous reports had suggested Bisping will face a fine or suspension, though these did not cite a source.

Kwon 2011-03-01 11:49

And from Chael Sonnen
Citat:

Ursprungligen postat av Chael Sonnen
"To: Joe Silva, Matchmaker Extraordinaire, Ultimate Fighting Championship
Re: Spitsbing & his tainted victory

Joe:

If you get a chance to talk with him, please mention to your idiot-in-residence Michael Spitsbing it’ll be a little tougher to knee ME in the head when I’m charging at him like a runaway train and mincing him through the fence like a boiled potato, should we ever have the pleasure of each other’s company for a few (VERY few) moments in the Octagon.

Oh; and I’d suggest to him being a little careful about spitting on any of MY cornermen, since any one of them can beat him up as badly as I can. Thanks ever so much.
Hope all is well.

-Chael Sonnen"


Pdaddy 2011-03-01 12:08

Sonnen e för jävla skön..

Jag vill se Bisping få fler henderson knock outs :D

Pd

nmanradnävna 2011-03-01 12:16

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4896885)
Yes! :D

Vad det nu blir för skitstraff återstår ju att se.

Hade hellre sett honom straffats genom att bli matchad mot Vitor Belfort eller Anderson Silva.

Silva har ju tydligen i tidigare intervjuer snackat om att han vill möta Bisping och slåss i England, för att han tyckte om att slåss i England blabla

Tror dock det mer beror på att Anderson är en av de som också tröttnat på Bisping och vill tysta ner honom ordentligt :)

panzerpig 2011-03-01 16:55


lite snygga knockar från Mark Hunt :)
Alla som ställer sig upp efter en spark i skallen från CroCop är tuffa pojkar :)

Nitrometan 2011-03-01 17:24

Citat:

Ursprungligen postat av stridis (Inlägg 4892428)
In Soviet russia the fight fights you...*gah!* Varför blev han stoppad vid gränsen?

Tydligen var han terrorist från de kaukasiska republikerna och skulle straffas för bomben på flygplatsen i Moskva.

Prsson 2011-03-01 20:35

Hur kommer det sig att Jon Jones är favorit mot shogun? Kommer satsa pengar på Shougn iaf.

Petoria 2011-03-01 20:37

http://mmanytt.se/ufc/ufc-till-sverige-i-november/

Citat:

Nyligen fick MMAnytt veta via källor nära UFC att deras gala skulle hållas i Sverige den femte november i år och att Stockholm troligen inte är blir staden som får hålla galan. Efter att ha undersökt saken fann jag att både arenor och i Malmö och Stockholm är av intresse för UFC. Kimuragänget har nu också bekräftat detta med Marshall Zelaznik att det troligen blir den femte november och att UFC håller flera datum och arenor öppna. Det är så de normalt jobbar. Nästa vecka kommer Marshall sätta sig ner och titta närmare på den här saken. Det är sedan längesen känt att Sverige är en bra marknad och August Wallén bekräftade detta i min intervju med honom där han berättade att Sverige är trea i Europa när det kommer till att åka på deras galor. Bara engelsmän och tyskar åker på fler galor.

Jag har vid flera tillfällen fått chansen att prata med UFC om vilka svenska fighters som kan komma att bli intressanta. Jag har inte fått några exakta svar även om ryktet talar om tre svenska fighters på galan beroende givetvis på vad som sker nu närmast. Det finns minst en fighter som helt och hållet har en avgörande match på kommande Superior Challenge och det kan mycket väl vara så för flera. Ännu är ryktena om vilka fighters som är nära onödigt att gå ut med.
Hoppas på Malmö! :D

Doctor Snuggles 2011-03-01 21:12

Citat:

Ursprungligen postat av Prsson (Inlägg 4897991)
Hur kommer det sig att Jon Jones är favorit mot shogun? Kommer satsa pengar på Shougn iaf.

Bones verkar ganska oslagbar. En wrestlingversion av Anderson, som bara fortsätter utvecklas. Plus att Shogun återigen haft knäoperation, och man vet inte hans form (han har tidigare förlorat matcher när han återvänt efter ha varit skadad). Jones är däremot redan i matchform sedan sin förra match. Generellt sett så har också BJJ/thai-fighters oftast haft problem med bra brottare, och Jones är kanske top 3 mma-brottare.

kohai 2011-03-01 21:29

http://mmanytt.se/ufc/ufc-vill-skriv...n-olav-einemo/

Fan va gött, hoppas han blir aktuell på fightcard i Sverige.

Kwon 2011-03-01 21:32

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4898106)
Bones verkar ganska oslagbar. En wrestlingversion av Anderson, som bara fortsätter utvecklas. Plus att Shogun återigen haft knäoperation, och man vet inte hans form (han har tidigare förlorat matcher när han återvänt efter ha varit skadad). Jones är däremot redan i matchform sedan sin förra match. Generellt sett så har också BJJ/thai-fighters oftast haft problem med bra brottare, och Jones är kanske top 3 mma-brottare.

Kommer bli en mkt spännande match detta, en rejäl nagelbitare!

Mago 2011-03-01 21:35

Sweet! Jag diggar verkligen Eiemo hårt! Hoppas han har hållit igång fint på sistone. :)

Petoria 2011-03-01 21:35

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4898169)
Kommer bli en mkt spännande match detta, en rejäl nagelbitare!

Haha blir förvirrad av din avatar nu :D

Doctor Snuggles 2011-03-01 21:44

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4898174)
Haha blir förvirrad av din avatar nu :D

Va?

Kwon 2011-03-01 21:45

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4898174)
Haha blir förvirrad av din avatar nu :D

Namn? Vem? Efternamn :D

Petoria 2011-03-01 21:45

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4898202)
Va?

:thumbup:

Tog faktiskt ett tag att fixa den så att jag kunde ha den som avatar :em:

Doctor Snuggles 2011-03-01 21:46

Citat:

Ursprungligen postat av kohai (Inlägg 4898157)
http://mmanytt.se/ufc/ufc-vill-skriv...n-olav-einemo/

Fan va gött, hoppas han blir aktuell på fightcard i Sverige.

Jävlar, den enda som besegrat Roger Gracie?


davve 2011-03-01 21:47

War Shogun!

Edit, failad länk;
http://www.youtube.com/watch?v=FX8deealksY

Doctor Snuggles 2011-03-01 21:49

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4898205)
:thumbup:

Tog faktiskt ett tag att fixa den så att jag kunde ha den som avatar :em:

Ajajaj, bäst att ringa Henrik Pontén. :D

Kwon 2011-03-01 21:49

Kul! Einemo var länge sen man såg, hörde han haft mycket skador/sjukdom så det blev ett långt uppehåll.

Renzo som skriker som vanligt :D

panzerpig 2011-03-01 23:19

Crocop vs Schaub snart också.. Som vanligt kommer jag vara nervös, må lite dåligt och sen bli arg för att gamla Crocop inte Dök upp denna gång heller...

...eller?... ;)

Kwon 2011-03-01 23:24

Det tråkiga är ju att CC säger att "he's back" igen.. :D

Men jag kommer ALLTID vara på Crocops LHK-Wagon, ända tills han pensionerar sig

WAR CROCOP!



I BELIEVE!

Erik__ 2011-03-02 07:31

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4898209)
Jävlar, den enda som besegrat Roger Gracie?

Enda i adcc, annars har han fått stryk av andra.

Nitrometan 2011-03-02 08:15

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4898431)
Det tråkiga är ju att CC säger att "he's back" igen.. :D

Men jag kommer ALLTID vara på Crocops LHK-Wagon, ända tills han pensionerar sig

I want to believe!

Hoppas att CC tar med sin AK47 och startar lite krig.

nmanradnävna 2011-03-02 09:49

Senaste matcherna för CC har det varit exakt den "I want to believe" känslan men denna matchen... Jag tror fan han kommer mosa Schaub.
Teorin:Schaub träffar och börjar då svinga för fulla muggar och öppnar upp sig för att äta läder.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)