Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Medlemsbilder (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Lägg upp era träningsfilmer (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=82188)

z_bumbi 2007-03-26 08:03

Citat:

Ursprungligen postat av Jacksatan (Inlägg 2184031)
Jag har aldrig känt något problem med ryggen i bänkpress under de 8år jag tränat, och jag tror inte att jag kommer få det heller.

Du har väl ont i ryggen i andra övningar?

Citat:

Sen att mina lyft inte är godkända på tävling skiter jag fullständigt i, för det har jag heller aldrig påstått.
Det är det vad jag vet ingen som har tagit upp.

Citat:

Det är ganska uppenbart att du skriver i tråden för att du ogillar mig och vill hitta nåt fel. Det kan jag bjuda på.
Jag visste inte vem det var som bänkade vilket du ser om du läser mitt första inlägg och vill du inte lära dig en säkrare teknik så vill du inte.

För andra som läser tråden så tänk på ryggen och ska ni rövlyfta så till att ha jämn press genom båda benen för att försöka minimera risken, kör inte heller flera lyft i rad då bröstkorgens läge rubbas utom möjligtvis om ni har en tränare i en idrott som coachar.

Jacksatan 2007-03-26 08:24

Citat:

Ursprungligen postat av z_bumbi (Inlägg 2185221)
Du har väl ont i ryggen i andra övningar?



Det är det vad jag vet ingen som har tagit upp.



Jag visste inte vem det var som bänkade vilket du ser om du läser mitt första inlägg och vill du inte lära dig en säkrare teknik så vill du inte.

För andra som läser tråden så tänk på ryggen och ska ni rövlyfta så till att ha jämn press genom båda benen för att försöka minimera risken, kör inte heller flera lyft i rad då bröstkorgens läge rubbas utom möjligtvis om ni har en tränare i en idrott som coachar.

Ja, efter att ha kört marklyft har jag fått problem med ryggen. Dessa problem har nu försvunnit sedan jag slutat med marklyft. Och nej, jag tänker inte ändra min teknik men det behöver ju inte betyda att jag tycker att andra ska lyfta som mig.

jwzrd 2007-03-26 09:20

Snygg bänkteknik på Jacksatan. Man kan bli förbannad för mindre :Virro

Jacksatan 2007-03-26 09:23

Citat:

Ursprungligen postat av jwzrd (Inlägg 2185270)
Snygg bänkteknik på Jacksatan. Man kan bli förbannad för mindre :Virro

Ähhh jag kan köra strikt också, men tänk på att jag är viktkåt också ;)

Jay-Z 2007-03-26 09:29

Jag har redan hyllat fullängdaren i din journal - men det tåls väl att sägas igen. ;)

jwzrd 2007-03-26 09:30

Citat:

Ursprungligen postat av Jacksatan (Inlägg 2185273)
Ähhh jag kan köra strikt också, men tänk på att jag är viktkåt också ;)

Men ffs, jag menar det. Jag brunar väl i att du lyfter skrevet från bänken i vår ära, jag tittade på presstekniken.

Jacksatan 2007-03-26 09:35

Citat:

Ursprungligen postat av jwzrd (Inlägg 2185282)
Men ffs, jag menar det. Jag brunar väl i att du lyfter skrevet från bänken i vår ära, jag tittade på presstekniken.

Ah ok, du tycker den ser bra ut? Själv har jag faktiskt jättedålig koll på vad som är en bra teknik, även om jag själv tycker det såg rätt stabilt ut och inget svajande.

Jacksatan 2007-03-26 09:36

Citat:

Ursprungligen postat av Jay-Z (Inlägg 2185280)
Jag har redan hyllat fullängdaren i din journal - men det tåls väl att sägas igen. ;)

Thx, Jay. Du är söt. *cupid*

Beecher 2007-03-26 09:36

biffen, bra bennkar! *flex*

-AG- 2007-03-26 09:43

Lite marklyft, 3x190kg utan bälte. Inte så märkvärdig vikt men det kändes rätt bra iaf.


Lillgrabben 2007-03-26 09:52

Citat:

Ursprungligen postat av -AG- (Inlägg 2185314)
Lite marklyft, 3x190kg utan bälte. Inte så märkvärdig vikt men det kändes rätt bra iaf.


Såg lätt & bekvämt ut det där! :)

Troka 2007-03-26 11:10

Damir hälsar.... Ja postar.

http://www.jonkoping-styrkelyft.com/aktuellt%20ny.htm

"Testade min nya F6. Inte allt för liten"

190 5 cm kloss

185X1 - Detta var lätt som fan.....

Karl_alfred 2007-03-26 11:16

Orka posta en massa filmer på någon som inte är medlem? Då kan vi väll lika gärna kolla på nån som lyfter bra mkt mer?

Troka 2007-03-26 11:19

Citat:

Ursprungligen postat av Karl_alfred (Inlägg 2185484)
Orka posta en massa filmer på någon som inte är medlem? Då kan vi väll lika gärna kolla på nån som lyfter bra mkt mer?

Aja. Jag vet inte. Han bad mej bara att göra det igår kväll, fick bli idag, hade inget ork igår. Sjuk och trött...

Säg det till honom istället... över e mail eller vad som, om det nu är "störade"... Jag är bara snäll som ställer upp.

Dnepr 2007-03-26 11:21

Citat:

Ursprungligen postat av Karl_alfred (Inlägg 2185484)
Orka posta en massa filmer på någon som inte är medlem? Då kan vi väll lika gärna kolla på nån som lyfter bra mkt mer?

Det är väl inget som hindrar dig att göra det? Ta fram massa filmer nu på dom som lyfter skitmycket - men du kanske får lägga upp det i en tråd i allmänt.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)