Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Medlemsbilder (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Lägg upp era träningsfilmer (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=82188)

bo-jan 2010-05-04 22:10

Citat:

Ursprungligen postat av Ungrim (Inlägg 4342607)
Snyggt! Såg inte ens tungt ut! Sitter själv å väntar på att min rt ska dimpa ner i brevlådan...

Tack ska du ha! Du borde kunna dra rejäla siffror i Rolling Thunder med tanke på dina imponerande lyft på 50mm handtaget!:)

Numse 2010-05-04 22:27

Lite bös från Koloträffen i gbg i söndags





gorbit 2010-05-04 22:43

Citat:

Ursprungligen postat av ceejay (Inlägg 4342601)


Lite LD-träning idag. Har ändrat lite i svingen. Fick upp riktigt bra hastigheter i slutet faktiskt.

Slog jag som jag gjorde dag vissa slag kommer det nog gå rätt bra på SM

Nice! Rackarns bra fart och kraft ja. Ser brutalt ut :) Svingen är inte dum den heller. Hur långt slår du under optimala förhållanden? Hcp?

ps. Lycka till på SM *popcorn*

ceejay 2010-05-04 22:57

Citat:

Ursprungligen postat av gorbit (Inlägg 4342735)
Nice! Rackarns bra fart och kraft ja. Ser brutalt ut :) Svingen är inte dum den heller. Hur långt slår du under optimala förhållanden? Hcp?

ps. Lycka till på SM *popcorn*

tack :) Hoppas på rekordfart till VM senare iår.

Jadu, har slagit 413,9 meter ;) Rätt fin medvind då hehe. Men vindstilla och 20 grader varmt borde jag väl kunna dunka bollen 350m minst iaf.
Har runt 4 i hcp nu, hade runt 2 förut som bäst. Lirade rätt mkt vanlig golf förut

Tack :D

HulkH 2010-05-04 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av ceejay (Inlägg 4342771)
tack :) Hoppas på rekordfart till VM senare iår.

Jadu, har slagit 413,9 meter ;) Rätt fin medvind då hehe. Men vindstilla och 20 grader varmt borde jag väl kunna dunka bollen 350m minst iaf.
Har runt 4 i hcp nu, hade runt 2 förut som bäst. Lirade rätt mkt vanlig golf förut

Tack :D

Måste bara fråga, tränar du på kraftkällan i uppsala? :)

Rätt så säker på att jag har sätt dig där:D

ceejay 2010-05-04 23:08

Citat:

Ursprungligen postat av HulkH (Inlägg 4342799)
Måste bara fråga, tränar du på kraftkällan i uppsala? :)

Rätt så säker på att jag har sätt dig där:D

ajjemänsan

Landström 2010-05-04 23:55

Citat:

Ursprungligen postat av ceejay (Inlägg 4342601)


Lite LD-träning idag. Har ändrat lite i svingen. Fick upp riktigt bra hastigheter i slutet faktiskt.

Slog jag som jag gjorde dag vissa slag kommer det nog gå rätt bra på SM

Tjusigt! *drool* Önskar att jag hade fått lite svinglektioner av dig. :thumbup:

ceejay 2010-05-05 00:02

Citat:

Ursprungligen postat av Landström (Inlägg 4342860)
Tjusigt! *drool* Önskar att jag hade fått lite svinglektioner av dig. :thumbup:

tack:) Är inte särskilt pedagogisk av mig men om du är i närheten av uppsala någon gång är det bara att säga till :)


Du kan få lära mig att marka!

Landström 2010-05-05 00:14

Citat:

Ursprungligen postat av ceejay (Inlägg 4342868)
tack:) Är inte särskilt pedagogisk av mig men om du är i närheten av uppsala någon gång är det bara att säga till :)


Du kan få lära mig att marka!

Hehe It´s a deal! Känns bra att jag kan betala tillbaka lite av de färdigheter som du hade kunnat lära mig. :thumbup:

stevebc 2010-05-05 00:20

Citat:

Ursprungligen postat av ceejay (Inlägg 4342601)


Lite LD-träning idag. Har ändrat lite i svingen. Fick upp riktigt bra hastigheter i slutet faktiskt.

Slog jag som jag gjorde dag vissa slag kommer det nog gå rätt bra på SM

Helvete! Förresten, om du är sugen, jag och några polare håller på att starta upp ett inkassoföretag och är du intresserad av att hjälpa till lite (ta med dig klubban), så skicka PM! :)

anders172 2010-05-05 05:27

Jag tänkte också testa LD-SM.. Är det kvalet på Stora lundby utanför gbg du ska va med på?

ceejay 2010-05-05 10:53

Citat:

Ursprungligen postat av Landström (Inlägg 4342880)
Hehe It´s a deal! Känns bra att jag kan betala tillbaka lite av de färdigheter som du hade kunnat lära mig. :thumbup:

Nice! Skicka ett pm bara om du har vägarna förbi!
Citat:

Ursprungligen postat av stevebc (Inlägg 4342887)
Helvete! Förresten, om du är sugen, jag och några polare håller på att starta upp ett inkassoföretag och är du intresserad av att hjälpa till lite (ta med dig klubban), så skicka PM! :)

Haha ;) Ska jag ta med klubba och boll och pegga upp utanför dörren?
Citat:

Ursprungligen postat av anders172 (Inlägg 4342957)
Jag tänkte också testa LD-SM.. Är det kvalet på Stora lundby utanför gbg du ska va med på?

Fan va kul :D Vad heter du? Har du anmält dig på www.longbowgolf.net?
Edit: Det är inget kval, det är SM. Jag behöver inte kvala 22 maj då jag med stor säkerhet är ganska toppseedad

Japp det ska jag vara. Vinner nog om jag slog som jag gjorde igår:cool:

Bwall 2010-05-05 14:19

Skulle bli väldigt glad om jag fick lite feedback på mitt utförande i mark och böj, gör förmodligen massvis med fel. Det är inte jättetunga vikter jag använder i filmerna och vinklarna kanske är lite dåliga, men alla kommentarer är välkomna! :)

http://www.youtube.com/watch?v=lhaR_Gk3SS8

http://www.youtube.com/watch?v=G8UngSRUcRE

Tack på förhand!

Grazzafukkinrazzi 2010-05-05 14:34

BWall: Lite bättre filmer hade underlättat

Bwall 2010-05-05 14:40

Citat:

Ursprungligen postat av Grazzafukkinrazzi (Inlägg 4344001)
BWall: Lite bättre filmer hade underlättat

Misstänkte att de var lite dåliga, får be någon annan filma nästa gång. Var där innan skolan idag, och det var bara någon enstaka pensionär på gymmet. Tack ändå för att du tog dig tid :)


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)