Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Medlemsbilder (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Lägg upp era träningsfilmer (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=82188)

dynamo 2006-11-18 10:58

Citat:

Ursprungligen postat av ante
Gotta love princy's pose och sorti på scottcurlsbilden!
Har du patent på de där rörelsena?

She's stealin' my thunder! *gah!*

dynamo 2006-11-18 11:06

Citat:

Ursprungligen postat av DavidN
Chinsen såg väl korta up om något. Skulle de ens bli godkända?
Du har inget sträck i utsträckt läge, dessutom ser det ut som du kan kontrahera lite mer

Vet inte hur man bedömer chins i tävlingar. Ingen av repsen tror jag var till helt avslappnat läge, men närapå. Borde väl ge mer att försöka hålla anspänningen?

Möjligt att jag kan kontrahera mer, men hakan brukar vara väl ovanför stången när jag kör. Nu var det ingen hel stång, men nog tycker jag det ser så ut på filmen iaf, om än det är svår vinkel att se från.

Kanske Jörgen eller nån annan åsikter om utförandet om det gällt tävling? Jag vill köra dem rätt, även om jag inte har planer på att tävla.

DavidN 2006-11-18 12:07

Citat:

Ursprungligen postat av dynamo
Vet inte hur man bedömer chins i tävlingar. Ingen av repsen tror jag var till helt avslappnat läge, men närapå. Borde väl ge mer att försöka hålla anspänningen?

Möjligt att jag kan kontrahera mer, men hakan brukar vara väl ovanför stången när jag kör. Nu var det ingen hel stång, men nog tycker jag det ser så ut på filmen iaf, om än det är svår vinkel att se från.

Kanske Jörgen eller nån annan åsikter om utförandet om det gällt tävling? Jag vill köra dem rätt, även om jag inte har planer på att tävla.

Jag vill själv hellre förespråka en längre rörelse, dvs. att du "släpper upp" skulderbladen i botten på rörelsen. (Det gamla tre-stegs-snacket, fast i en lång mjuk sammanhörande rörelse).
Samma sak att när du är i kontraktion - att du inte stannar upp för att du "ska" - att du drar så långt som kroppen tillåter. Det tar slut när det tar slut, avsluta inte frivilligt rörelsens längd.

ps, jag säger givetvis allt med en glad min - inte en besserwisser min :)

JusupWilkosz 2006-11-18 12:13

Skärp upp böjjen, sänk vikterna och gå djupare så slipper vi en skadad rygg i framtiden.
Ska man vara lite mer petig så bör du tänka lite mer på full rörelselängd i övningarna, men vi är ju viktkåta, de flesta av oss.
Annars ser det bra ut ryssen eller ska jag säga Treat Williams!

Richard85 2006-11-18 12:19

Äsch, ser ingen mening med o gå djupare i knäböjen, du ska ändå inte tävla antar jag och så stor skillnad är det inte. Bra jobbat, men du hade orkat en till på cablecurlen :D

Yankeee 2006-11-18 12:22

Citat:

Ursprungligen postat av Richard85
Äsch, ser ingen mening med o gå djupare i knäböjen, du ska ändå inte tävla antar jag och så stor skillnad är det inte. Bra jobbat, men du hade orkat en till på cablecurlen :D

Ser du ingen mening med att föra stången ner till bröstet i bänkpressen heller?

Piranha 2006-11-18 12:33

Citat:

Ursprungligen postat av dynamo
Pez har hjälpt mig att filma lite i veckan så jag kan se utförande på övningarna. Både kul, nyttigt och pinsamt att gloa igenom dem. Dessa är i alla fall de som jag själv inte tycker ser förskräckliga ut.




EDIT: Bannade youtube som segar, jaja, de kommer väl snart


Jag är fan impad av chinsen där Robert är ju lång som en giraff, mycket starkt jobbat :thumbup:

Richard85 2006-11-18 12:35

Jo, men med tanke på det djupet han utför nu och vad ni vill han ska utföra är det inte mkt skillnad så förstår ej gnället där..Varit andra videos där djupet varit sämre och fått god kritik för bra djup..Wierd

130kg finsk sisu 2006-11-18 12:41

Chinsen var ju tokbra! starkt!
Men du såg så lugn å snäll ut! Kom igen lite PERKELE är aldrig fel...*whistle*

Liten Men Fet 2006-11-18 13:52

Citat:

Ursprungligen postat av dynamo
Ja du, svårt för mig att se. Nog finns det en del likheter. Är lite skillnad att titta på en bild jämfört med hur man ser ut i rörelse med ansiktsuttryck osv. Uppenbarligen är vi lika om både du och brorsan din tyckte det! :MrT:

Jao, bilden var väl inte den bästa men urvalet var dåligt. Förmodligen var det mest kombinationen av ungefär samma frisyr, skägg, lite suddiga filmer och att vi har ett väldigt liknande rörelsemönster.

Trevliga filmer iallafall!

HookersUnited 2006-11-18 14:05


Monchichi FTW

Yankeee 2006-11-18 14:26

Citat:

Ursprungligen postat av Richard85
Jo, men med tanke på det djupet han utför nu och vad ni vill han ska utföra är det inte mkt skillnad så förstår ej gnället där..Varit andra videos där djupet varit sämre och fått god kritik för bra djup..Wierd

Vad menar du med "mycket skillnad"? Det är ungefär halva rörelsen vi pratar om nu, är inte det mycket skillnad?

Princy 2006-11-18 14:31

Ahahaha, I am the Master of Stealing the Attention on Scottcurl Videos!




http://bestsmileys.com/famous/5.gif

ante 2006-11-18 14:50

Citat:

Ursprungligen postat av Princy
Ahahaha, I am the Master of Stealing the Attention on Scottcurl Videos!

http://bestsmileys.com/famous/5.gif

Japp, bara du som kan dricka ur flaskan sådär sensuellt, för att sedan flexa latsen samtidigt som du inser att du är i bild, för att sedan gå därifrån, helt oberörd.

Richard85 2006-11-18 16:16

Halva rörelsen? Skärp dig nu, handlar knappast om några halva rörelser där inte..

jwzrd 2006-11-18 16:17

Citat:

Ursprungligen postat av Richard85
Halva rörelsen? Skärp dig nu, handlar knappast om några halva rörelser där inte..

Jo?

Richard85 2006-11-18 16:20

Du anser alltså att den lilla biten utgör halva rörelsen utav hela den från uppåt o neråt? tror knappast det

Pez 2006-11-18 16:27

Sluta tjafsa nu. Kritik om utförande, djup, form etc är såklart helt ok. Men att spamma med "Jo..", "Nä.", "JO!" eller liknande.. det är bara fjompigt.

Ja, jag sa "fjompigt"! Look what you made me do!!! This is on you!

Så sluta nu. Starta en ny tråd eller nåt om ni vill dissekera konceptet böjdjup. :)

DavidN 2006-11-18 16:31

Citat:

Ursprungligen postat av Richard85
Jo, men med tanke på det djupet han utför nu och vad ni vill han ska utföra är det inte mkt skillnad så förstår ej gnället där..Varit andra videos där djupet varit sämre och fått god kritik för bra djup..Wierd

Det handlar väl mer om att han har potential att bättra sig, det är inte alla som har det - så varför inte ge de där extra två decimetrarna?

Richard85 2006-11-18 16:34

Han sade det var andra gången han körde knäböj, poängtera han i sin tråd ändå fick han gnäll att djupet var kasst, get my drift?..Jag anser djupet vara helt okey..End of discussion, annars kommer Pez o äter oss..

Yankeee 2006-11-18 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av Richard85
Han sade det var andra gången han körde knäböj, poängtera han i sin tråd ändå fick han gnäll att djupet var kasst, get my drift?..Jag anser djupet vara helt okey..End of discussion, annars kommer Pez o äter oss..

Du anser det ja, men allvarligt talat, vad vet du? Another speta in the hood leker all mighty träningsguru.




Sorry pez . Och dynamo, det är självklart inget personligt *cupid*

Erik__ 2006-11-18 16:42

Försöker lära mig frontböj, ska filma ikväll, känns mycket djupare nu 'n på filmen. Har så jävla kass hållning och då ser ryggen ut som den gör i lyften också, lol. ENORMA 70x5

Lite teknikträning av sumo mark, stahlberg gjorde mig uppmärksam på frammåtgunget i starten, vad det nu beror på men är inte där utan bälte.

petersson 2006-11-18 16:45

Vad är det som är fel med ryggen i frontböjsfilmen menar du?

Erik__ 2006-11-18 16:46

Citat:

Ursprungligen postat av petersson
Vad är det som är fel med ryggen i frontböjsfilmen menar du?

Rundar den jue : (

Richard85 2006-11-18 16:47

Yankee och vad gör dig till en bättre "guru då? va? Snälla, skärp till dig..

petersson 2006-11-18 16:47

Citat:

Ursprungligen postat av Erik__
Rundar den jue : (

pyttelite isf :) äh, får se vad nån mer kunnig säger om saken.

Yankeee 2006-11-18 16:51

Citat:

Ursprungligen postat av Erik__
Rundar den jue : (

Ryggen blir så där pga att du antagligen står ganska smalt, är lite stel och går hyfsat djupt. Det är ingen fara egentligen. Jag kör precis likadant. Problemet är att det blir svårt att skjuta fram höften på ett bra sätt på vägen upp. Kom till insikt idag när jag såg en annan snubbe köra front. Att stå lite bredare, inte gå helt ner och använda höften istället för benen på vägen upp är nog bättre om man är ute efter mer vikt.

Erik__ 2006-11-18 16:52

Citat:

Ursprungligen postat av petersson
pyttelite isf :) äh, får se vad nån mer kunnig säger om saken.

jo det hade aldrig varit helt fel, yankee sa vinkla in fötterna och gå djupare. Men kan filma ikv och se om det ser bättre ut.


och nu såg jag att han skrev en helt annan sak en bit upp hehe.

jwzrd 2006-11-18 16:52

Citat:

Ursprungligen postat av Richard85
Du anser alltså att den lilla biten utgör halva rörelsen utav hela den från uppåt o neråt? tror knappast det

Det är halva rörelsen. Lyssna nu, jag har inga synpunkter på att han tränar så som han gör. Han gör som han vill och kan förvänta sig resultat därefter. Det _är_ dock frågan om en halv rörelse, som att stanna halvvägs i bänkpressen.

Yankeee 2006-11-18 16:55

Citat:

Ursprungligen postat av Erik__
och nu såg jag att han skrev en helt annan sak en bit upp hehe.

Beror nog lite på vad man vill bli bra på ;)

Vill man bygga fina ben så gör man rätt i att gå djupare då höften kommer att kopplas in mindre och låren mer. Vill man trycka upp så mycket vikt som möjligt bör man nog bara så pass djupt att man fortfarande har spänning i höften och kan använda den optimalt.

Pez 2006-11-18 16:55

Nästa person som skriver ett inlägg som inte är i relation till en postad film eller det specifika utförandet i en postad film får en "tjufyratimmarslavett".
Ok?

From.. Nu! *nannnnannnannannanaanaanna* (theme from StarTrek, Spock vs. Kirk Showdown)

Erik__ 2006-11-18 16:57

Citat:

Ursprungligen postat av Yankeee
Ryggen blir så där pga att du antagligen står ganska smalt, är lite stel och går hyfsat djupt. Det är ingen fara egentligen. Jag kör precis likadant. Problemet är att det blir svårt att skjuta fram höften på ett bra sätt på vägen upp. Kom till insikt idag när jag såg en annan snubbe köra front. Att stå lite bredare, inte gå helt ner och använda höften istället för benen på vägen upp är nog bättre om man är ute efter mer vikt.

Hm point, men jag står rätt brett och utåtvinklat på filmen ändå ska du veta.

---------------------------------------------------------------------

Såg nyss att småbenen passerat 60cm hahahahahahahahha det ser verkligen inte ut så på filmen, säg grattis alla hahaha, nu har nästan 2ggr armåttet runt låren, disco! varför växer inte överkroppen något? hmpf.

Yankeee 2006-11-18 17:02

Citat:

Ursprungligen postat av Erik__
Hm point, men jag står rätt brett och utåtvinklat på filmen ändå ska du veta.

Okey, nu när du säger det så har jag kommenterat den filmen innan, stämmer? Skillnaden då mot nu är att jag har kommit till insikt om hur viktig höften är om man vill trycka upp stora vikter :D Du ska kanske fortsätta stå lika brett som du står, fast med fötterna rakt fram då. Sen träna på att lyfta genom att trycka fram höften. Hur man gör det vet jag dock inte, måste lära mig det :)

damir_T 2006-11-18 19:33

Ni kan se alla filmer från Lördags träningen i min jurnal, där jag slog pers i alla 3 SL Grenar!

Men här kommer tre filmer!

Bänkpress, pers med 5 kg, 152.5!



Knäböj 200, Personligt bästa med 10 kg. Lindorna är löst lindade som vanligt, pga att jag tränat böj ca 6-7 veckor bara! Aldrig testat med dräkt heller...



Marklyft! personligt med 5 kg. Skulle kört 3X1 med 115, blev 3X1 med 220!


polaren 2006-11-18 19:56

Från dagens pass:

Deceiver85 2006-11-18 20:34

Damir_T: Stark sate :)

NisseEriksson 2006-11-18 20:34

marklyft 100 kg

bänkpress 80 kg . hade kass dagsform.

damir_T 2006-11-18 20:35

Citat:

Ursprungligen postat av Deceiver85
Damir_T: Stark sate :)

Sate? :P vad e det nu då :)*drool*

NisseEriksson 2006-11-18 20:49

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Sate? :P vad e det nu då :)*drool*


slangord för satan
Duh

Deceiver85 2006-11-18 20:49

Sate = djävul (i detta sammanhang positivt och i all välmening)

damir_T 2006-11-18 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av Deceiver85
Sate = djävul (i detta sammanhang positivt och i all välmening)

Ja det fattar jag :) hehe " Satan " Trodde jag det hete! :smash: .

dynamo 2006-11-18 21:04

Tack alla som haft synpunkter.

DavidN: OK. Ska prova köra chins som start nått ryggpass snart och testa lite varianter och känna efter lite mer.

JusupWilkosz: Orkar inte gloa ifall Ryska Raketen postat nått nyligt, men om du menar mig, vad menar du isf med ryssen?

Iaf så jobbar jag på att hitta rätt i böjen och som jag nämnde så har jag testat denna variant några av setten under två pass nu. Jag orkar mer vikter då, de blir inte lika djupa men det känns att det tar mer i benen än annars. De böjarna jag kört senaste månaderna har varit djupa, på lägre vikter och tills jag står raklång i varje rep. Då uppträder problemet att jag fortare fäller framåt när det börjar kännas tungt. Stången måste ligga högre upp för att inte handlederna ska ge efter innan benen är trötta. Nåja svårt att förklara när jag inte vet själv ännu. Jag jobbar vidare på det. Får filma nån annan variant på böjen kanske nån kan komma med nå tips om vad jag gör fel där så att det känns rätt.

Jag är inte bland de mer viktkåta, men visst är det kul att känna efter ungefär var gränserna ligger.

Richard85: Ptja, inte lätt att veta när folk tycker olika. Och ena sidan tar det mer i benen just nu att köra som jag gjorde på filmen, men kanske det kommer att ta bättre i framtiden om jag kör på nått annat sätt. Jag hade INTE orkat en till i cablecurlen, som du säkert såg. ;) Jag spänner mig så förbannat i hela kroppen när jag ska tjura upp nån vikt, framförallt baki nacken. Var lite öm i nån muskel kring nacken efter det där. Kommentarerna kring att böjdjupet varierar mellan tillfällena eller personerna som utför dem förbryllar mig en del. Det gör det svårare att se vad som är bra djup. Ska man mäta hur långt ner det är kvar till golvet när man är i bottenläget, vinkeln på smalben mot lårben eller vinkeln på vad mot hamstrings? Jag uppskattar synpunkter och tips, även om de säger emot varandra. Det gäller bara för mig att lyckas plocka ut de bra bitarna och pussla ihop dem till vad som verkar vettigt.

Yankee: Det är ju långt från halva rörelselängden, men du kanske menar att halva skillen med böjen ligger i de sista decimetrarna. Det är definitivt tyngre då. Vet bara inte riktigt vad som felar, för det känns inte helt rätt när jag försöker. Nåja, jag kör huvudsakligen djupa(re?) böjar, tyvärr har jag ingen på film ännu. Får se ifall nån av krapparna eller tjejerna ids filma. Mitt mål med böjen är framförallt att bygga fina ben, men det är kul med högre vikter och det hjälper säkert att motivera fortsatt träning det också.

Piranha: Tack! Vettefaen var kraften kommer ifrån, tycker latsen släpar nå förbannat. Som du säger kanske det är bängligare för att man är lång. Men det funkar hyfsat ändå, det värsta är fortfarande att greppet ger upp, speciellt efter att ha kört marklyft innan. Dum som jag är tränar jag inte underarmar i mitt upplägg just nu. Har köpt grippers men glömmer bort att klämma de dagar det passar in. (ifall nån undrar så är jag 193cm, väger 99kg)

130kg finsk sisu: Tack. Jag är rätt lugn och snäll. Just när jag kör de sista repsen brukar jag känna mig på PERKELE-nivå, men det släpper rätt snart. Kanske det är efterdyningarna av det som gör att Pez anser att jag ser missnöjd/arg ut efter setten. Nämnde häromdagen nått om att jag alltid förlorar kampen mot utrustningen/vikterna. Spelar ingen roll hur mycket jag lyfter, till slut orkar jag inte den sista reppen!

Liten Men Fet: Hoppas folk inte förväxlar oss på nån kolloträff bara ;)

Princy: Bra jobbat! Det krävs nog lite mer för att du ska komma upp i Britta Spjut-klass av attentionwhoreande dock.

Alla som postat filmer
: Kul att se. Ser bra ut, kör hårt! Jag har mest svammelkommentarer att komma med då jag inte är särskilt insatt på detaljerna, så jag skippar dem för att det inte ska ta upp alltför mycket plats i tråden. Den ligger trots allt inte i Allmänt. :D

petersson 2006-11-18 21:11

Nisse du kanske skulle böja lite mer på benen i sumo-marken. Men iofs kanske tips från min sida är överflödiga eftersom du tränar på en lyftarklubb :)

Yankeee 2006-11-18 21:13

Citat:

Ursprungligen postat av dynamo
Yankee: Det är ju långt från halva rörelselängden, men du kanske menar att halva skillen med böjen ligger i de sista decimetrarna. Det är definitivt tyngre då. Vet bara inte riktigt vad som felar, för det känns inte helt rätt när jag försöker. Nåja, jag kör huvudsakligen djupa(re?) böjar, tyvärr har jag ingen på film ännu. Får se ifall nån av krapparna eller tjejerna ids filma. Mitt mål med böjen är framförallt att bygga fina ben, men det är kul med högre vikter och det hjälper säkert att motivera fortsatt träning det också.

Går man inte under 90 grader är det inte långt ifrån halva rörelselängden, om det sedan är 5 eller 6/10 är inte så intressant.

Piranha 2006-11-18 21:48

Han kan om han vill dock, har sett honom köra djupa böj.

Johan86 2006-11-18 22:12

Princy: Är det du som curlar i den övre videon?

petersson 2006-11-18 22:15

Citat:

Ursprungligen postat av polaren
Från dagens pass:

Klossbänkarna såg riktigt trevliga ut! :thumbup:

polaren 2006-11-18 22:18

Citat:

Ursprungligen postat av petersson
Klossbänkarna såg riktigt trevliga ut! :thumbup:

Tack :) Fast lite segt på 115, men då vilade jag inte så överdrivet länge mellan seten idag. Hoppas på 110-115 med stopp till koloserien :devil:

petersson 2006-11-18 22:19

Citat:

Ursprungligen postat av polaren
Tack :) Fast lite segt på 115, men då vilade jag inte så överdrivet länge mellan seten idag. Hoppas på 110-115 med stopp till koloserien :devil:

Det tror jag du lätt kommer klara :)

polaren 2006-11-18 22:21

Citat:

Ursprungligen postat av petersson
Det tror jag du lätt kommer klara :)

Kul att du tror på mig ;) Lite virrigt nu bara hur jag ska träna tills dess, men jag får väl improvisera!

tp_88 2006-11-18 22:34

Du får nog inte ut många kilon till 6,5cm heller!? Jag får inte ut många kg ens till 9cm. Däremot 13 och 18... :hbang:

jeanclaudevandamme9 2006-11-18 22:50

Damir du äger så hårt haha ser fett många avundsjuka men du kommer bli så sjukt stor så det är inte sant...:hbang:

damir_T 2006-11-18 22:52

Citat:

Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme9
Damir du äger så hårt haha ser fett många avundsjuka men du kommer bli så sjukt stor så det är inte sant...:hbang:

hehe tack ! Snäll du är:)

polaren 2006-11-18 22:58

Citat:

Ursprungligen postat av tp_88
Du får nog inte ut många kilon till 6,5cm heller!? Jag får inte ut många kg ens till 9cm. Däremot 13 och 18... :hbang:

Jag tror inte det faktiskt, kanske handlar om 5kg (skulle jag tippa). Största klossen jag har prövat är 15cm, och då gjorde jag en 2a på 125, så det skiljer rätt mycket :)

Piranha 2006-11-18 23:05

Mindre snack, mera film !*flex*

Ryska_raketen 2006-11-18 23:09

Citat:

Ursprungligen postat av Piranha
Mindre snack, mera film !*flex*


okey, ja bjuder på monstervader.

http://www.youtube.com/watch?v=XvwPYCADSRc

damir_T 2006-11-18 23:11

Citat:

Ursprungligen postat av Ryska_raketen
okey, ja bjuder på monstervader.

http://www.youtube.com/watch?v=XvwPYCADSRc

Monstervader;) såg bra ut!!!, omkrest runt vaderna då?

Baan 2006-11-18 23:13

Citat:

Ursprungligen postat av Ryska_raketen
okey, ja bjuder på monstervader.

http://www.youtube.com/watch?v=XvwPYCADSRc

se det positivt, blir inte mycket vindmotstånd när du går! ;)

Piranha 2006-11-18 23:13

Lägger upp en gammal, får ta lite nya böjfilmer.


Ryska_raketen 2006-11-18 23:14

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Monstervader;) såg bra ut!!!, omkrest runt vaderna då?


Sist ja mätte så fick ja ta två måttband.


Baan lol! tyst!

Ryska_raketen 2006-11-18 23:15

Citat:

Ursprungligen postat av Piranha
Lägger upp en gammal, får ta lite nya böjfilmer.



jaha, den var du tvungen att lägga ut direkt efteråt ja *gah!* *mini*

Piranha 2006-11-18 23:15

Citat:

Ursprungligen postat av Ryska_raketen
jaha, den var du tvungen att lägga ut direkt efteråt ja *gah!* *mini*

Jag har provat frontböj 100 ggr, det går helt enkelt inte stångjäveln rullar upp å lägger sig emot halsen :furious:

NisseEriksson 2006-11-18 23:16

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Monstervader;) såg bra ut!!!, omkrest runt vaderna då?


du glömde 30 cmsklossen va? :)

Ryska_raketen 2006-11-18 23:17

Citat:

Ursprungligen postat av Piranha
Jag har provat frontböj 100 ggr, det går helt enkelt inte stångjäveln rullar upp å lägger sig emot halsen :furious:


haha, då har vi samma problem. Men var lugn, snart kommer någon in och säger: lär dig det riktiga greppet, OL GREPP. haha,ffs. Såg stabilt ut :thumbup:

jwzrd 2006-11-18 23:18

Citat:

Ursprungligen postat av Piranha
Jag har provat frontböj 100 ggr, det går helt enkelt inte stångjäveln rullar upp å lägger sig emot halsen :furious:

Den ska ligga där. Det känns läskigt och obehagligt i början men det är en vanesak.

Ryska_raketen 2006-11-18 23:20

Citat:

Ursprungligen postat av jwzrd
Den ska ligga där. Det känns läskigt och obehagligt i början men det är en vanesak.


Ska den verkligen trycka mot halsen då? *mini* Fan det är det som är det stora problemet, att få in tillräckligt med luft. *gah!*

damir_T 2006-11-18 23:21

Citat:

Ursprungligen postat av NisseEriksson
du glömde 30 cmsklossen va? :)

Visst gjorde jag det, ::D Men vi ska ju dit imon :smash:

damir_T 2006-11-18 23:22

Citat:

Ursprungligen postat av Ryska_raketen
Sist ja mätte så fick ja ta två måttband.


Baan lol! tyst!

??????

Baan 2006-11-18 23:31

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
??????

Han använder 10 cm måttband.

damir_T 2006-11-18 23:33

Citat:

Ursprungligen postat av Baan
Han använder 10 cm måttband.

HAHA:D *flex*

damir_T 2006-11-18 23:35

Baan cekaj, jesili ti to bosanac???? kako se zoves? Odakle si ? Hajt malo ispricas osebi! U moj jurnal ili mejl, odo ja sada spavati!

Ryska_raketen 2006-11-18 23:43

Baan: Puch korats!

Sebbe_H 2006-11-19 00:02

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Baan cekaj, jesili ti to bosanac???? kako se zoves? Odakle si ? Hajt malo ispricas osebi! U moj jurnal ili mejl, odo ja sada spavati!

Du frågade om han var bosnier och vad han heter, å att han ska kolla din journal :D haha

tror jag?:D

Pez 2006-11-19 00:34

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Baan cekaj, jesili ti to bosanac???? kako se zoves? Odakle si ? Hajt malo ispricas osebi! U moj jurnal ili mejl, odo ja sada spavati!

Svenska på forumet. Tack.
Annars är det PM som gäller. Och om det som står ovan är en korrekt översättning så är det verkligen PM som gäller.

Straff för spam: Minus på inläggsräknaren. :D

shadowfire 2006-11-19 00:41

Citat:

Ursprungligen postat av Piranha
Mindre snack, mera film !*flex*

tänkte precis slappa dig för så kass manefest... o sen den böjfilmen på det?... ffs... kan inte mer än o lägga mattan åt fjollträsk o börja be...

Yankeee 2006-11-19 06:54

Citat:

Ursprungligen postat av Ryska_raketen
Ska den verkligen trycka mot halsen då? *mini* Fan det är det som är det stora problemet, att få in tillräckligt med luft. *gah!*

Stången ska ligga på axlar och nyckelben, inte mot halsen ;)

Ryska_raketen 2006-11-19 08:48

http://www.youtube.com/watch?v=Ca2PvufaRKM

damir_T 2006-11-19 09:01

Citat:

Ursprungligen postat av Sebbe_H
Du frågade om han var bosnier och vad han heter, å att han ska kolla din journal :D haha

tror jag?:D

Hah skön du.. :) Jao + vart han är ifrån nott mer kommer inte ihåg nu :)!

damir_T 2006-11-19 09:02

Citat:

Ursprungligen postat av Pez
Svenska på forumet. Tack.
Annars är det PM som gäller. Och om det som står ovan är en korrekt översättning så är det verkligen PM som gäller.

Straff för spam: Minus på inläggsräknaren. :D

Jaha, okej sorry :)! " Minus på inläggsräknaren ??? Vad menas med det nu då ? Rätt ny här som sagt

OggeP 2006-11-19 09:03

Citat:

Ursprungligen postat av Ryska_raketen

Har du inga filmer på den beryktade "gungan"? *popcorn*

Ryska_raketen 2006-11-19 09:07

Citat:

Ursprungligen postat av OggeP
Har du inga filmer på den beryktade "gungan"? *popcorn*


haha jodå kompis, kolla i journalen. Men ffs, du har ju själv kört den *gah!*

OggeP 2006-11-19 09:09

Citat:

Ursprungligen postat av Ryska_raketen
haha jodå kompis, kolla i journalen. Men ffs, du har ju själv kört den *gah!*

Jo men jag vill bara återuppleva den känslan.

Ryska_raketen 2006-11-19 09:10

Citat:

Ursprungligen postat av OggeP
Jo men jag vill bara återuppleva den känslan.


jo, men ta bort all vikt och lägg på där framme då :devil: :devil: :devil:

JusupWilkosz 2006-11-19 13:48

Citat:

Ursprungligen postat av Ryska_raketen

Passa dig, det där stressar rygg och knän något oerhört!
Nu kör du iof med bälte och lite mer vikter, men en tummregel när du kör i hacken är att ALDRIG trycka fram korsryggen i bottenläget då du som sagt sliter på ryggen och du förlorar dessutom muskelkontakt!

Ryska_raketen 2006-11-19 14:35

Citat:

Ursprungligen postat av JusupWilkosz
Passa dig, det där stressar rygg och knän något oerhört!
Nu kör du iof med bälte och lite mer vikter, men en tummregel när du kör i hacken är att ALDRIG trycka fram korsryggen i bottenläget då du som sagt sliter på ryggen och du förlorar dessutom muskelkontakt!


Thx för tipset, ska tänkas på :)

mistermr 2006-11-19 14:38

Vill bara säga att jag är imponerad av alla som postat filmer. Har själv gått runt och funderat på frågor som hur djupt man skall gå i knäböj samt hur ett korrekt marklyft ser ut. Den här tråden hjälper en aning.

Keep up the hard work!

mvh

Brooklyn 2006-11-19 14:58

Citat:

Ursprungligen postat av mistermr
Vill bara säga att jag är imponerad av alla som postat filmer. Har själv gått runt och funderat på frågor som hur djupt man skall gå i knäböj samt hur ett korrekt marklyft ser ut. Den här tråden hjälper en aning.

Keep up the hard work!

mvh

+1 :thumbup:

Mccartney 2006-11-19 15:39

55kg jag kör frivändningar på 85kg...

http://www.youtube.com/watch?v=CayRVmZKLjU

Mccartney 2006-11-19 15:49

Här kör man utfallsteg på 70kg

regus 2006-11-19 15:49

Citat:

Ursprungligen postat av Mccartney
55kg jag kör frivändningar på 85kg...

http://www.youtube.com/watch?v=CayRVmZKLjU


Jag vill också ha ett gym där man kan släppa ner vikterna så.
Jävla parkettgolv*cry*

Princy 2006-11-19 16:42

Citat:

Ursprungligen postat av Johan86
Princy: Är det du som curlar i den övre videon?

Nej, det är Pez. Det är jag som kör rodd i bakgrunden. ;)

Pez 2006-11-19 19:01

Benkar 140 från idag..

http://www.youtube.com/watch?v=Nwi5hSfI0cQ

RJ84 2006-11-19 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av Pez

Nice ballgrab annars :hbang:

Absinteh 2006-11-19 20:54


första stela mark


sista setet böj av fyra.

vsson 2006-11-19 21:04

snygga lurar! :D

Mago 2006-11-19 21:04

Var de feta marken på 3xkroppsvikten?!

Sexigt vare iaf. Absinteh

Ryska_raketen 2006-11-19 21:14

http://www.youtube.com/watch?v=h2pk1B7P4QU

Deceiver85 2006-11-19 21:44

Rena Savickas-stajlen RR :) Kul att se

mistermr 2006-11-20 15:25

Citat:

Ursprungligen postat av Absinteh
första stela mark

Skall man gå så långt ned vid stela marklyft?

mvh

Absinteh 2006-11-20 15:59

Jag brukar gå längre tom, varför inte lång ROM?


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:18.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)