Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Medlemsbilder (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Lägg upp era träningsfilmer (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=82188)

OggeP 2006-11-12 12:36



Nästan 1 år gammal film. Kommer kanske en ny film snart. :)

Karl_alfred 2006-11-12 12:36

Citat:

Ursprungligen postat av Piranha
Självklart kör jag kronlyft och inte "partiella mark".



Det stör mig faktiskt rätt hårt när man kallar det kronlyft och drar ovanför knäskålen då just att dra under knäskålen gör det bra mycket tyngre.

okej! Hade nämligen för mig att du med drog från för hög höjd, såg från en bild, men de kan vart en annan jag tänker på:)

Sen är ju vissa korta o får då stången över knäna på ett kronlyft. Men på filmen ser de ju ut som om han drar från för hög höjd.

kollebolle 2006-11-12 12:47

Polaren: Vare pers d där eller?

Tjuckot 2006-11-12 12:50

Citat:

Ursprungligen postat av Piranha
Kronlyft?

Skrivit mer i min journal, men stången är lite, tror jag iaf, över gränsen för kronlyft. Så eg. är det nog partiella mark. Men jag orkar inte vara så besserwissig med namn. Stången blir.. hmm.. ungefär rakt på knäna för mig. Men om det är 44 eller 48 cm från backen vet jag inte. Jag är bara 173 cm också, så det påverkar ju.

Men det var iallafall ganska så skojj .. :)

Piranha 2006-11-12 12:53

Citat:

Ursprungligen postat av Tjuckot
Skrivit mer i min journal, men stången är lite, tror jag iaf, över gränsen för kronlyft. Så eg. är det nog partiella mark. Men jag orkar inte vara så besserwissig med namn. Stången blir.. hmm.. ungefär rakt på knäna för mig. Men om det är 44 eller 48 cm från backen vet jag inte. Jag är bara 173 cm också, så det påverkar ju.

Men det var iallafall ganska så skojj .. :)

Jopps jag kanske är lite väl "anal" på gränserna. :Virro

polaren 2006-11-12 12:54

Citat:

Ursprungligen postat av kollebolle
Polaren: Vare pers d där eller?

Japp :)

OggeP 2006-11-12 12:54

Citat:

Ursprungligen postat av Piranha
Jopps jag kanske är lite väl "anal" på gränserna. :Virro

:bumbi

Tjuckot 2006-11-12 13:00

Citat:

Ursprungligen postat av Piranha
Jopps jag kanske är lite väl "anal" på gränserna. :Virro

Det är lugnt. du är nog snäll i alla fall *popcorn*

Men, hmm. Kan man kalla det kronlyft om det är 44 cm från backen oavsett hur lång man är, och oavsett var stången är placerad i förhållande till knäet. Eller får man bara kalla det kronlyft om stången är under knäet i startläget?

eller hur nu allting funkar :Virro

Tänkte att eftersom det då lär det diffa ganska mycket på mig som är 173 och nån som är exempelvis 193.

kollebolle 2006-11-12 13:00

Citat:

Ursprungligen postat av polaren
Japp :)

bra jobbat isof. 115 ser inte ut att va så långt borta..

Tjuckot 2006-11-12 13:10

Citat:

Ursprungligen postat av Hades
Deceiver och Tjuckot kanske borde sänka vikterna lite och se över utförandet. Ett tips i all välmening.

Ja du läser ju inte våra journaler eller så det är svårt att veta :) Vi har ändrat om både schemat och utförande ganska mycket. Jag personligen har sänkt vikterna primärt i biceps, rygg, ben och axelövningar. Jag försöker göra ett striktare utförande med bättre r.o.m och få till så bra kontakt som möjligt.

Jag tror och hoppas på att det kommer ge mig en bra utveckling samt att kroppen kommer hålla i många år till.

Sen så va fan. vi tycker det är skojj att träna och slängde ihop en liten film, även om vi varken är stora och starka som många andra människor så har vi iaf jävligt roligt och försöker vårt bästa. Så se genom fingrarna ibland så kanske ni kan uppskatta det lite ;)

Kanske inte jwzrd då. Han verkar vara lite sån där =/ *kissass*

Tjuckot 2006-11-12 13:39

Förövrigt skulle han byta ut dipsen i filmen för dom var för dåliga, mot några på bara kroppsvikten som var mycket djupare och finare. Men han gjorde inte det :(

Jag är ganska medveten om att biceps, axel, böjjarna och mer saker som jag inte minns var så fina på filmen.. :)

Deceiver85 2006-11-12 13:54

Citat:

Ursprungligen postat av Tjuckot
Ja du läser ju inte våra journaler eller så det är svårt att veta :) Vi har ändrat om både schemat och utförande ganska mycket. Jag personligen har sänkt vikterna primärt i biceps, rygg, ben och axelövningar. Jag försöker göra ett striktare utförande med bättre r.o.m och få till så bra kontakt som möjligt.

Jag tror och hoppas på att det kommer ge mig en bra utveckling samt att kroppen kommer hålla i många år till.

Sen så va fan. vi tycker det är skojj att träna och slängde ihop en liten film, även om vi varken är stora och starka som många andra människor så har vi iaf jävligt roligt och försöker vårt bästa. Så se genom fingrarna ibland så kanske ni kan uppskatta det lite ;)

Kanske inte jwzrd då. Han verkar vara lite sån där =/ *kissass*

+1 på det, samt följande:

1) Våra filmer är inte några instruktionsvideos á la "så här ser perfekt utförande i diverse övningar ut" utan mer hur en vanlig dag på gymmet ser ut.

2) Filmandet under vecka 43 har fått oss att se över vårat utförande, för mig främst i axel- och ryggövningarna. I många fall är vi medvetna om våra brister, och vi tar gärna emot mer detaljerade synpunkter än "bättre på utförandet, ni suger, i all välmening"

3) Att sen jwzrd sen dissar oss (liksom allt och alla andra på forumet) kan man ta med en klackspark. Mår han bättre av det så varsågod, det kan jag leva med...

4) Vem har perfekt utförande egentligen? Det hör inte till vanligheten att man ser två människor med identiskt utförande, direkt.

damir_T 2006-11-12 13:59

Den 11 November så tränade jag i min klubb ( hela passet finns i jornalen sida 14 tror jag...) Jag hade kört med 170 kg X2, sedan gjorde jag 170X3.. .Efter det så sa sa jag åt Mange att lägga på 180, ( jag hade aldrig testat det innan) Men fick inte testa denna gången heller, för han höjde till 190 kg...! Jag tog det 2 ggr., Fick ordentligt med sinne!

OBS! Lindorna lindas inte als hårt, och jag kör bara med bälte...



Jag gjorde även tenikbänkpressar. 4X1 ( alla fyra lyften finns i jornalen) Här får ni det första.. 142,5


Och sedan lite klossbänk:

Princy 2006-11-12 14:15

Kul filmer damir_T! Starkt! :thumbup:

Bartman 2006-11-12 14:17

Citat:

Ursprungligen postat av Jay-Z
Från i somras. Ett antal kilon lättare än nu. Jonna och Mehdi hänger i bakgrunden. Ogge manar på.

Såg riktig bra ut det där!:thumbup:

damir_T 2006-11-12 14:30

Citat:

Ursprungligen postat av Princy
Kul filmer damir_T! Starkt! :thumbup:

Tack ;). Har du någon bra film dÅ!?

Hades 2006-11-12 14:37

Deceiver & Tjuckot:
Så som ni försvarar er skulle man ju kunna tro att jag skrev något elakt, vilket jag faktiskt inte gjorde. Det är kul med filmer och jag ville bara ge er lite feedback.

polaren 2006-11-12 14:55

Citat:

Ursprungligen postat av kollebolle
bra jobbat isof. 115 ser inte ut att va så långt borta..

Tack! :) Ska nog försöka på 115 i slutet på december, men största målet nu är 110 med stopp.

Fartman 2006-11-12 15:15

Citat:

Ursprungligen postat av Hades
Deceiver & Tjuckot:
Så som ni försvarar er skulle man ju kunna tro att jag skrev något elakt, vilket jag faktiskt inte gjorde. Det är kul med filmer och jag ville bara ge er lite feedback.

Det brukar bli så när man påpekar att någon fuskar ;)

Damir: Sjysta vikter! :thumbup:

Tjuckot 2006-11-12 15:29

Citat:

Ursprungligen postat av Hades
Deceiver & Tjuckot:
Så som ni försvarar er skulle man ju kunna tro att jag skrev något elakt, vilket jag faktiskt inte gjorde. Det är kul med filmer och jag ville bara ge er lite feedback.

Nej, jag tyckte inte det var elakt, jag håller ju med :p Ville mest förklara mig lite :)

Sen vet jag inte om jag läste någonstans att någon skrev "kul med filmer" utan mest kommentarer som påpekade att tekniken inte var bra, vilket såklart uppskattas. Men man vill ju gärna höra något annat också :)

Trevligt att du tyckte det var skoj med filmer, och feedbacken uppskatts :)

Fartman: Hmm, vi mest påpekade om att vi var medvetna om det och gjorde något åt det tycker jag, istället för att argumentera emot och bortförklara det. Kanske blev lite långrandigt ibland, men jag tycker långrandigt och lite mer förklarande är bättre än "ät-skit-och-dö-attityden" som jag ju likväl skulle kunna ha haft.

Nu svammlar jag tror jag =/ Äsch, jag tror alla förstår vad vi menar och tycker vi är jättetuffa, nästan lika tuffa som krampus, helt klart.


edit: damir din utveckling är skrämmande, ska bli intressant att se vart du landar till slut.

sunkan 2006-11-12 15:56

100kg bänkpress från igår


damir_T 2006-11-12 16:03

Citat:

Ursprungligen postat av sunkan
100kg bänkpress från igår


Vad väger du ? Och stoppet var inget vidare...

sunkan 2006-11-12 16:07

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Vad väger du ? Och stoppet var inget vidare...

väger nånstans mellan 88-85kg. Ja men det var inte tänkt att det skulle vara med stop heller så. Stopp blir det på tävling och ibland på träning, dock inte denna gång.

damir_T 2006-11-12 16:11

Citat:

Ursprungligen postat av sunkan
väger nånstans mellan 88-85kg. Ja men det var inte tänkt att det skulle vara med stop heller så. Stopp blir det på tävling och ibland på träning, dock inte denna gång.

Vad tar du med stopp då ? Då är du i 90 klassen.. :) Min kompis i (64), bänkade 115 lätt igår. .:)

Brooklyn 2006-11-12 16:12

damir, galet starkt!!

sunkan 2006-11-12 16:13

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Vad tar du med stopp då ? Då är du i 90 klassen.. :) Min kompis i (64), bänkade 115 lätt igår. .:)

jag fick 100 underkänt på norrlands p.g.a. stoppet men jag gjorde 97,5kg. ok, kul för honom.

Brooklyn 2006-11-12 16:15

varför buktar alla ut magen så mycket när ni kör bänkpress?
är det så man ska göra eller? *screwy*

damir_T 2006-11-12 16:16

Citat:

Ursprungligen postat av Brooklyn
varför buktar alla ut magen så mycket när ni kör bänkpress?
är det så man ska göra eller? *screwy*

LoL. Det kallas att svanka, ta upp bröstet så mycket vi kan, för att pressbanan ska bli så kort som möjligt...

sunkan 2006-11-12 16:16

Citat:

Ursprungligen postat av Brooklyn
varför buktar alla ut magen så mycket när ni kör bänkpress?
är det så man ska göra eller? *screwy*

antar att du kollat på in film å sett det också. Ja jag har välldigt hög brygga vilket medför att magen blir i princip högsta punkten.

mystic[-_-] 2006-11-12 16:32

Ni bänkar alltså mot magen?

sunkan 2006-11-12 16:36

Citat:

Ursprungligen postat av mystic[-_-]
Ni bänkar alltså mot magen?

näe inte nedanför bröstbenet

damir_T 2006-11-12 16:41

Citat:

Ursprungligen postat av mystic[-_-]
Ni bänkar alltså mot magen?

LOL, nej, på melllangärdet lr vad det heter, undre bröstet och övremagmusklerna...

mystic[-_-] 2006-11-12 16:42

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
LOL, nej, på melllangärdet lr vad det heter, undre bröstet och övremagmusklerna...

Ser fan ut som magen när man passa SL:arna på klubben. Kan bero på stora magar :D

sunkan 2006-11-12 16:43

Citat:

Ursprungligen postat av mystic[-_-]
Ser fan ut som magen när man passa SL:arna på klubben. Kan bero på stora magar :D

är dem tjocka så finns det risk för att dem gör det också. Dem med redig kula brukar kunna dra sig till att magbänka, absolut inte alla dock.

damir_T 2006-11-12 16:43

Citat:

Ursprungligen postat av mystic[-_-]
Ser fan ut som magen när man passa SL:arna på klubben. Kan bero på stora magar :D

Men gå bak en sida och kolla min film....

sunkan 2006-11-12 16:45

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Men gå bak en sida och kolla min film....

men nu kan det ju vara så att bänktekniken du använder på träning är inget som alla i hela värden använder när dem tränar.

damir_T 2006-11-12 17:01

Citat:

Ursprungligen postat av sunkan
men nu kan det ju vara så att bänktekniken du använder på träning är inget som alla i hela värden använder när dem tränar.

Ne, men det är den bästa;)

sunkan 2006-11-12 17:02

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Ne, men det är den bästa;)

;)

Deceiver85 2006-11-12 17:18

Citat:

Ursprungligen postat av Hades
Deceiver & Tjuckot:
Så som ni försvarar er skulle man ju kunna tro att jag skrev något elakt, vilket jag faktiskt inte gjorde. Det är kul med filmer och jag ville bara ge er lite feedback.

Jag måste nog säga att jag missbedömde tonläget i ditt inlägg Hades, men i många fall är åsikter om utförande rätt dryga och spydigt framförda, så jag tror att jag antog att ditt inlägg var ett av dem. Förlåt för det.

Rock'nRoll 2006-11-12 17:57

Angående Tjuckots och Deceivers film så är det möjligen pressen i smith som kunde va djupare, annars är det väl inte nån direkt ostrikt träning?

polaren 2006-11-12 18:09

Citat:

Ursprungligen postat av Rock'nRoll
Angående Tjuckots och Deceivers film så är det möjligen pressen i smith som kunde va djupare, annars är det väl inte nån direkt ostrikt träning?

Håller med, såg inget speciellt ostrikt i någon av filmerna.
Men då finns det ju delade meningar om vad som är strikt och ostrikt!

bubbe 2006-11-12 19:11

Senaste filmen var i somras när jag behövde hjälp att korrigera tekniken i marklyft, körde ett par hyffsat lätta på 220

http://www.fksk.org/index.php?option...=1&key=5&hit=1

Torsk_ole 2006-11-12 19:12

[QUOTE=Slartibartfast]Dagens böj och curl. 115 och 60 kg





Ska knäna verkligen vingla åt sidan som de gör? Bara jag som tycker att det ser skumt ut? Alla verkar bara beröma men jag tycker det ser konstigt ut.

Kanske bara jag.

Stab 2006-11-12 19:25

Citat:

Ursprungligen postat av sunkan
100kg bänkpress från igår


Bitig jävel, den där svanken måste ha gett galen hypertrofi :hbang:

sunkan 2006-11-12 19:44

Citat:

Ursprungligen postat av Stab
Bitig jävel, den där svanken måste ha gett galen hypertrofi :hbang:

hyper vadå?:confused:

edit: missade kommateknet

Stab 2006-11-12 20:04

Citat:

Ursprungligen postat av sunkan
hyper vadå?:confused:

edit: missade kommateknet

hahah.. ;)

130kg finsk sisu 2006-11-12 20:05

http://www.youtube.com/profile?user=superhurri

Där är mina senaste träningklipp. Har haft upp dem i journalen oxå, så dem som följt den har ju sett dem...

Princy 2006-11-12 20:28

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Tack ;). Har du någon bra film dÅ!?

Hehe jaa, fast det känns så ovant att se mig själv träna på film. :)

NisseEriksson 2006-11-12 20:51

har inte många träningsfilmer . ingen som filmar :) men har iaf två klipp med maxningar http://www.youtube.com/watch?v=Hk1k4NvDPU8

http://www.youtube.com/watch?v=-yhV4jGxmKk

får filma mer nästa gång i jsk

damir_T 2006-11-12 20:58

Citat:

Ursprungligen postat av Princy
Hehe jaa, fast det känns så ovant att se mig själv träna på film. :)

Haha nej då, chilla:) Lägg ut så vi andra kan kolla? Vad tar du i böj,bänk,mark?

Ryska_raketen 2006-11-12 20:59

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Vad tar du med stopp då ? Då är du i 90 klassen.. :) Min kompis i (64), bänkade 115 lätt igår. .:)


En bra jävla dum kommentar, men vad kan man räkna med ifrån dig?

damir_T 2006-11-12 21:04

Citat:

Ursprungligen postat av Ryska_raketen
En bra jävla dum kommentar, men vad kan man räkna med ifrån dig?

Och du fick luft ifårn, Vart?

Ryska_raketen 2006-11-12 21:05

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Och du fick luft ifårn, Vart?

Klockren comeback. Du är så jävla självgod så det finns inte.

Jorgen 2006-11-12 21:06

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Och du fick luft ifårn, Vart?

Jag får luft härifrån. Nu när du ändå frågar.
Och med den luften så kan jag säga.
Sluta tjafsa.

Och jag menar det också.

damir_T 2006-11-12 21:22

Citat:

Ursprungligen postat av Jorgen
Jag får luft härifrån. Nu när du ändå frågar.
Och med den luften så kan jag säga.
Sluta tjafsa.

Och jag menar det också.

Okej :) Det är lungt, Chilla.

Någon mer som kollade när Real vann med 4-1 och så LIGGER BARCA UNDER;: hahahaha :)

Princy 2006-11-12 21:22

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Haha nej då, chilla:) Lägg ut så vi andra kan kolla? Vad tar du i böj,bänk,mark?

Mitt max i bänk är 50 och i böj 55. Marklyft har jag inte testat än p.g.a. en ryggskada. Ryggskadan har också gjort att jag inte kunnat köra böj särskilt tungt; sist jag maxade fick jag ryggskott. :D Annars är jag rätt stark i benen..

Har dock bara tränat i lite mer än 7 månader, så jag kommer nog kunna träna tyngre allteftersom ryggen blir bättre.

Nåja, kanske dyker upp någon film förr eller senare. :)

damir_T 2006-11-12 21:23

Citat:

Ursprungligen postat av Princy
Mitt max i bänk är 50 och i böj 55. Marklyft har jag inte testat än p.g.a. en ryggskada. Ryggskadan har också gjort att jag inte kunnat köra böj särskilt tungt; sist jag maxade fick jag ryggskott. :D Annars är jag rätt stark i benen..

Har dock bara tränat i lite mer än 7 månader, så jag kommer nog kunna träna tyngre allteftersom ryggen blir bättre.

Nåja, kanske dyker upp någon film förr eller senare. :)

Okej,! Ålder, vikt ?

Princy 2006-11-12 21:25

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Okej,! Ålder, vikt ?

19 år, lite över 60 kg.

damir_T 2006-11-12 21:30

Citat:

Ursprungligen postat av Princy
19 år, lite över 60 kg.

Okej ;)!

He-man 2006-11-12 23:44

Citat:

Ursprungligen postat av NisseEriksson
har inte många träningsfilmer . ingen som filmar :) men har iaf två klipp med maxningar http://www.youtube.com/watch?v=Hk1k4NvDPU8

http://www.youtube.com/watch?v=-yhV4jGxmKk

får filma mer nästa gång i jsk

Verkligen starkt i så tidig ålder. Hur länge har du tränat/tävlat? :thumbup:

He-man 2006-11-12 23:53

Damir: Imponerande vikter, men kom ihåg att folk förlorar respekt för den som skryter och dessutom klankar ner på andra som inte är lika stark/duktig som en själv! *slap*

damir_T 2006-11-12 23:53

Citat:

Ursprungligen postat av He-man
Verkligen starkt i så tidig ålder. Hur länge har du tränat/tävlat? :thumbup:

Nisse, började träna i sommras 06. Sedan kom vi två i kontakt, och nu är vi klubbkompisar, pga att jag tog med honnom till klubben(JSK), pojken var ju otroligt starK! Tävlat 2 ggr, nästa tävling blir bänk SM, som han vinner!!!

damir_T 2006-11-12 23:53

Citat:

Ursprungligen postat av He-man
Damir: Imponerande vikter, men kom ihåg att folk förlorar respekt för den som skryter och dessutom klankar ner på andra som inte är lika stark/duktig som en själv! *slap*

MM, jag ska göra det, sorry... :) vem är du ?

He-man 2006-11-12 23:58

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
vem är du ?

Jag tävlar/tränar inte i någon klubb (om det var det du tänkte på?). Tränar inte SL utan vanlig BB. ;)

damir_T 2006-11-12 23:59

Citat:

Ursprungligen postat av He-man
Jag tävlar/tränar inte i någon klubb (om det var det du tänkte på?). Tränar inte SL utan vanlig BB. ;)

Nja jag bara tänkte allmänt:)? Är du stor då ;)

He-man 2006-11-13 00:01

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Nja jag bara tänkte allmänt:)? Är du stor då ;)

Nä 175cm kort, 83kg. *whistle*

damir_T 2006-11-13 00:05

Citat:

Ursprungligen postat av He-man
Nä 175cm kort, 83kg. *whistle*

Okej. Skapligt. Men hur tränar du tex bänkpress för att bygga.. Jag får ju sonna frågor på mitt gym i eksjö ! För massa byggare där. Men jag är ju SL.are... ? Tänkte lära mig mer om att bygga, enabrt för att svara på deras frågor och bli mera kunnig!

OggeP 2006-11-13 08:00

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Nja jag bara tänkte allmänt:)? Är du stor då ;)

Spelar det någon roll?

damir_T 2006-11-13 09:18

Citat:

Ursprungligen postat av OggeP
Spelar det någon roll?

MEN NEJ! Fel och fråga? Tänkte om han har hållt på sens 15-16 år så skulle det vara kul och se någon bild, :) Hur mycket han har byggt upp sig. Något fel med att fråga det eller......

Jay-Z 2006-11-13 09:20

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
MEN NEJ! Fel och fråga?

Nej, men fel tråd att fråga i. Det är ju OT-snack sida upp och ned snart.

damir_T 2006-11-13 09:32

Citat:

Ursprungligen postat av Jay-Z
Nej, men fel tråd att fråga i. Det är ju OT-snack sida upp och ned snart.

Vad fan är ot snack?

HookersUnited 2006-11-13 10:35

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Vad fan är ot snack?

Off Topic

OggeP 2006-11-13 11:53

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Vad fan är ot snack?

Icke ämnesrelaterat.

He-man 2006-11-13 16:07

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Okej. Skapligt. Men hur tränar du tex bänkpress för att bygga.. Jag får ju sonna frågor på mitt gym i eksjö ! För massa byggare där. Men jag är ju SL.are... ? Tänkte lära mig mer om att bygga, enabrt för att svara på deras frågor och bli mera kunnig!

Nä eftersom jag enbart tränar för att få en jämn och större muskelmassa kör jag vanlig bänk utan någon svank för att få så lång rörelselängd som möjligt. Men vi har olika mål med vår träning, du måste kunna hantera så mycket vikt som möjligt då du tävlar i SL, medan jag bara behöver koncentrera mig på att varje muskel ska vara i storleksmässig proportion till varandra och att de växer så mycket som möjligt, utan hänsyn till att jag måste klara en viss vikt på x antal lyft.

Men som sagt, nu börjar vi komma lite för mycket "off topic" då tråden syftar till att lägga upp träningsflimer. (Jag har för övrigt inga filmer att lägga upp)

stahlberg 2006-11-13 16:35

Nisse : Varför inte lägga upp "ammoniak-filmen" här? Det är ju verkligen en träningsfilm som är värd att se på...;) .

NisseEriksson 2006-11-13 17:02

hehe den är jag inte vidare stolt över . den finns inte kvar på jsks filmsida kollade precis det. men som sagt så filmar jag nästa gång i jsk om du vill se några delmoment tex bänkpress . har du några tips inför bänk sm eller behöver du mer info vad jag lyfter och så?

He-man 2006-11-13 17:16

vad händer i "ammoniak-filmen"? :)

damir_T 2006-11-13 17:28

NU SKA KÄRA DAMIR LÄGGA UPP AMONIAK FILMEN .. Oroa er inte.. :) Kommer snart. :)

polaren 2006-11-13 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
NU SKA KÄRA DAMIR LÄGGA UPP AMONIAK FILMEN .. Oroa er inte.. :) Kommer snart. :)

Den är kung :D

damir_T 2006-11-13 17:45

Citat:

Ursprungligen postat av NisseEriksson
hehe den är jag inte vidare stolt över . den finns inte kvar på jsks filmsida kollade precis det. men som sagt så filmar jag nästa gång i jsk om du vill se några delmoment tex bänkpress . har du några tips inför bänk sm eller behöver du mer info vad jag lyfter och så?

Den fanns vist kvar.. :smash: Men jag hade den på datan iaf;) laddar ju hem alla filmer, så jag har allt sparat.

Hur mycket tips kan hjälpa nu innan, förutom det som vi har sagt " att bara fokusera på den vikten man ska ta just nu"... Men Nisse... :P Du har redan ett guld :) vi andra som ska kämpa det e vi som ska vara lite oroliga:P HAHAHA

damir_T 2006-11-13 17:46

NISSES AMMONIAK FILM ÄR PÅ SIDA 12

Ahh kommer här igen..

Deceiver85 2006-11-13 18:31

Ammoniak är inte att leka med! :D

damir_T 2006-11-13 18:45

Citat:

Ursprungligen postat av Deceiver85
Ammoniak är inte att leka med! :D

Inte sett mina filmer då jag tar det, hjälper ju en hel del :D

regus 2006-11-13 19:09

:laugh:

Måste skaffa lite amoniak till konditionspassen:krampus

Sniggel 2006-11-13 19:36

Hoho, stackars Nisse. Det blev nog lite för mycket på en gång där tror jag. :)

petersson 2006-11-13 19:49

Hahaha såg att du klämde lite på flaskan också :)

Kaboffastar 2006-11-13 20:01

vad är killens pers/svenska rekordet? jag hänger inte med :popcorn:

petersson 2006-11-13 20:22

http://www.megaupload.com/?d=X21OCB8T

Avslutade bänkpasset med att pumpa ur mig lite. 60kg är det.

damir_T 2006-11-13 20:35

Citat:

Ursprungligen postat av petersson
Hahaha såg att du klämde lite på flaskan också :)

Käft, inga detaljer skulle vi lägga märke till , ;) Men han kännde kanppt något va tvungen att få i sig lite, men han tog ju ett DJUPT andetag... Vilket jag INTE gör. .:)

damir_T 2006-11-13 20:35

Citat:

Ursprungligen postat av Kaboffastar
vad är killens pers/svenska rekordet? jag hänger inte med :popcorn:

83 kg. :)

cennys 2006-11-13 21:08

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
NISSES AMMONIAK FILM ÄR PÅ SIDA 12

Ahh kommer här igen..


hahahahah fruktansvärt kul :D

Börje H 2006-11-13 21:08

Lite klossbänk. Vikt hemlig, men stor :D
Kroppsvikt 92 kg.

damir_T 2006-11-13 21:14

Citat:

Ursprungligen postat av cennys
hahahahah fruktansvärt kul :D

Men du skulle ha upplevt det, hur länge han sprang runt som en höna utan huvud, as kul :D jag en kompis å tränaren höll på att garva ihjäl oss:D

HookersUnited 2006-11-13 21:17

Citat:

Ursprungligen postat av Börje H
Lite klossbänk. Vikt hemlig, men stor :D
Kroppsvikt 92 kg.

Men sug en hårig säckpipa!

Jak vil åkso spela penk pra

NisseEriksson 2006-11-13 21:18

det kan man lugnt säga :)

Damir jag kan faktiskt svara på deras frågor utan dig :smash:

mitt nuvarande max är 84

Sällen 2006-11-13 21:43

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
NISSES AMMONIAK FILM ÄR PÅ SIDA 12

Ahh kommer här igen..


hahaha kom ju extra mkt då du klämde på den också :D

det blev ju ett konditionspass utav det dära ju:hbang:

NisseEriksson 2006-11-13 21:44

Citat:

Ursprungligen postat av Sällen
hahaha kom ju extra mkt då du klämde på den också :D

det blev ju ett konditionspass utav det dära ju:hbang:

indeed *spy*

damir_T 2006-11-13 22:05

Citat:

Ursprungligen postat av Sällen
hahaha kom ju extra mkt då du klämde på den också :D

det blev ju ett konditionspass utav det dära ju:hbang:

HAHHA, nehe? det menar du inte, eller vad säger NissE;)

Rock'nRoll 2006-11-14 00:09

Börje!

:bow:

HookersUnited 2006-11-14 00:24



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)