Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Träningsjournaler & Bilder (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Tompee:s väg mot CrossFit SM 2012 (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=177057)

qmop 2012-12-13 12:18

Du ser ju ut som en riktig casanova, hur kommer det sig att jag inte sett några uppdateringar om tjejer som kastar sina underkläder mot dig då du promenerar ner längs gatorna?

no homo :d

tompee 2012-12-14 17:39

Citat:

Ursprungligen postat av flyfisher (Inlägg 6148839)
Tack för din träningsjournal, den är grymt inspirerande.
Skall själv köra hårt 2013, tänker mig 3 dgr träna - 1 dgr vila -3 dgr träna osv...
Blir inte helt klar över hur jag skall lägga upp dagarna för att fördela momenten optimalt.

Hur lägger du upp programmet för din träning ??
Du har ju sån enorm utveckling & jävlar anamma i din träning...

Hej! Kul att du kikar in i journalen min. Ditt upplägg som du skriver tycker jag låter vettigt. Sen handlar det om vilken muskelgrupp som ska köras osv också.

Jag kör efter en crossfit programering som jag gjort själv. Just nu är jag inne i en tyngre period. Det varvar jag eftersom med lite lättare perioder senare. Och med tyngre period menar jag tyngre lyft och färre reps.

Dock så rehab tränar jag nu, så min träning är lite lidande just nu. Tack för din kommentar!

Citat:

Ursprungligen postat av qmop (Inlägg 6148936)
Du ser ju ut som en riktig casanova, hur kommer det sig att jag inte sett några uppdateringar om tjejer som kastar sina underkläder mot dig då du promenerar ner längs gatorna?

no homo :d

Jag är lite av en casanova, eller kanske var. Enligt Nano & X:et så brukar de plocka fram mig när det handlar om att synas. Varför vet jag inte? haha :P

tompee 2012-12-14 17:53

Update 14/12

Jag har tyvärr varit lite inaktiv de 2 senaste dagarna. I går började jag mitt rehabprogram för axeln. Så här ser det ut.

Stående supinerad rodd
3 x 20

Stavtag
3 x 20

Adduktion med arm
3 x 20

Depression med skuldra
3 x 20

Utåtrotation i kabel
3 x 15

Grymt köttigt pass! ;) haha.

Idag körde jag i alla fall utöver detta

Spinning 50 min

Marklyft

3 x 5 @ 120kg Pronerat grepp, utan remmar, döda starter. Orkar knappt hålla i stången, men kan tyvärr inte hålla omvänt grepp med axeln. Mest bara för att få känna på stången litegrand.

One Leg Pistols OBS! enbart höger ben, då vänstr knä är kasst!

1 x 11kg
1 x 16kg
1 x 21kg
1 x 26,5kg
1 x 31kg FILM
1 x 36kg

Haha, detta var enbart för mitt syke att få kunna göra någonting som är coolt i gymmet iaf. Min kropp är tyvärr inte som den ska, men rehaben går framåt och jag gör det jag kan. Om några veckor kommer jag kunna träna på på riktigt igen, hoppas vi!


Jonithan 2012-12-14 17:58

SJUK pistol! 31kg och det svävade som #papper????

tompee 2012-12-14 18:29

Citat:

Ursprungligen postat av Jonithan (Inlägg 6151503)
SJUK pistol! 31kg och det svävade som #papper????

Klart det var lätt som #PAPPER!

Nano-Sekund 2012-12-15 00:41

Du är en papperstuss TTTT !!

tompee 2012-12-15 17:48

En videoblogg utan grundtanke. Haha, jag är kass på detta. Haregött!


stockinger 2012-12-15 18:39

Fyfan tompee! Du får det att se så sjukt lätt ut, en annan får kämpa utan extravikter ;)
Hoppas rehaben löser dina skador och att du blir hel snart :)

HookersUnited 2012-12-15 19:26

Citat:

Ursprungligen postat av tompee (Inlägg 6153311)
En videoblogg utan grundtanke. Haha, jag är kass på detta. Haregött!


Trist som satan med skadorna, hoppas du är tillbaka och levererar så snabbt som möjligt.

Nano-Sekund 2012-12-15 21:02

Riktigt bra T4a !! Fan vad skoj att se. Denna V-logg var ett klart STEG framåt :)

XFactor 2012-12-15 23:44

Citat:

Ursprungligen postat av nano-sekund (Inlägg 6153666)
riktigt bra t4a !! Fan vad skoj att se. Denna v-logg var ett klart steg framåt :)

+1

Likeapeanut 2012-12-15 23:51

Citat:

Ursprungligen postat av nano-sekund (Inlägg 6153666)
riktigt bra t4a !! Fan vad skoj att se. Denna v-logg var ett klart steg framåt :)

+2 :)

tompee 2012-12-15 23:52

Citat:

Ursprungligen postat av stockinger (Inlägg 6153392)
Fyfan tompee! Du får det att se så sjukt lätt ut, en annan får kämpa utan extravikter ;)
Hoppas rehaben löser dina skador och att du blir hel snart :)

Tack stocken! Det var sjukt lätt också ;) Jo, det hoppas jag också. !

Citat:

Ursprungligen postat av HookersUnited (Inlägg 6153492)
Trist som satan med skadorna, hoppas du är tillbaka och levererar så snabbt som möjligt.

Jo, riktigt tråkigt, aldrig kul att vara skadad. Men jag hoppas att rehaben går som den ska, då borde jag vara tillbaka relativt snabbt.

Citat:

Ursprungligen postat av Nano-Sekund (Inlägg 6153666)
Riktigt bra T4a !! Fan vad skoj att se. Denna V-logg var ett klart STEG framåt :)

Haha, kul att du tycker det presidenten. Riktigt kul, Kanske nästan lite för kul?

Citat:

Ursprungligen postat av XFactor (Inlägg 6153850)
+1

:)

str 2012-12-16 00:05

Bra video tompee.. Hörde förresten att Nano ("presidenten") är "sur" på dig för du kan äta så mkt skräp utan att gå upp i vikt. Han hävdar att ni kör samma schema men att det bara du som lyckas hålla formen.

Sjuk one leg squat också, detta borde många uppmärksamma för det e SJUKT svårt. Partytrick skulle kunna vara att du kör den med en back öl på axeln?

tompee 2012-12-16 21:12

Citat:

Ursprungligen postat av str (Inlägg 6153884)
Bra video tompee.. Hörde förresten att Nano ("presidenten") är "sur" på dig för du kan äta så mkt skräp utan att gå upp i vikt. Han hävdar att ni kör samma schema men att det bara du som lyckas hålla formen.

Sjuk one leg squat också, detta borde många uppmärksamma för det e SJUKT svårt. Partytrick skulle kunna vara att du kör den med en back öl på axeln?

Tack! Den borde testas på fest. ;) Kan garanterat bli kul.

Jo, nano har tyvärr rätt. Har blivit alldeles för mycket max senaste tiden, riktigt dåligt. Överlag håller jag en rätt bra kosthållning. Men som han säger, jag lyckas ändå hålla formen på något konstigt vänster.

Att vi kör samma schema? NO WAY! haha ;)


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)