Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Doctor Snuggles 2014-03-06 21:45

Som resten av sherdog så har han tydligen bara sett Diaz-fighten.

Fonziie 2014-03-07 10:14

Börjar dra ihop sig nu! :d

Hur ska ni göra för att se galan? tv4play premium med ian roberto och nått annat sömnpiller känns ju sådär.

Juxta 2014-03-07 10:22

Citat:

Ursprungligen postat av Fonziie (Inlägg 6902548)
Börjar dra ihop sig nu! :d

Hur ska ni göra för att se galan? tv4play premium med ian roberto och nått annat sömnpiller känns ju sådär.

En snubbe jag känner lite lätt ska kolla på den med sina polare och via en fet projektor, funderar på att hämningslöst bjuda in mig själv.

Fonziie 2014-03-07 10:33

Citat:

Ursprungligen postat av Juxta (Inlägg 6902552)
En snubbe jag känner lite lätt ska kolla på den med sina polare och via en fet projektor, funderar på att hämningslöst bjuda in mig själv.



haha! låter bra. :d

Såg nu att man kunde välja amerikanska kommentatorer på playen. *flex*

Trist att dom bara sänder main-card dock.

delta_mats 2014-03-07 10:34

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 6901810)
Haha driver du? Om inte Floyd knockar henne med ett enda slag så är det clinch -> grappledfucked.

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6901831)
lol. low anklepick och sen är det över.

Ronda är tjej, och klenare än Floyd. På marken hade hon vunnit till slut, men inte så snabbt. Hon hade däremot aldrig kommit så långt utan blivit knockad typ på en gång.

Doctor Snuggles 2014-03-07 12:41

Det är som det är 1993 igen. Gulligt.

cero 2014-03-07 12:58

Citat:

Ursprungligen postat av delta_mats (Inlägg 6902561)
Ronda är tjej, och klenare än Floyd. På marken hade hon vunnit till slut, men inte så snabbt. Hon hade däremot aldrig kommit så långt utan blivit knockad typ på en gång.

Vaddå inte så snabbt? Antagligen hade hon submittat honom på ett par sekunder..

Men visst är det möjligt att hon blir knockad ståendes innan dess.

stop trollin'

Vilson 2014-03-07 13:09

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 6902738)
Vaddå inte så snabbt? Antagligen hade hon submittat honom på ett par sekunder..

Men visst är det möjligt att hon blir knockad ståendes innan dess.

stop trollin'

Sluta själv. Det handlar fortfarande om en kvinna mot en extremt atletisk kille. Klart hon vinner i en grapplingmatch men inte så lätt som du tror. Han kan nog muskla sig ur det mesta hon försöker. Jag har rullat med många tjejer som är extremt mycket bättre än jag och dom har verkligen inte en chans i världen..

Degpekka 2014-03-07 13:10

Va fan kan dem inte ha original-kommentator på tv4play premium då?! :( Mög!

eternallord 2014-03-07 13:18

Nej! Blir det svenska kommentatorer?! Fanfanfanfanfanfan

Doctor Snuggles 2014-03-07 13:23

Ngn som vart på allstars förresten? Behöver man boka bord?
Undrar om de kommer visa tv4 feeden, inte särskilt intresserad av svenska kommentatorer heller. Men ni är medvetna om att det är ett nytt kommentator team för den riktiga feeden?

eternallord 2014-03-07 13:26

Japp, men Dan Hardy kan sina grejer och John Gooden verkar vara en man i min smak, han kör med fluga för bövelen. Tror det kommer bli bra.

nitz 2014-03-07 13:27

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6902760)
Ngn som vart på allstars förresten? Behöver man boka bord?
Undrar om de kommer visa tv4 feeden, inte särskilt intresserad av svenska kommentatorer heller. Men ni är medvetna om att det är ett nytt kommentator team för den riktiga feeden?

Jag tänker spontant gissa på att de visar med den svenska kommentator feeden.
Aldrig varit där, men har för mig att man kan boka bord vilket ofta brukar innebära att folk har gjort det, framförallt klubbar och dylikt som ska gå tillsammans.
Obs, rena chansningar från min sida.
Men ring och kolla? :)

lege 2014-03-07 13:40

Är Fight Pass enda lösningen för att se underkortet? Antar att det inte går att se gratis via deras hemsida/FB som vanligt nu. Borde komma upp någon stream eller?

eternallord 2014-03-07 13:42

Citat:

Ursprungligen postat av lege (Inlägg 6902781)
Är Fight Pass enda lösningen för att se underkortet? Antar att det inte går att se gratis via deras hemsida/FB som vanligt nu. Borde komma upp någon stream eller?

Bara fightpass.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:01.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)