Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Flexipop 2009-05-24 12:15

Håller med om tråkigheten på Kruth. Han lät som en Frank Andersson på morfin.

Hank 2009-05-24 12:22

Galan hade helt klart sina stunder men större delen av den förstördes av en totalt värdelös Ian Roberto som spenderade hela jävla sändningen med att konstatera det uppenbara. Med en vingpartner som Jörgen Kruth som på sin höjd säger 3 ord per minut är det en riktigt misslyckad kombination.

Pdaddy 2009-05-24 12:54

Citat:

Ursprungligen postat av sz0 (Inlägg 3685438)
Kruth :o

Jag visste inte att han skulle kommentera, är det en engångsgrej?

Hoppas det, Roberto är roligare att lyssna på :D

Pd

Spiffy 2009-05-24 14:06

Bara jag som tycker Serra borde fått vinsten?

ManuelIT 2009-05-24 14:09

Citat:

Ursprungligen postat av Spiffy (Inlägg 3686022)
Bara jag som tycker Serra borde fått vinsten?

Minst draw, i min mening.

ManuelIT 2009-05-24 14:18

http://i43.tinypic.com/x0tuuu.jpg

Tigerkotten 2009-05-24 14:18

Hughes tog enkelt hem andra ronden, och han gjorde nog för få rond 3. Förstår inte hur folk kan ge matchen till Serra. Möjligen att sista kunde varit 9-9 men det sker sällan.

Spiffy 2009-05-24 14:22

Tycker inte han gjorde nog för att få sista ronden.

Tigerkotten 2009-05-24 14:28

Citat:

Ursprungligen postat av Spiffy (Inlägg 3686048)
Tycker inte han gjorde nog för att få sista ronden.

O vad gjorde serra?

ManuelIT 2009-05-24 14:44

Första ronden var Serras, andra Hughes.
Tredje tycker man Serra borde få lite poäng för en snygg take down o lite ground and pound, detta står mot Hughes som inte lyckades göra något mer än att hålla Serra på marken.

Men om något var knas så var det väl domaren som inte tog det till stående, speciellt under andra ronden, när det var rätt tydligt att Hughes i princip inte kunde göra något än att just hålla Serra på ryggen.

quilling 2009-05-24 15:02

Bara jag som tyckte det var oerhört skönt att slippa Robertos "ojojojojojoj!" hela tiden? Även om Krut knappast är den mest energiske kommentatorn så tycker jag ändå han är rätt soft att lyssna på... när han väl pratar då.


Härligt också att Machida vann!! :D Han kan nog behålla bältet länge nu.

Sebbe_H 2009-05-24 15:04

Visste att Hughes skulle lägga sig på honom bara, det är det som är rätt trist med wrestlers. I mina ögon står Serra som vinnare.

Sen var det nice att Machida dominerade Rashad, finns det någon som kan mäta sig med Machida?

Tror det stämmer rätt gött som Joe Rogan sa, "Welcome to the Machida era."

psirus 2009-05-24 16:12

Citat:

Ursprungligen postat av Tigerkotten (Inlägg 3686041)
Hughes tog enkelt hem andra ronden, och han gjorde nog för få rond 3. Förstår inte hur folk kan ge matchen till Serra. Möjligen att sista kunde varit 9-9 men det sker sällan.

jag håller med. Hughes vann två ronder. Hughes gjorde inte så mycket men va gjorde Serra? Vetskapen om att de va en skalle som sänket Hughes i första ronden gör att jag tycker det är ännu mer rättsvist.

Machida är grym men jag kommer aldrig gilla honom.

Spiffy 2009-05-24 17:07

Stående gjorde dom lika lite ungefär i tredje ronden.
Hughes hade en takedown, och sen höll han honom nere utan att göra någon skada alls. Fick försvara sig mot submissions större delen av tiden.
Serra hade en takedown vilken han fick övertag med och gjorde lite ground and pound med. hughes var i mer risk att bli submittad än vad serra var att bli stoppad i mina ögon.

Skallningen var lika mycket Hughes fel som Serras enligt mig.

Kryss 2009-05-24 17:27

Som hoppats, Machida, Soszynski och Hughes som vinnare :) Inget annat än solklart att hughes tog det, även om det var lite väl mycket "ligga på", fast att de skulle ställt dom upp håller jag absolut inte med om.

Sean Sherk måste väl vara den mest ointressanta fightern? Satt med polaren och bara snacka för vi blev så uttråkade.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)