Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Tävlingar/Tävlingsförberedelser - tips och tricks m.m. (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   resultat från DC, var? (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=33883)

stiffler 2004-11-28 22:17

resultat från DC, var?
 
Edit: har hittat resultaten, men skulle gärna vilja ha bilder, särskilt på juniorerna

Jorgen 2004-11-28 22:22

På exhale finns det några bilder. Och kompletta resultatlistor kommer att komma upp på skkf´s hemsida. När vet jag däremot inte.

//Jörgen

stiffler 2004-11-28 22:34

k grymt, jimmy från mak vann junior - 80

Tränar också på MAK (respekt)

Dock är jag rätt mycket nybörjare :)

Ingen som har mer bilder på Jimmy?

Frida,SSP 2004-11-29 14:39

Dc-af?
 
Citat:

Ursprungligen postat av Jorgen
På exhale finns det några bilder. Och kompletta resultatlistor kommer att komma upp på skkf´s hemsida. När vet jag däremot inte.

//Jörgen

Hej.. vet du möjligtvis var jag kan hitta (om det nu är utlagt!) några bilder från AF damer -165? :rolleyes:

Jorgen 2004-11-29 17:55

Citat:

Ursprungligen postat av Frida,SSP
Hej.. vet du möjligtvis var jag kan hitta (om det nu är utlagt!) några bilder från AF damer -165? :rolleyes:

Nej tyvärr vet jag inte det. Eftersom ingen tidning, B&K eller Exhale hade någon fotograf på plats så lär det inte komma några bilder där. DC är ju "bara" en liten skånsk nybörjartävling. :rolleyes:

//Jörgen

Action 2004-11-29 18:04

Citat:

Ursprungligen postat av Jorgen
Nej tyvärr vet jag inte det. Eftersom ingen tidning, B&K eller Exhale hade någon fotograf på plats så lär det inte komma några bilder där. DC är ju "bara" en liten skånsk nybörjartävling. :rolleyes:

//Jörgen

Hörde en liten fågel kvittra om att B&K hade frågat efter pressplats för en fotograf, men fått till svar att de platserna nog var slut! :confused:

ett sådant svar medför ju inte att de blir speciellt sugna på att plåta... hm...

Jorgen 2004-11-29 18:12

Det låter mycket märkligt. Arne var ganska besviken för att där inte var någon som fotade så det lär inte vara han som har sagt något.
Jag förstår inte varför B&K inte är intresserade av att rapportera från en av Sveriges två nybörjartävlingar och den största nybörjar AF tävlingen. Det har ju varit så genomgående under åren. DC får på sin höjd en halv sida i tidningen.

//Jörgen

Action 2004-11-29 18:14

Citat:

Ursprungligen postat av Jorgen
Det låter mycket märkligt. Arne var ganska besviken för att där inte var någon som fotade så det lär inte vara han som har sagt något.
Jag förstår inte varför B&K inte är intresserade av att rapportera från en av Sveriges två nybörjartävlingar och den största nybörjar AF tävlingen. Det har ju varit så genomgående under åren. DC får på sin höjd en halv sida i tidningen.

//Jörgen

Jag håller med, det borde vara några sidors reportage från tävlingen.

Möjligtvis tillfrågades fel person och den gav ett tveksamt svar, tråkigt om ett missförstånd gjort att det blev som det blev.

stiffler 2004-11-29 18:58

men någon av er som var där måste väl ha bilder??

Ingen??

Jorgen 2004-11-29 19:15

Citat:

Ursprungligen postat av stiffler
men någon av er som var där måste väl ha bilder??

Ingen??

Jag dömde och Mats tävlade så vi hade kanske inte riktigt tid att ta bilder själv?
Men det finns säkert någon som har tagit bilder.

//Jörgen


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)