Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Träningsjournaler & Bilder (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Tompee:s väg mot CrossFit SM 2012 (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=177057)

Likeapeanut 2012-11-09 23:13

Haha, vet inte riktigt vart jag ska börja kommentera!
-Bra skägg / *sjukt
-bar-úber tillsammans med ett riktigt vikinga skägg
-rycker av dig tröjan för att bli psykiskt upptaggad av din egna fysik*
-musiken som sätter igång när din barúber uppvisning startar!


Grattis till PB!! även fast jag tycker hela klippet är som ett PB på sitt sätt!! ;)

tompee 2012-11-10 12:02

Citat:

Ursprungligen postat av Phantom duck (Inlägg 6085791)
Hmm, låter ju bra att du får köra på. Frågan är hur vi ska få till ett exentriskt ryck:)

Att köra exentriska ryck kom vi ju fram till idag att det är i princip omöjligt! Bra krigat idag och tack för peppningen! :P

Citat:

Ursprungligen postat av Likeapeanut (Inlägg 6086286)
Haha, vet inte riktigt vart jag ska börja kommentera!
-Bra skägg / *sjukt
-bar-úber tillsammans med ett riktigt vikinga skägg
-rycker av dig tröjan för att bli psykiskt upptaggad av din egna fysik*
-musiken som sätter igång när din barúber uppvisning startar!


Grattis till PB!! även fast jag tycker hela klippet är som ett PB på sitt sätt!! ;)

Haha, vafan ska man säga om denna kommentar. En av de roligare/bättre/kaxigaste/peppande kommentarer jag fått. Tack så oerhört mycket nöten!

Niwah 2012-11-10 12:10

Citat:

Ursprungligen postat av Likeapeanut (Inlägg 6086286)
Haha, vet inte riktigt vart jag ska börja kommentera!
-Bra skägg / *sjukt
-bar-úber tillsammans med ett riktigt vikinga skägg
-rycker av dig tröjan för att bli psykiskt upptaggad av din egna fysik*
-musiken som sätter igång när din barúber uppvisning startar!


Grattis till PB!! även fast jag tycker hela klippet är som ett PB på sitt sätt!! ;)

Alltså Nöten förgyller det här forumet. Så jävla bra du är :D
(Fint PB också Tompee. Nu måste jag försöka toppa det där i veckan. Hade ändå planerat ett försök på 200 :S)

tompee 2012-11-10 12:13

Dagens träning 10/11

Brukar ofta köra OL på lördagar, men ville skippa att gå ner i djupa böjar idag så bestämde för att köra marklyft då knäet ändå funkar bra med det!

Marklyft

3 x 130kg
3 x 140kg

Bälte på, dock OL bälte, så inte alls så mycket stöd

1 x 150kg
1 x 170kg (Trodde att jag hade på 160kg)
1 x 182,5kg PB FILM
1 x 190kg PB FILM

Så sjuuukt nöjd! Ryggen var inte vacker, men båltrycket fanns där. Krig hela vägen, fast ändå inte överdrivet tungt! 200kg kan finnas innan vi går in på år 2013 om jag går in för att fixa det!

Muskel ryck

5 x 35kg
5 x 40kg
2 x 45kg Alldeles för tungt
5 x 40kg
5 x 40kg
5 x 40kg

Det fick räcka så för idag. I dagsläget så väger jag morgonvikt runt 71,5kg utan kläder. Rätt nöjd att fixa 190kg i marken på det faktiskt. PB på 10kg. Den vikten rubbade jag inte ens på RCFFC. Tänk om jag hade kunnat vara i den formen jag är i nu på tävlingen. Då hade inte top 50 placeringen varit några problem.

182,5kg


190kg


Ha en grym dag alla Kolloiter. #KUGGA #UPP

jokem 2012-11-10 12:20

Starkt som fan, och på så låg kroppsvikt!

tompee 2012-11-10 12:22

Citat:

Ursprungligen postat av jokem (Inlägg 6086852)
Starkt som fan, och på så låg kroppsvikt!

Tack Jocke! Märkte att jag lagt in 182,5kg två gånger om. Nu är det 190kg på sista. Så in och se igen ;)

Nano-Sekund 2012-11-10 12:25

Så sjukt jävla #Okaxigt firande efter lyftet !! Försöker skoja till det med ett "så jävla lätt" haha!! Älskar verkligen att du är i en ny miljö där det inte accepteras dina vanliga ursäkter :)

Grymt PB !!! #grattis snyggis !!

Jonithan 2012-11-10 13:16

Det här är otroligt! Helt sinnessjukt. Fokusen innan lyften är så jävla sexig! Ditt försiktiga firande efteråt fick mig att skratta högt! :D Det här är inspiration och faktumet att du verkar vara så jääävla skön får förhöjer allt ännu mer! :)

Du förtjänar en fin jävla handhuggen bärnstens-medalj!

Phantom duck 2012-11-10 13:48

Bra krigat och tack själv! Blev ett jävligt bra pass för dig idag. Riktigt kul att se.

stockinger 2012-11-10 13:59

Du är ett sånt sjukt jävla freak du tomme !!
Godtar du utmaningen jag föreslog på instagram ?! ;)

tompee 2012-11-10 20:10

Citat:

Ursprungligen postat av Nano-Sekund (Inlägg 6086866)
Så sjukt jävla #Okaxigt firande efter lyftet !! Försöker skoja till det med ett "så jävla lätt" haha!! Älskar verkligen att du är i en ny miljö där det inte accepteras dina vanliga ursäkter :)

Grymt PB !!! #grattis snyggis !!

Haha, jag försöker jobba på min #kaxighet, ibland får jag till den och ibland får jag inte till den. Tack Foot-man

Citat:

Ursprungligen postat av Jonithan (Inlägg 6086965)
Det här är otroligt! Helt sinnessjukt. Fokusen innan lyften är så jävla sexig! Ditt försiktiga firande efteråt fick mig att skratta högt! :D Det här är inspiration och faktumet att du verkar vara så jääävla skön får förhöjer allt ännu mer! :)

Du förtjänar en fin jävla handhuggen bärnstens-medalj!

Den där medlajen var fan inte helt fel att få. Haha, fokusen innan gör ju att jag suger ut all jävla luft som finns i rummet. Haha.

Tack mannen, du vet att jag älskar dina kommentarer!

Citat:

Ursprungligen postat av Phantom duck (Inlägg 6087013)
Bra krigat och tack själv! Blev ett jävligt bra pass för dig idag. Riktigt kul att se.

Jo, det blev det. Tack robban. Ger alltid energi att träna med er!

Citat:

Ursprungligen postat av stockinger (Inlägg 6087041)
Du är ett sånt sjukt jävla freak du tomme !!
Godtar du utmaningen jag föreslog på instagram ?! ;)

Haha, stocken. självklart att jag antar utmaningen. Först till 200kg! DEAL

tompee 2012-11-11 00:37

2 bifogad(e) fil(er)
Har varit hos min mor ikväll & kommer även sova här inatt. Ibland kan det vara så grymt skönt att få komma hem och känna lugnet och bli ompysslad. En hel del mat har det blivit och lyckades ta mig upp till 75,5kg på vågen, kvällvikt med kläder. ;) haha.

Nya speglar, nytt ljus, var tvungen att ta två formbilder. HAHA, dessa egobilder!


Bifogad fil 93585

Bifogad fil 93586

Jonithan 2012-11-11 16:10

De besitter en CrossFit-form av guds nåde! Stenhård form! :) Kolos egna Rich Froning!

tompee 2012-11-11 19:31

Citat:

Ursprungligen postat av Jonithan (Inlägg 6088713)
De besitter en CrossFit-form av guds nåde! Stenhård form! :) Kolos egna Rich Froning!

HAHA! om det ändå kunde vara såpass bra. ;)

chrille87 2012-11-11 19:39

Kul att se markfilmerna Tomme, rätt inställning före ett maxlyft kan ge väldigt mycket!


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:17.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)