Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

rife 2009-07-12 04:29

Det är vackert att se GSP slåss.. :)

NKC 2009-07-12 04:52

Jag vill inte skriva nån spoiler och kanske förstöra för någon så jag nöjer mig med: :hbang:

ManuelIT 2009-07-12 04:54

Jao, vad ska man säga. GSP är på en helt annan nivå. Alltid kul att se honom i ringen. Så lugn, metodisk och professionell, så verkar han jävligt ödmjuk med. Gilla hans ringhörna med, dagens garv var nog "Hit him with your groin!".

NKC 2009-07-12 05:01

Nu gäller det :)

Håller kvar mitt bet på Mir men känner mig inte alls säker på utgången här

NKC 2009-07-12 05:20

OK, vad säger man? Inte mycket snack om saken Lesnar - Mir

Hank 2009-07-12 05:26

Det är sorgligt att säga, men den enda som kan stoppa Brock är nog den här mannen, när han tar sig till UFC så småningom http://www.totalprosports.com/blog/w...hes-to-mma.jpg

clinteastwood 2009-07-12 05:28

Sköna kommentarer av lesnar...

Ashenshugar777 2009-07-12 05:28

Brock Lesnar, synd att publiken är så omogen att dom måste bua. Lesnar är het på gröten efter fighten dock, helt priceless : )

Kwon 2009-07-12 05:29

underhållande matcher! Nästan så man fick åderBrock.

Fõrstår han vill humpa frugan.

CroCop 2009-07-12 05:36

Tycker helt ärligt lite synd om brock. Vad begär folk av honom? Det är väl inte hans fel att han fått titelmatch så snabbt? Han har ju krossat alla hitills (nästan) alla amerikaner i publiken är ju helt efterblivna... Tror fan det att man blir förbannad och sårad när man efter en superbra match blir totalt-utbuad! Klassiskt fall av skolgårds-mobbing. Ja man kan bli mobbad även om man är stor och stark... Han är så skön!

CroCop 2009-07-12 05:38

Det var ju inte som att han var som Josh "filten" Koscheck var i början av hans kariärr (han är inte det längre!) dvs tar ner folk och ligger som en filt på dom hela matchen utan att göra skada utan han har ju skitbra ground and pound! Vad vill folk se? Fyfan vad jag äcklas av publiken...

ManuelIT 2009-07-12 05:42

De bua väl honom för att han gick fram till Mir efter matchen och dryga sig. Mycket osportsligt, även om jag misstänker att mycket var en akt, han är ju trots allt en tidigare WWE:are. Så han försöker väl leka lite bad guy.

Hursomhelst stör jag mig som fan på honom. Han verkar helt iq-befriad. Det ända han egentligen lyckas göra är att använda sig av sin kroppsvikt, finns inget imponerande med honom förutom faktumet att han är ett monster, en produkt av inavel och testosprutor.

simpan 2009-07-12 05:44

Undrar lite om publiken inte gillar Lessnar för att han kommer ifrån wrestling cirkusen...?

NKC 2009-07-12 05:48

SPOILERS!

Ja publiken buar ju för att de inte gillar honom och för att de tycker han beter sig illa, inte för att han gör det dåligt. Men man måste ju ge honom creds för vad han gjort. Tycker det är synd att Mir torskade men det var som sagt inte mycket snack om saken. Bra gjort av Lesnar.

GSP är underbar att se, helt klart min favoritfighter. Hans nedtagningar är fantastiska :hbang:

Skönt att Hendo tog det också! In your face ni som räknade ut honom :D

NKC 2009-07-12 05:55

Citat:

Ursprungligen postat av ManuelIT (Inlägg 3768137)
De bua väl honom för att han gick fram till Mir efter matchen och dryga sig. Mycket osportsligt, även om jag misstänker att mycket var en akt, han är ju trots allt en tidigare WWE:are. Så han försöker väl leka lite bad guy.

Hursomhelst stör jag mig som fan på honom. Han verkar helt iq-befriad. Det ända han egentligen lyckas göra är att använda sig av sin kroppsvikt, finns inget imponerande med honom förutom faktumet att han är ett monster , en produkt av inavel och testosprutor .

Han är en duktig brottare med bra nedtagningar och farlig ground´n pound. Och han utnyttjar sina styrkor bra imo. Vad ska han göra för att imponera, butterfly kicks?

Jag gillar inte heller Lesnar men det kanske är dags att börja ge honom lite creds? Det är ju inte som att han är någon Bob Sapp. Han är helt klart farlig


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)