Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

spoon 2009-10-23 08:40

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 3944311)
"Domaren" Miragliotta vill vara med.
http://i33.tinypic.com/xdig7o.gif

Hey whats the story? Nån som har koll?

Kwon 2009-10-23 09:18

Han hade satsat pengar på den andra killen.... :D

Nä, första knuffen så tycker han Gono kör otillåtna knän och den andra knuffen är när ronden slutar precis. Ronden kanske tog slut mid-air? lol

Ser dock ut som han skyddar mottagaren av det flygande knät en aning! (Säkert någon bekant som satsat pengar på honom, kompis som vill han skall vinna)

Baan 2009-10-23 09:30

Lite googleskillz tydde på att han verkade vilja avbryta matchen (han kanske gjorde det med?) med motiveringen att den andre killen fick för mycket spö. Osäker på om det är samma match men den domaren verkar inte vara populär iaf :)

Erik__ 2009-10-23 15:01

Lite skador och skit verkar ha inträffat så john fitch ska möta thiago alves på ufc107, ska bli grymt kul att se!

hahavaffan 2009-10-23 15:11

Citat:

Ursprungligen postat av Erik__ (Inlägg 3945808)
Lite skador och skit verkar ha inträffat så john fitch ska möta thiago alves på ufc107, ska bli grymt kul att se!

Jupp. Kan bli en fin match!!!

Erik__ 2009-10-23 16:14

Citat:

Ursprungligen postat av hahavaffan (Inlägg 3945823)
Jupp. Kan bli en fin match!!!

Får hoppas på att fitch gör en roligare match än de senaste bara..!

deras förra möte

http://mmavideolinks.to/fighter-vide...ago-alves.html

Kabuto 2009-10-23 17:21

Jag hoppas Dream 12 blir bra, ska se det på plats om jag nu kommer hitta dit själv på söndag...

Archos 2009-10-23 17:32

Jag vet inte om jag bryter nån forumregel nu, men var kan man spela på odds på Machida-Shogun fighten??

dared 2009-10-23 17:34

Citat:

Ursprungligen postat av Archos (Inlägg 3946070)
Jag vet inte om jag bryter nån forumregel nu, men var kan man spela på odds på Machida-Shogun fighten??

Pinnaclesports (brukar ha bra odds)
Unibet
Betsson

Är de jag har testat, men finns nog betydligt fler.

dared 2009-10-23 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av Kabuto (Inlägg 3946045)
Jag hoppas Dream 12 blir bra, ska se det på plats om jag nu kommer hitta dit själv på söndag...

Coolt, lär bli mäktigt!!

Tyvärr har inte Dream ens i närheten lyckas komma upp till den klass Pride hade. De är ju ännu fler mismatches nuförtiden. Är så innihelvete trött på att se Choi och Sapp på deras jävla kort.

Hoppas vi får se deras bra fighters köra lite i Strikeforce snart!

Archos 2009-10-23 17:39

Citat:

Ursprungligen postat av dared (Inlägg 3946074)
Pinnaclesports (brukar ha bra odds)
Unibet
Betsson

Är de jag har testat, men finns nog betydligt fler.

Tack dared!

mr ruhl 2009-10-23 18:57

Citat:

Ursprungligen postat av Yes (Inlägg 3943891)

Sämst coach, ever. Plus att han uppför sig som en riktig k*k hela tiden.

+1 såg avsnitt 6 idag och blev nästan förbannad, man fick ju lust att åka dit och ge han en smäll, jaja man hade ju haft sämre chanser än "titties" :D men iaf, och sen tycker jag att det var lite mobbing där i huset på den där zac, lite trist att se att vuxna män mobbar nån ensam stackare..

Verbatim 2009-10-23 19:01

Haha +1, för varje säsong och avsnitt som går av The Ultimate Fighter så blir det bara tydligare att stereotyperna stämmer, kampsportare är ett gäng riktigt dumma jävlar.

Rahf 2009-10-24 05:43

Citat:

Ursprungligen postat av Verbatim (Inlägg 3946294)
Haha +1, för varje säsong och avsnitt som går av The Ultimate Fighter så blir det bara tydligare att stereotyperna stämmer, kampsportare är ett gäng riktigt dumma jävlar.

Snarare så är amerikanska "bros" dumma jävlar. Den stereotypen stämmer väldigt väl. En väldigt irriterande stereotyp, ligger på samma nivå av respekt som fjortisar i princip.

En "bro" kan nog liknas med Fred Durst från Limp Bizkit. Samma typ av skäggfrilla, bakvänd keps och liknande klädstil. Tröttsamma kan de vara.

Kaboffastar 2009-10-24 16:40

Ringde tv4 sport nyss angående match-start och ställa tillbaka klockan.

UveSA ligger väl typ 8 h efter oss.

Man ställer om klockan mellan 3 och 4 så enligt bruden på tv4 sport ska tablån redan vara justerad efter omställningen aKa galan börjar fortfarande 4 och inte 5 som man kanske skulle kunna tro?

Men om usa inte ställer om klockan förens 8 timmar efter oss så borde väl inte tiden galan sänds ändras här så det borde väl stämma? det borde vara samma sändningstid som vanligt här i sverige iom att usa inte ställt om sin tid än..


haha svammel svammel men wtf. Någon får gärna rätta mig om jag har fel när jag säger att galans sändningstid inte ändras i sverige. det borde vara logiskt detta men jag har hjärnsläpp.

mvh / K. ;D


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)