Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Vad gör dig förbannad just nu? (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=130804)

Nitrometan 2011-06-14 15:23

Förstår vad du menar, det kan vara retande...





Skickat från my System/360 using hålkort.

Pansartax 2011-06-14 15:40

Skendemokratin.

hurril 2011-06-14 15:41

Folk som lär sig nya ord i ledare på politisktinkorrekt.

Pansartax 2011-06-14 15:51

Citat:

Ursprungligen postat av hurril (Inlägg 5116988)
Folk som lär sig nya ord i ledare på politisktinkorrekt.

Faktiskt inte, hörde det ifrån Robert Gustafsson första gången. Många år sedan han gjorde den sketchen nu, men den är fortfarande bra.

politisktinkorrekt, vad är det? vänta ska googla det.

tntballe 2011-06-14 16:30

Pissvädret och cancerpatienter.
Postat via en mobil enhet

ceejay 2011-06-14 16:44

min klena och långsamma kropp

Olegh 2011-06-16 10:10

Enkla skitsaker som bara ska funka men inte gör det. Helvete.

z_bumbi 2011-06-16 10:21

Just nu mest att magen inte kan bete sig som den borde i kombination med en något värre pollenpåkänning än normalt vid den här tiden på året.

Citat:

Ursprungligen postat av von huff (Inlägg 5116907)
Hmm man borde skärpa sig, både stevebc och Nitriometan ligger före i att vara förbannad i denna tråd.Iofs så kommer man nog aldrig ikapp stevebc.

stevebc:s franska period är svårslagen.

tp_88 2011-06-16 14:14

iTunes.

En gång i veckan tvingas jag använda detta djävulens verktyg för att ladda ner en podcast, och varje gång blir man lika förbannad. Det är så sinnessjukt dåligt att man förbluffas över hur så många människor står ut med det.

kaer 2011-06-16 14:23

Citat:

Ursprungligen postat av tp_88 (Inlägg 5120610)
iTunes.

En gång i veckan tvingas jag använda detta djävulens verktyg för att ladda ner en podcast, och varje gång blir man lika förbannad. Det är så sinnessjukt dåligt att man förbluffas över hur så många människor står ut med det.

Kan bara hålla med, det är den enskilt största anledningen till att jag inte har iphone längre.

anton2000 2011-06-16 15:00

Citat:

Ursprungligen postat av Bahir (Inlägg 5106495)
Folk i filmer (och i framtiden kanske i verkligheten) som inte fattar situationers allvar och beter sig fullkomligt idiotiskt. Tittar just på filmen 28 days later, och den jävla idioten bestämmer sig för att tända ett ljus mitt i natten, som han vet syns utifrån huset, och han har redan blivit informerad om att "monstrena" är aktiva på natten. Ett sånt jävla pucko! Vore jag i gruppledarens plats skulle jag först och främst ha tydliga regler för vad man får och inte får göra, och för det andra avliva dem som bryter mot reglerna på det sättet. Det finns inga ursäkter för att utsätta de andra i gruppen för risken att bli upptäckta, anfallna och dödade. Någon som håller med?


stevebc 2011-06-16 15:45

Citat:

Ursprungligen postat av von huff (Inlägg 5116907)
Såklart man blir förbannad på tjocka människor oavsett vilken kö de står i...

Hmm man borde skärpa sig, både stevebc och Nitriometan ligger före i att vara förbannad i denna tråd.Iofs så kommer man nog aldrig ikapp stevebc.
Just nu är jag lite förbannad över att över halva semestern har gått och jag inte har gjort nånting roligt

Citat:

Ursprungligen postat av z_bumbi (Inlägg 5120168)
stevebc:s franska period är svårslagen.

Hahahahaa har jag fortfarande den stämpeln?

Men jo, det var en både jobbig och underbar period. Jag tycker iofs att jag skriver minst lika mycket i, och ofta bumpar, Glad-tråden som denna.

Folk brukar ju annars störa sig på att jag sällan är ledsen och nästan aldrig förbannad. Det kanske är den här trådens förtjänst!

Bahir 2011-06-17 12:37

Bah, 2,5 poäng ifrån ett A i ekonometrin.

stevebc 2011-06-17 13:44

Jag försökte leta upp alla "förbannade"-inlägg jag gjorde förra läsåret men jag upptäckte att det var så många att jag inte orkade.

Det värsta var iaf då jag nästan dog i trafiken. Sedan kan resten sammanfattas med jobbigt plugg, hundbajs, rasistiska människor, ett(?) (försök till) sexuellt övergrepp och rattfulla individer.

Osten80 2011-06-17 14:07

Folk som aldrig kan låta truten vila, kvarterets ungjävlar och min bil.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)