Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Vad gör dig förbannad just nu? (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=130804)

agazza 2009-05-15 20:12

Citat:

Ursprungligen postat av rolf (Inlägg 3669131)
Att det ska ta så jäääääääääääääääävla länge för alla polare att göra sig i ordning när vi ska göra nåt. VARENDA JÄVLA GÅNG! Jag började gnälla runt 6-tiden och nu 2½ timme senare har vi fortfarande inte kommit iväg.

Det där blir man förbannad som fan för, man vill va full vid runt 1, börjar ringa runt tidigt, dom ska käka, dom ska handla, dom ska duscha osv.

Släng i dig en hamburgare, duscha och borsta tänderna samtidigt, raka av dig håret och ta dom kläder som man har på sig. Chansen att ligga är ändå minimal och blir inte särskilt mycket mindre pga att man inte är "top notch".

Tjejerna är ändå fulla hur som helst så det märker dom inte ändå.

Dom har helt fel prioriteringar.

Mourten 2009-05-15 20:13

Citat:

Ursprungligen postat av agazza (Inlägg 3669426)
Det där blir man förbannad som fan för, man vill va full vid runt 1, börjar ringa runt tidigt, dom ska käka, dom ska handla, dom ska duscha osv.

Släng i dig en hamburgare, duscha och borsta tänderna samtidigt, raka av dig håret och ta dom kläder som man har på sig. Chansen att ligga är ändå minimal och blir inte särskilt mycket mindre pga att man inte är "top notch".

Tjejerna är ändå fulla hur som helst så det märker dom inte ändå.

Dom har helt fel prioriteringar.

:laugh: Dagens!

Kwon 2009-05-15 20:40

Linne på folk som är på krogen/klubben/stan (linne skall man ha på gymmet!) samt de som lassar upp massa kvarg och mer än 3+ äggkartonger när de köper mat.

Slutligen de som skrockar bakom ryggen på en när man köper färdiglagad pizza etc.

Det gör mig förbannad!!!

saab900 2009-05-15 20:42

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 3669499)
Linne på folk som är på krogen/klubben/stan (linne skall man ha på gymmet!) samt de som lassar upp massa kvarg och mer än 3+ äggkartonger när de köper mat.

Slutligen de som skrockar bakom ryggen på en när man köper färdiglagad pizza etc.

Det gör mig förbannad!!!

:laugh:

Glöm inte mössan på gymmet!

von huff 2009-05-15 21:59

Citat:

Ursprungligen postat av rolf (Inlägg 3669131)
Att det ska ta så jäääääääääääääääävla länge för alla polare att göra sig i ordning när vi ska göra nåt. VARENDA JÄVLA GÅNG! Jag började gnälla runt 6-tiden och nu 2½ timme senare har vi fortfarande inte kommit iväg.

+1 det är jävligt störande, + alla brudar som alltid ska mejka sig fast man skall ut i skogen och grilla*gah!*

Kom nyss hem och körde lite hårdare än vanligt och så va det nån jävla apa som försökte köra tävling och hängde fast i bakluckan med dimljusen på och tänkte köra förbi.HA INTE DIMLJUSEN PÅ DÅ DE INTE BEHÖVS OCH HÄNG INTE I RÖVEN PÅ ANDRA*grr**mini

Tricce 2009-05-15 22:20

Citat:

Ursprungligen postat av von huff (Inlägg 3669659)
+1 det är jävligt störande, + alla brudar som alltid ska mejka sig fast man skall ut i skogen och grilla*gah!*

Kom nyss hem och körde lite hårdare än vanligt och så va det nån jävla apa som försökte köra tävling och hängde fast i bakluckan med dimljusen på och tänkte köra förbi.HA INTE DIMLJUSEN PÅ DÅ DE INTE BEHÖVS OCH HÄNG INTE I RÖVEN PÅ ANDRA*grr**mini

En fin liten provbromsning brukar göra susen :D

von huff 2009-05-15 22:21

Citat:

Ursprungligen postat av Tricce (Inlägg 3669707)
En fin liten provbromsning brukar göra susen :D

Jepp det skulle gå men sen måste bilen till plåtslagaren=/

Fru_Flisa 2009-05-15 22:23

Beskedet att nån nyss hängt sej. :(
Varför kan inte enbart de onda människorna drabbas av denna vilja?

saab900 2009-05-15 22:39

Citat:

Ursprungligen postat av von huff (Inlägg 3669659)
+1 det är jävligt störande, + alla brudar som alltid ska mejka sig fast man skall ut i skogen och grilla*gah!*

Kom nyss hem och körde lite hårdare än vanligt och så va det nån jävla apa som försökte köra tävling och hängde fast i bakluckan med dimljusen på och tänkte köra förbi.HA INTE DIMLJUSEN PÅ DÅ DE INTE BEHÖVS OCH HÄNG INTE I RÖVEN PÅ ANDRA*grr**mini

Spola bakrutan väääldigt noga. Det brukar få de flesta att släppa av lite.

DSBM 2009-05-15 22:48

Lärare som inte kan planera så jag tvingas sitta hemma en fredagskväll istället för att spendera tid med min flickvän... Hade två prov idag, har prov på måndag och tisdag. Stor jävla kukuppgift som jag måste ägna hela helgen åt som e tills på tisdag.

Jag vet att det är värt allt slit till slut, men gladare blir jag inte för det :D

agazza 2009-05-15 22:50

Citat:

Ursprungligen postat av DSBM (Inlägg 3669772)
Lärare som inte kan planera så jag tvingas sitta hemma en fredagskväll istället för att spendera tid med min flickvän... Hade två prov idag, har prov på måndag och tisdag. Stor jävla kukuppgift som jag måste ägna hela helgen åt som e tills på tisdag.

Jag vet att det är värt allt slit till slut, men gladare blir jag inte för det :D

Skaffa dig lite pengar och fattiga pluggkompisar så får du helt plötsligt sjukt mycket mer fritid :)

DSBM 2009-05-15 22:53

Citat:

Ursprungligen postat av agazza (Inlägg 3669776)
Skaffa dig lite pengar och fattiga pluggkompisar så får du helt plötsligt sjukt mycket mer fritid :)

Hehe :D En riktigt bra idé. Men billigare att skaffa ett bra rep och något stabilt att hänga upp det i hehe...

coxie 2009-05-15 23:15

Jävla fittidioter till retards som sitter och för oväsen på bion. Fick i alla fall 4st utslängda, tur att man är på du nivå med ägaren.

Seriöst folk som inte håller käften inne på biografer borde få tungan utsliten.

Greg 2009-05-15 23:29

Diarré.

johan karlberg 2009-05-15 23:33

Citat:

Ursprungligen postat av DSBM (Inlägg 3669772)
Lärare som inte kan planera så jag tvingas sitta hemma en fredagskväll istället för att spendera tid med min flickvän... Hade två prov idag, har prov på måndag och tisdag. Stor jävla kukuppgift som jag måste ägna hela helgen åt som e tills på tisdag.

Jag vet att det är värt allt slit till slut, men gladare blir jag inte för det :D

jag brukar jobba bättre om jag får en avsugning under tiden, rekommenderas.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)