Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Vad gör dig förbannad just nu? (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=130804)

snej 2009-10-11 16:40

Bakfull :(

G_lund 2009-10-11 17:00

att jag fick fel datum av min mäklare så att jag missade mötet med bostadsrättsföreningen, nästa möte e i november o de vill helst inte att jag börjar renovera innan dess :(
Jag har börjat ändå, hoppas de inte märker nått o blir griniga :P

Jpn 2009-10-11 19:51

Dom jävla skitgenerna som jag fick av mina föräldrar gör mig redigt förbannad ibland, typ nu.

Baan 2009-10-11 19:59

Arbetslösheten och därmed avsaknaden av pengar :/

von huff 2009-10-11 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av Baan (Inlägg 3922374)
Arbetslösheten och därmed avsaknaden av pengar :/

+1.Har inte fått veta om jag får stöd och hur lite jag får=(

stevebc 2009-10-11 20:17

Poker kan suga ***.

ceejay 2009-10-11 20:19

Citat:

Ursprungligen postat av stevebc (Inlägg 3922425)
Poker kan suga ***.

Om man suger så tycker man väl det :devil:

jens__E 2009-10-11 21:17

En tjejjävel!!! *grr*

Bahir 2009-10-12 21:19

Satt på bussen. Två invandrargrabbar går in, den ena flashar kortet alldeles för snabbt för busschauffören. De går och sätter sig längst bak. Busschauffören säger åt snubben att komma fram och visa kortet igen. Han går fram och flashar det lika snabbt som förut. Busschauffören stänger av motorn och går fram till snubben och ber om att få se kortet. Snubben börjar tjafsa emot och vara otrevlig. Jag lackar och säger åt snubben att visa kortet eller stiga av. Han börjar tjafsa ännu mer och börjar slänga ur sig så originella kommentarer som "din mamma". Busschauffören går och kallar på vakter medan jag sitter och förklarar för idioten att om busschauffören vill se hans kort så ska han visa det, och han sabbar för oss andra som faktiskt betalar för resan. Busschauffören kommer tillbaka till oss och säger att han har kallat på vakter, varvid killen sticker med svansen mellan benen, samtidigt som han häver ur sig diverse hot och förolämpningar. Way to go ditt jävla as, och du undrar varför folk röstar på SD?

(PS. Jag röstar inte på SD (men på FP))

Kebab-Arne 2009-10-12 21:21

Mitt internet goes bananas!

Plus att jag har ett PM, visserligen frivilligt men det blir lättare att klara tentan om jag skriver det. Dock går det riktigt jävla seeegt.

stevebc 2009-10-12 23:43

Blir småförbannad på en schysst kille jag snackar med på msn. Orkar inte jiddra då han nog är min bästa polare här. Iaf, jag sa "ja nu sen jag börjat pumpa olivolja på maten har jag lättare kunnat bulka upp mig" så svarade han "lol that's not the kind of weight you want", som att jag skulle öka i muskelmassa istället om jag bytte ut allt mitt fett mot protein. Det handlar om energiöverskott för mig, och jag har redan fasansfullt svårt att hålla balansen utan att gå på en skräpmatsdiet. Olivolja är underbart. Så, nu känns det bättre.

Trapper Buzz 2009-10-13 00:06

Citat:

Ursprungligen postat av Bahir (Inlägg 3924460)
Satt på bussen. Två invandrargrabbar går in, den ena flashar kortet alldeles för snabbt för busschauffören. De går och sätter sig längst bak. Busschauffören säger åt snubben att komma fram och visa kortet igen. Han går fram och flashar det lika snabbt som förut. Busschauffören stänger av motorn och går fram till snubben och ber om att få se kortet. Snubben börjar tjafsa emot och vara otrevlig. Jag lackar och säger åt snubben att visa kortet eller stiga av. Han börjar tjafsa ännu mer och börjar slänga ur sig så originella kommentarer som "din mamma". Busschauffören går och kallar på vakter medan jag sitter och förklarar för idioten att om busschauffören vill se hans kort så ska han visa det, och han sabbar för oss andra som faktiskt betalar för resan. Busschauffören kommer tillbaka till oss och säger att han har kallat på vakter, varvid killen sticker med svansen mellan benen, samtidigt som han häver ur sig diverse hot och förolämpningar. Way to go ditt jävla as, och du undrar varför folk röstar på SD?

(PS. Jag röstar inte på SD (men på FP))

Självklart. Bindande logik, fullständigt övertygad blir man!
Hade en ADHD-kvinna före i Ica-kön idag; hon förstörde eftermiddan för
dom flesta där.. Vad ska vi rösta på för partia Anti-ADHD-partiet, eller?
Somliga borde kanske rösta på Vattenpåkvarnpartiet. Tur att FP är
främlingsfientliga så det stänker. Självklart bli man irriterad,
men det blir jag dagligen på folk som kört fort förbi mina ungars skola
och alla jäkla gubbjäklar som kör som morons; föratt inte tala om mopedisterna. Vilket parti ska man rösta på då?

stevebc 2009-10-13 00:10

Citat:

Ursprungligen postat av Bahir (Inlägg 3924460)
Satt på bussen. Två invandrargrabbar går in, den ena flashar kortet alldeles för snabbt för busschauffören. De går och sätter sig längst bak. Busschauffören säger åt snubben att komma fram och visa kortet igen. Han går fram och flashar det lika snabbt som förut. Busschauffören stänger av motorn och går fram till snubben och ber om att få se kortet. Snubben börjar tjafsa emot och vara otrevlig. Jag lackar och säger åt snubben att visa kortet eller stiga av. Han börjar tjafsa ännu mer och börjar slänga ur sig så originella kommentarer som "din mamma". Busschauffören går och kallar på vakter medan jag sitter och förklarar för idioten att om busschauffören vill se hans kort så ska han visa det, och han sabbar för oss andra som faktiskt betalar för resan. Busschauffören kommer tillbaka till oss och säger att han har kallat på vakter, varvid killen sticker med svansen mellan benen, samtidigt som han häver ur sig diverse hot och förolämpningar. Way to go ditt jävla as, och du undrar varför folk röstar på SD?

(PS. Jag röstar inte på SD (men på FP))

Tja, nice civilkurage iaf!

Trapper Buzz 2009-10-13 00:12

Och vem har inte tjyvåkt.. Han skulle ha dratt medsamma, var inte det missen?

thoene 2009-10-13 07:46

Det var ju i och för sig två invandrare så det säger att 1 av 2 är ond.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:48.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)