Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Träningsjournaler & Bilder (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Sparven vill bli Örn! (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=104368)

Sparven från Minsk 2008-10-12 20:59

Citat:

Ursprungligen postat av FannyRonkainen (Inlägg 3256627)
Såg ut att va bra pass dedär, har svårt att optimera min egen träning när jags ka kolla er båda hela tin*mini Men de får la gå som de går..=) NI har ju alltid varann, "tungperiodare";)

Det var ett skönt pass, så roligt då det går bra!
Du får springa fortare mellan oss girl :thumbup: För och nackdelar med att träna flera samtidigt.

Mr_T 2008-10-13 08:27

Citat:

Ursprungligen postat av Sparven från Minsk (Inlägg 3257282)
Det var ett skönt pass, så roligt då det går bra!
Du får springa fortare mellan oss girl :thumbup: För och nackdelar med att träna flera samtidigt.

Vi klarar oss kör på med ditt race, men du måste vila åtminstone 45-60sek så att du orkar ta ut dig i seten :D

/Mr :MrT:

Ironbabe 2008-10-13 08:54

Den stora frågan är: Vad gör ni i damernas omklädningsrum? *rolleyes*

yaska 2008-10-13 11:09

Grattis på 26-årsdagen älskling! *cupid*

Sparven från Minsk 2008-10-13 16:32

Citat:

Ursprungligen postat av Ironbabe (Inlägg 3257911)
Den stora frågan är: Vad gör ni i damernas omklädningsrum?

Vad är det för fel att mysa lite tillsammans inne på damernas efter ett hårt pass? *cupid*

Citat:

Ursprungligen postat av yaska (Inlägg 3258169)
Grattis på 26-årsdagen älskling! *cupid*

Tack gumman! *cupid* *cupid* *cupid*

Sparven från Minsk 2008-10-14 11:30

Framsida lår & Mage

Enbens knäböj 5, 3*4
Enbens benspark 50 kg 4, 5, 2*6
Benspark Fullmag (100 kg) 3*7, 8

Magmaskin 50 kg 4*6
Sneda crunches 10 kg på pannan 3*6, 5

Tidigt pass idag. Alla verkade taggade, men Mr.T var seg i starten!
Fick nöja mig med lite barnsliga övningar idag för benen då jag på 1 vecka inte får belasta höften så mycket. Kan dock säga att enbens knäböj inte var att leka med hehe *screwy*

Bra pass överlag! Fick go känsla i benen i alla fall och magen gick kanon.

Mr_T 2008-10-14 11:55

Citat:

Ursprungligen postat av Sparven från Minsk (Inlägg 3260767)
Tidigt pass idag. Alla verkade taggade, men Mr.T var seg i starten!
Fick nöja mig med lite barnsliga övningar idag för benen då jag på 1 vecka inte får belasta höften så mycket. Kan dock säga att enbens knäböj inte var att leka med hehe *screwy*

Bra pass överlag! Fick go känsla i benen i alla fall och magen gick kanon.

Vars var du idag??? jag var på GGGGGGGGG :whipped:

No crying in the benspark pojk :D

/Mr :MrT:

FannyRonkainen 2008-10-14 18:10

Citat:

Ursprungligen postat av Sparven från Minsk (Inlägg 3260767)

Benspark Fullmag (100 kg) 3*7, 8


Dags att byta gym nu kompis;) Bra jobbat idag!

Sparven från Minsk 2008-10-14 19:22

Citat:

Ursprungligen postat av Mr_T (Inlägg 3260822)
Vars var du idag??? jag var på GGGGGGGGG

No crying in the benspark pojk

/Mr :MrT:

Jag var på gymmet var tusan var du? :D
Ne fan, kan ju inte gråta varje pass, sparar till speciella tillfällen :naughty:

Citat:

Ursprungligen postat av FannyRonkainen (Inlägg 3261689)
Dags att byta gym nu kompis Bra jobbat idag!

Ja det är väl det :furious:
Får köra på 15 reppare nästa vecka istället :thumbup:

Mr_T 2008-10-14 19:32

Citat:

Ursprungligen postat av Sparven från Minsk (Inlägg 3261852)
Jag var på gymmet var tusan var du? :D
Ne fan, kan ju inte gråta varje pass, sparar till speciella tillfällen :naughty:

På GGGGGGG sa jag, kan du inte läsa

Dåså, hur kan du då veta att jag var seg i starten?? . :booty:

/Mr :MrT::D

Sparven från Minsk 2008-10-15 06:25

Citat:

Ursprungligen postat av Mr_T (Inlägg 3261874)
På GGGGGGG sa jag, kan du inte läsa

Dåså, hur kan du då veta att jag var seg i starten?? . :booty:

/Mr :MrT::D

Ska visa dig vem som är på G idag :devil:
Axlar & baksida lår is coming up

Sparven från Minsk 2008-10-15 15:51

Axlar & Baksida lår

Stående militärpress 55 kg 3*6, 5
Lateral raises 14.5 kg 3*5, 6
Sittande hantelpress 25 kg 4*4 (snyggare med ryggen mot dynan)
Baksida hantlar 22.5 kg 2*5, 2*4

Liggande lårcurl 11 plattor 4*6
Sittande lårcurl 70 kg 5, 3*4

Mysigt pass idag. Gick hyfsat lätt i axlarna. Sittande hantelpress blev det lite teknikändring i vilket gjorde den sjukt jobbigare. Fick sänka vikt och repantal, men ändå tog det bättre på mellersta axeln :thumbup: Får tacka Mr.T för hjälpen där!

Nu mat sen plugg *suck*

Mr_T 2008-10-15 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av Sparven från Minsk (Inlägg 3263763)
Mysigt pass idag. Gick hyfsat lätt i axlarna. Sittande hantelpress blev det lite teknikändring i vilket gjorde den sjukt jobbigare. Fick sänka vikt och repantal, men ändå tog det bättre på mellersta axeln :thumbup: Får tacka Mr.T för hjälpen där!

Bra mannen, sänk vikterna och fokusera på tekniken i hantelpressarna, du är ändå riktigt grymt stark i axlarna och vi vill inte se några skador.

Keep up the good work :thumbup:

/Mr :MrT:

FannyRonkainen 2008-10-15 16:49

Mycket bra pass!! Trevligt att du kände mer när du fixa tekniken på axelövingen;) Alltid lika gött när man får en övning att ta bättre:hbang:

Sparven från Minsk 2008-10-15 16:58

Citat:

Ursprungligen postat av Mr_T (Inlägg 3263858)
Bra mannen, sänk vikterna och fokusera på tekniken i hantelpressarna, du är ändå riktigt grymt stark i axlarna och vi vill inte se några skador.

Keep up the good work :thumbup:

/Mr

Ne håller med. Dumt att svanka som en tönt, känns ju på i ryggen. Tog till och med bättre i axeln då jag svankade mindre, vilket inte är så konstigt egentligen :)

Citat:

Ursprungligen postat av FannyRonkainen (Inlägg 3263896)
Mycket bra pass!! Trevligt att du kände mer när du fixa tekniken på axelövinge Alltid lika gött när man får en övning att ta bättre

Danke girl :)
Yes, ska köra med den nya tekniken, vill ju pricka axeln, inte bröstet eller skada ryggen :naughty:

Sparven från Minsk 2008-10-17 16:30

[/B]Rygg & Biceps

Chins kv 92 kg + 8.75 kg 4*5
Sittande rodd bred 60 kg 4*6
Ryggmaskin 70 kg 2*8, 2*6
Marklyft 65 kg massa rep

Skivstångscurl 40 kg 4*5
Hantelcurl 18.6 kg 5, 2*4, 3

Helt okej pass idag. Biceps är alltid sega men men, ökade i stångcurlen i alla fall. Ryggen ökade på fint den med, samt att det knappt kändes alls i ryggen i marken. Testade visserligen med bäbisvikter men i alla fall! ;)
testar att gå djupare med rumpan vilket känns bra. Ska sakta trappa upp marken och böjen! :thumbup:

Mr_T 2008-10-17 16:32

Inget o klaga på dagens pass, bra kört i alla övningar och kul att du kan köra marklyft utan att ryggen ska protestera :thumbup:

Imorgon är det lördag, och då kan man träna ännu hårdare :whipped:

/Mr :MrT:

Fultjack 2008-10-17 16:33

Citat:

Ursprungligen postat av Mr_T (Inlägg 3268319)
Inget o klaga på dagens pass, bra kört i alla övningar och kul att du kan köra marklyft utan att ryggen ska protestera :thumbup:

Imorgon är det lördag, och då kan man träna ännu hårdare :whipped:

/Mr :MrT:

+1

Såg iofs bara andra halvan av passet men det lilla jag hann se såg bra och svettigt ut :thumbup: rock on dude :hbang:

Sparven från Minsk 2008-10-17 16:55

Citat:

Ursprungligen postat av Mr_T (Inlägg 3268319)
Inget o klaga på dagens pass, bra kört i alla övningar och kul att du kan köra marklyft utan att ryggen ska protestera

Imorgon är det lördag, och då kan man träna ännu hårdare

/Mr

Danke! Kändes som ett helt okej pass. Lite mesigt att man får skippa ett gäng tunga ryggövningar men om någon dag är jag tillbaka :D Jo du hur skönt som helst att ryggen är snäll just nu ;)

Citat:

Ursprungligen postat av Fultjack (Inlägg 3268322)
+1

Såg iofs bara andra halvan av passet men det lilla jag hann se såg bra och svettigt ut :thumbup: rock on dude

Du såg den bästa halvan i alla fall så :cool: Det var svettigt! Nice att se dig i gymmet också, tunga chins :hbang:

Sparven från Minsk 2008-10-17 18:45

Blir bättre!
 
Kan med glädje berätta att min rygg är mycket mycket bättre efter den senaste knäckningen hos naprapaten!
Har fortfarande lite stelhet kvar men det kan man ju bara räkna med efter 8-10 månaders problem ;)
Man är ju bra korkad som inte tog tag i problemet mer omgående men men, man är ju en norrlänning *cupid*

Har 4 st övningar som jag jobbar med varje dag för att förhindra en ny "bäckenlåsning". Kör dem ca 2-3 ggr per dag. På morgonen, efter ett pass samt en gång på kvällen om jag orkar.

Nästa vecka ska jag sakta trappa upp intensiteten i mark och i böj. Enligt nappisen fick jag träna som vanligt på en gång, men tar det lilla lugna. Vill ogärna hamna hos honom igen..face it, det kostar faktiskt 400 kr per gång! *screwy*

Sparven från Minsk 2008-10-18 15:46

Bröst, Vader & Triceps

Bänkpress 90 kg 2*6, 5, 4
Sned hantelpress 38.5 kg 2*6, 2*5
Sned bröstmaskin 110 kg 4*5

Vadpress i hack-squat 60 kg 20, 2*15
Enbens tåhäv 8, 2*9

Dips kv 93 kg + 25 kg 3*5, 4
Liggande frenchpress 37.5 kg 6, 2*5, 4

Huva vilket pass! Bröstet fick slita ont, likaså axlarna och triceps :Virro Gött att jag fixade att öka i 2/3 övningar. Vader fick lite volym idag för att testa ryggen. Ryggen höll och vaderna fick sjuk pump!

Trice fattade knappt vad som hände. Riktigt bra där med, ökade i alla övningar.
Längtar till nästa vecka, då blir det seriösa böj och mark, men lagom vikt för att testa. Känns det bra trappar jag upp tills jag är tillbaka på matchvikt igen!

Ikväll våfflor, film och mys med gänget hos Fabby the fabulous:D :hbang:

FannyRonkainen 2008-10-18 15:55

Bra pass grabben!:thumbup: Såg riiiktigt tungt ut i triceps idag.. Härligt att så lite svett och en helt körd Jonas:D

Mr_T 2008-10-18 16:00

Fan jag är imponerad över dina bänkpressar, du reppar på 100kg till våren :thumbup:

Mångrep i vader är inte att underskatta, man ska nog sänka vikterna lite i den medeltunga perioden :naughty:

/Mr :MrT:

Sparven från Minsk 2008-10-18 16:03

Citat:

Ursprungligen postat av Mr_T (Inlägg 3270099)
Fan jag är imponerad över dina bänkpressar, du reppar på 100kg till våren :thumbup:

Mångrep i vader är inte att underskatta, man ska nog sänka vikterna lite i den medeltunga perioden

/Mr :MrT:

Jo du boy, innan sommaren kommer ska jag träna på 100 kg :hbang: Har släppt för mig i boobies på någe konstigt sätt. Håller ju bredare nu, kanske det :cool: Nehe du, högrepp i vader är drygt jobbigt!! *cupid*

Sparven från Minsk 2008-10-20 15:08

Framsida ben & Mage

Knäböj 105 kg 2*6, 100 kg 1*6, 110 kg 1*6
Benpress 225 kg 4*6
Benspark 100 kg fullmag 4*5

Magmaskin 52.5 kg 3*6, 4
Sneda crunches med viktplatta 10 kg 4*6

Första passet jag kör knäböj sedan min bäcketskada upptäcktes. Lite rehabvikter på böjen, försökte fokusera på teknik, långsamma reps med mera. Kändes knappt i benen men däremot lite i ryggen *gah!*
Inte lika illa som innan men ändå något! Får rehaba på och se vad som händer helt enkelt. Kanske sänka och finna bättre teknik utan knäfladder eller köra på och försöka fokusera som en gnu på att spänna buken och jobba med gluteus.
Benpressarna gick nice, 4*6 lätt! :)

Magen flöt på den med och lill-biffen och Mr.T hjälpte mig att sträcka ut ryggen lite i slutet av passet *cupid*

O well more to come! :thumbup:

FannyRonkainen 2008-10-20 16:25

Citat:

Ursprungligen postat av Sparven från Minsk (Inlägg 3273065)
Framsida ben & Mage

Knäböj 105 kg 2*6, 100 kg 1*6, 110 kg 1*6
Benpress 225 kg 4*6
Benspark 100 kg fullmag 4*5

Magmaskin 52.5 kg 3*6, 4
Sneda crunches med viktplatta 10 kg 4*6

Bra pass! Måste ha tålamod och verkligen känna efter i böjen nu så inte samma skada lirkar sig tillbaka till bäckenet!!!:whipped:

Sparven från Minsk 2008-10-20 16:36

Citat:

Ursprungligen postat av FannyRonkainen (Inlägg 3273212)
Bra pass! Måste ha tålamod och verkligen känna efter i böjen nu så inte samma skada lirkar sig tillbaka till bäckenet!!!:whipped:

Nu känns ryggen helt okej igem skumt! Och att det inte gör ont under setet utan endast då jag släpper stången är ännu mer skumt! :smash:
Ska testa nästa vecka igen, tänka på buktrycket o se vad som händer. Snart dags att köra mellantungt igen, då blir det snällare för ryggen :)

Fultjack 2008-10-20 18:01

Riktigt bra vikter i framsida lår för att vara "rehab" :thumbup:

Sparven från Minsk 2008-10-20 20:11

Citat:

Ursprungligen postat av Fultjack (Inlägg 3273434)
Riktigt bra vikter i framsida lår för att vara "rehab" :thumbup:

haha i guess so ;)
Borde väl köra lättare, men det är trist! :smash:

Mr_T 2008-10-20 20:13

Citat:

Ursprungligen postat av FannyRonkainen (Inlägg 3273212)
Bra pass! Måste ha tålamod och verkligen känna efter i böjen nu så inte samma skada lirkar sig tillbaka till bäckenet!!!:whipped:

+1 ;)

Hitta en stabil baning så är saken biff..


Citat:

Ursprungligen postat av Sparven från Minsk (Inlägg 3273065)
Magen flöt på den med och lill-biffen och Mr.T hjälpte mig att sträcka ut ryggen lite i slutet av passet *cupid*

Anytime, du hjälper ju oss för fullt, vi ska få ordning på dig :thumbup:

Sparven från Minsk 2008-10-21 20:38

Axlar & Baksida lår

Stående militärpress 55 kg 3*6, 5
Lateral raises 14.5 kg 3*6, 5
Sittande hantelpress 22.5 kg 4*6
baksida axel hantel 22.5 kg 4*5

Sittande lårcurl 70 kg 6, 2*5, 4
Liggande lårcurl 12 plattor 4*4

Sent pass idag. Mycket har hänt, sjukhus, analys med Anna, plugg och mer plugg! :Virro Bra pass i alla fall. Lika många i militär, mycket bättre i lateral. Lyckades trycka in ryggen mot stödet i hantelpressen. Sänkte vikten lite men ändå kändes det sjukt mycket mer :)

Baksida ben går väldigt bra just nu, blir starkare...nu ska de bara bli lite större :thumbup:

FannyRonkainen 2008-10-21 21:13

Mycket bra pass idag gossen;)

Sparven från Minsk 2008-10-22 16:40

Citat:

Ursprungligen postat av FannyRonkainen (Inlägg 3276218)
Mycket bra pass idag gossen;)

Tack =)

Kändes nice! Imorgon sista tunga passet, får fila på ett nytt program ikväll när man ändå är "ledig" :Virro

Sparven från Minsk 2008-10-23 20:44

Rygg & Biceps

Chins kv 92 kg + 8.75 kg 2*6, 5, 4, 3
Marklyft rehab 90 kg 3*8, 120 kg 1*4
Ryggmaskin 80 kg 2*6, 2*5

Skivstångscurl 40 kg 6, 3*5
Hantelcurl 18.6 kg 5, 3*4

Kvällspass idag. Sista tunga passet denna period, sen dyker man in i ett mellantungt med fokus på teknik och rehab i böjen. Ska fixa ryggen en gång för alla, vill ju kunna vara hel o bygga i många år till. Hoppas att det kommer ge mig bättre funktion, som leder till bättre teknik och i slutändan bättre prestation :D

Kändes bra i ryggen i marken, spände magen som en tok och det hjälpte :)
Biceps är seg, men ska ta tag i den nu på mellantunga o tvinga den till hypertrofi som fan!!:devil:

Mr_T 2008-10-23 21:07

Citat:

Ursprungligen postat av Sparven från Minsk (Inlägg 3280533)

Kändes bra i ryggen i marken, spände magen som en tok och det hjälpte :)
Biceps är seg, men ska ta tag i den nu på mellantunga o tvinga den till hypertrofi som fan!!:devil:

Yes mannen, bra fokus i marklyften. Vi ska hitta TVA innan jul och dominera med superkontroll ;)

Vi måste försöka köra biceps tillsammans kommande period :thumbup:

/Mr :MrT:

Sparven från Minsk 2008-10-23 21:14

Citat:

Ursprungligen postat av Mr_T (Inlägg 3280610)
Yes mannen, bra fokus i marklyften. Vi ska hitta TVA innan jul och dominera med superkontroll ;)

Vi måste försöka köra biceps tillsammans kommande period :thumbup:

/Mr :MrT:

fuck TVA...all hail Rectus abdominis power! *drool*
Kändes i alla fall bra i ryggen då jag verkligen fokuserade på att spänna magen. Tänk om det är så enkelt, och det man gjort fel i all along!

Bice ska dö nästa vecka dude...DÖ!! *mini

FannyRonkainen 2008-10-23 21:15

Mycket bra mark idag:) Fortsätt så och hitta de här förbannade buktrycket någon gång!!;)

Sparven från Minsk 2008-10-23 21:28

Citat:

Ursprungligen postat av FannyRonkainen (Inlägg 3280643)
Mycket bra mark idag:) Fortsätt så och hitta de här förbannade buktrycket någon gång!!;)

Inga problem =)
Ska lägga mig lite under normal vikt nästa vecka och sakta trappa upp...om jag fixar reppen med fin teknik och utan ryggonta! :thumbup:

Mr_T 2008-10-24 07:24

Citat:

Ursprungligen postat av Sparven från Minsk (Inlägg 3229545)
Jag och min tjej gjorde ett löfte i söndags. Från och med idag (29/9) så blir det ingen skräpmat eller godis förrens till jul.
Klassiskt löfte eller hur ;)
Magen drar iväg och pengarna man sparar är ju inte helt fel. Blir nog tungt första veckan men sen blir det nog lättare.

Godis, bullar och pizza har jag noterat på sistone, du klara dig nästan en månad dude :D

/Mr :MrT:

Fultjack 2008-10-24 07:30

Citat:

Ursprungligen postat av Mr_T (Inlägg 3281197)
Godis, bullar och pizza har jag noterat på sistone, du klara dig nästan en månad dude :D

/Mr :MrT:

HAHA Vad är det man hör? :D
Känns som du tog dig vatten över huvudet med det löftet Sparven ;)

FannyRonkainen 2008-10-25 15:44

"Kolo är första prio när man kommer hem efter gymmet" :smash:

Mr_T 2008-10-25 16:28

Citat:

Ursprungligen postat av FannyRonkainen (Inlägg 3283310)
"Kolo är första prio när man kommer hem efter gymmet" :smash:

HAHAHAHAHAHAHA *popcorn*

Vad inte så hård mot stackars Sparven. :)

/Mr :MrT:

Sparven från Minsk 2008-10-25 16:31

Citat:

Ursprungligen postat av FannyRonkainen (Inlägg 3283310)
"Kolo är första prio när man kommer hem efter gymmet" :smash:

Duscha, handla o äta var prio idag då vi skulle stressa vidare ;)

Sparven från Minsk 2008-10-25 16:37

Bröst & Vader

Bänkpress 75 kg 11, 10, 8
Sned hantelpress 25 kg 11, 2*10
Flyes i maskin 40 kg 8, 2*11
Kabelcross 27.5 kg 2*10, 9

Enbens tåhäv kv 3*12
Vadpress i smith 40 kg 3*12
Enbens vadpress i benpress 60 kg 3*8

Första passet på denna medeltunga period. Har avikit från min normala 4-split till en 5-split! Känns kul att testa på! Blir kortare men mer intensiva pass. Idag var ett slags rekord för mig asså. 4 bröst och 3 vadövningar på 52 minuter :)
Hade fint tempo mellan seten och mellan övningarna. Detta resulterade i en grym pump! Satsade på långsamt utförande och klanderfri teknik. Sänkte vikten i vissa övningar och ändå blev jag mer slut, bättre pump och kontakt än någonsin förut! Brukar normalt känna av mycket axel i bröstpassen men inte idag! :thumbup:

Fokus denna period ligger på bröst, biceps och framför allt baksida axel. :cool:
Ska bli kul att köra 5-split, se om det kanske ger bättre resultat!
Mycket fokus på rehab av ryggen med och inbaning av en bättre böj och markteknik för att undvika problem i framtiden. Låga vikter i böjen och mycket enbens benövningar. :naughty:

Mr_T 2008-10-25 19:55

Kul med variation och bra tempo i passet mannen, nu är det bara hålla upp takten *flex*

Din personal trainer /Mr :MrT:

FannyRonkainen 2008-10-25 19:58

Tycker de är skönt att du har lyssnat på mig och Mr.T och planerat din träning så du ska fixa böj och mark.. Du kan då vara envis när det gäller att ändra på träningsplanering;) Tycker en 5-split verkar mycket bra, blir nästan sugen själv på att prova.. Korta pass är ganska skönt faktiskt, orkar liksom upprätthåll/bibehålla högre intensitet då;)

Sparven från Minsk 2008-10-26 07:46

Citat:

Ursprungligen postat av Mr_T (Inlägg 3283680)
Kul med variation och bra tempo i passet mannen, nu är det bara hålla upp takten *flex*

Din personal trainer /Mr T

Jo det är roligt med lite nya övningar och en ny känsla i musklerna :)
Får försöka hålla uppe intensiteten i alla pass, skrik på mig om jag tjuvmyser :Virro

Citat:

Ursprungligen postat av FannyRonkainen (Inlägg 3283686)
Tycker de är skönt att du har lyssnat på mig och Mr.T och planerat din träning så du ska fixa böj och mark.. Du kan då vara envis när det gäller att ändra på träningsplanering;) Tycker en 5-split verkar mycket bra, blir nästan sugen själv på att prova.. Korta pass är ganska skönt faktiskt, orkar liksom upprätthåll/bibehålla högre intensitet då

En 5-split känns väldigt nice so far. Korta intensiva pass, känner att jag har energi till alla övningar istället för att ta slut halvvägs. Värt att testa :thumbup:

Sparven från Minsk 2008-10-27 12:15

Framsida lår & Baksida axlar

Knäböj rehab 40 kg 4*8
Enbens benpress 90 kg v 9,8,9 h 8,7,8
Utfall 18.6 kg 20, 2*18
Enbens benspark 27.5 kg v 3*10 h 3*8

Enarms ronniedrag 10 kg 2*12, 8
Rotatorcuff utåt 5 kg 3*8

Första benpasset av klarat. Började med att värma upp och försöka bana in en ny teknik i knäböjen. Lätta vikter, superlångssamt utförande och fokus på buktryck, jämn belastning mellan benen och hur vikten fördelades på foten. Gick helt okej, faktiskt lite jobbigt :Virro

Första gången man körde enbens benpress. Var klart jobbigare än förväntat speciellt för vänster sida och röven! Kom lite djupare än vanligt också. :thumbup:
Utfall mys, hjärtat dog nästan...benspark också mys. Lägger in fler rep på vänster sida i alla enbensövningar för att träna upp vänster. HAr en benstorleksskillnad på nästan 2.5 cm vilket suger. Blir mer träning för vänster för att kompensera detta.

Baksida axel kändes på likaså rotatorcuffen. Måste jobba upp baksidan, den släpar!! :furious:

Fultjack 2008-10-27 12:18

Kämpa på mannen. Har också en storleksskillnad på ca 2 cm på låren :(


Dax att äga tentan om 2.5h, good luck ;)

Sparven från Minsk 2008-10-27 12:30

Citat:

Ursprungligen postat av Fultjack (Inlägg 3286371)
Kämpa på mannen. Har också en storleksskillnad på ca 2 cm på låren :(


Dax att äga tentan om 2.5h, good luck ;)

Gör så gott man kan. Fan visste inte att det var så jobbigt att bara träna ett ben *mini
Inte bra med så stor skillnad, måste åtgärdas! :thumbup:

Mr_T 2008-10-27 17:57

Bra fokuserat i benen och utfallen är mys-JOBBIGA. :devil:

Ska själv lägga in lite enbensträning framöver :thumbup:

Keep working dude :whipped:

/Mr :MrT:

Sparven från Minsk 2008-10-28 16:05

Biceps & Triceps

Skivstångscurl koncentrerat 25 kg 10, 8, 6
Sittande hantelcurl 10 kg 2*8, 10
Enarms kabel scottcurl 7.5 kg 3*8

Kabelpress 30 kg 12, 2*10
Hantelextensions 10 kg 3*10
Tricepsmaskin 50 kg 9, 10, 12

Vilket snabbt o grymt pass! Jag o Mr.T jagade varandra i dagens övningar. Liten vila mellan övningarna, ännu mindre vila mellan seten, SJUK PUMP! :Virro
Har aldrig haft sådan pump i biceps förut vilket kändes grymt skönt. Fokus låg på bra teknik, snygga reps och bygga mjölksyra. It worked! :D

Ska fortsätta på denna linje o se vad som händer med mina stackars biceps :whipped:

Mr_T 2008-10-28 17:09

Yes dude, ska se om vi kan köra fler muskelgrupper tillsammans, vi behöver det för att hålla uppe intensiteten :whipped:

/Mr :MrT:

Sparven från Minsk 2008-10-28 17:27

Citat:

Ursprungligen postat av Mr_T (Inlägg 3289100)
Yes dude, ska se om vi kan köra fler muskelgrupper tillsammans, vi behöver det för att hålla uppe intensiteten :whipped:

/Mr :MrT:

Det kan vi nog fixa! Som du säger, blir lättare att blåsa på om man är två som stressar varandra :thumbup:

FannyRonkainen 2008-10-28 21:35

Kan inte säg annat än att det är så det ska vara "Fokus låg på bra teknik, snygga reps och bygga mjölksyra. It worked!" Bra jobb fortsätt så Sparvis:D

Sparven från Minsk 2008-10-30 11:41

Baksida lår & Axlar

Draken 0 kg 3*5
Sittande lårcurl 55 kg 2*12, 10
Stående lårcurl 45 kg 3*8

Baksida axelmaskin 45 kg 3*9
Sittande hantelpress 18.6 kg 3*12
Kabel lateral raises 12.5 kg 8, 2*9
Enarms sittande lateral raises 8 kg 2*9, 8

Morgonpass idag då vi har tenta i rehabteknik på eftermiddagen. Hade hyfsat med energi trots lite ont i ryggen och allmän stelhet.
Draken är bra svår och tung att få till med god teknik och kontroll. Ska bli kul att jobba med den :)

Baksida lår fick bra pump idag. Även axlar fick sitt. Baksida axelmaskinen är mysig, skapar bra kontakt då man nyper till längst bak och ger sjuk pump :D
Syftet är att stressa mellersta och bakersta delen av axeln lite extra denna period då jag redan har en väl utvecklad framsida. :thumbup:

Mr_T 2008-10-30 12:45

Citat:

Ursprungligen postat av Sparven från Minsk (Inlägg 3292468)
Syftet är att stressa mellersta och bakersta delen av axeln lite extra denna period då jag redan har en väl utvecklad framsida. :thumbup:

That´s my boy :thumbup: :whipped:

/Mr :MrT:

Ironbabe 2008-10-30 12:48

Citat:

Ursprungligen postat av Sparven från Minsk (Inlägg 3292468)

Draken 0 kg 3*5

Den där draken är en grym en...Har nyss börjat köra den jag me´ Kör med 10 kg viktplatta och jag låter så här varje gång *gah!*

Sparven från Minsk 2008-10-30 18:16

Citat:

Ursprungligen postat av Mr_T (Inlägg 3292565)
That´s my boy

/Mr :MrT:

O yeah, rehab och utveckla svaga muskelgrupper :naughty: :whipped:

Citat:

Ursprungligen postat av Ironbabe (Inlägg 3292571)
Den där draken är en grym en...Har nyss börjat köra den jag me´ Kör med 10 kg viktplatta och jag låter så här varje gång *gah!*

Skoja inte! Kör draken utan vikt och det är nog svårt! Ska få till den perfekt innan jag lägger på vikter :D

Heniin 2008-10-30 18:32

Citat:

Ursprungligen postat av Sparven från Minsk (Inlägg 3292468)
Baksida lår & Axlar

Draken 0 kg 3*5
Sittande lårcurl 55 kg 2*12, 10
Stående lårcurl 45 kg 3*8

Baksida axelmaskin 45 kg 3*9
Sittande hantelpress 18.6 kg 3*12
Kabel lateral raises 12.5 kg 8, 2*9
Enarms sittande lateral raises 8 kg 2*9, 8

Morgonpass idag då vi har tenta i rehabteknik på eftermiddagen. Hade hyfsat med energi trots lite ont i ryggen och allmän stelhet.
Draken är bra svår och tung att få till med god teknik och kontroll. Ska bli kul att jobba med den :)

Baksida lår fick bra pump idag. Även axlar fick sitt. Baksida axelmaskinen är mysig, skapar bra kontakt då man nyper till längst bak och ger sjuk pump :D
Syftet är att stressa mellersta och bakersta delen av axeln lite extra denna period då jag redan har en väl utvecklad framsida. :thumbup:


vad är draken om jag får fråga? förresten vad pluggar du förnågot.

bra pass, men du klarar väl tyngre i hantelpressarna?

Sparven från Minsk 2008-10-30 19:35

Citat:

Ursprungligen postat av Heniin (Inlägg 3293152)
vad är draken om jag får fråga? förresten vad pluggar du förnågot.

bra pass, men du klarar väl tyngre i hantelpressarna?

Oj hur förklarar man draken haha. Hm...ska se om jag hittar bilder eller intruktioner på den via google. Är en bra balans och styrkeövning i alla fall!

Läser biomedicin med inriktning fysisk träning.

Nej, klarar inte tyngre då jag kör utan ryggstöd och vill ha bra teknik. Med ryggstöd eller med svank så klarar jag betydligt mer. Men vill gärna se den som en axelövning och inte som en bröstövning ;)

Ironbabe 2008-10-30 19:39

Here u go :)
http://www.styrkeprogrammet.se/ovningsarkiv/382

Sparven från Minsk 2008-10-30 20:36

Citat:

Ursprungligen postat av Ironbabe (Inlägg 3293314)

Ty iron *cupid*

Heniin 2008-10-31 00:20

Citat:

Ursprungligen postat av Sparven från Minsk (Inlägg 3293303)
Oj hur förklarar man draken haha. Hm...ska se om jag hittar bilder eller intruktioner på den via google. Är en bra balans och styrkeövning i alla fall!

Läser biomedicin med inriktning fysisk träning.

Nej, klarar inte tyngre då jag kör utan ryggstöd och vill ha bra teknik. Med ryggstöd eller med svank så klarar jag betydligt mer. Men vill gärna se den som en axelövning och inte som en bröstövning ;)

bröstövning? visst så involveras säkert bröstmusklerna på ett eller annat sätt hur du än gör men sitter man i ett upprätt läge med bra ryggstöd så lär det inte vara några problem, känns som skaderisk utan stöd för ryggen också, om man skulle öka vikterna.

Sparven från Minsk 2008-10-31 08:46

Citat:

Ursprungligen postat av Heniin (Inlägg 3293886)
bröstövning? visst så involveras säkert bröstmusklerna på ett eller annat sätt hur du än gör men sitter man i ett upprätt läge med bra ryggstöd så lär det inte vara några problem, känns som skaderisk utan stöd för ryggen också, om man skulle öka vikterna.

Ju mer du svankar ryggen, desto mer skjuter du upp bröstet och aktiverar det istället för axlarna. Varför tror du det blir lättare om man svankar just i denna övning för? ;) Jo för att bröstet kopplas in och du är avsevärt starkare i bröst än axlar. Sitter du däremot rakt, med rak rygg så kan du omöjligen koppla in bröstet, då bröstmuskeln inte kan utföra en sådan rörelse som vid en tekniskt korrekt axelpress.

Jag kör utan ryggstöd för att då måste jag aktivare den djupa stabiliserande bukmuskulaturen, framförallt transversus abdominis. Övningen blir mer funktionell och jag lär mig bättre att stabilisiera min egen kropp iställer för att låsa fast mig i maskiner eller med olika former av stöd. Kör jag med stöd är risken större att jag vill svanka, vilket leder till stor belastning på de nedre kotorna. Jag är inte ute efter att lyfta så tungt som möjlig i gymmet, jag vill bli så stor som möjligt :D Styrkelyft lämnar jag åt andra.

Sparven från Minsk 2008-10-31 15:24

Rygg & Mage

Knäböj rehab 40 kg 3*10

Marklyft rehab 100 kg 3*8
Latsdrag 75 kg 9,8,7
Sittande rodd 65 kg 3*8
Ryggmaskin 55 kg 3*8

Kabelcrunches 40 kg 3*12
Sneda på bänk 0 kg 3*6

Hyfsat pass idag. Inte samma gnista direkt, men ändå helt okej vikter och rep. Rehab i marklyften, nästan ingen smärta alls :)
Ändå var det jobbigt för rygg o rumpa, är lite ovan i marken nu.

Resten av övningarna gav fin pump i rygg, speciellt sista ryggmaskinen. En given favorit :thumbup:

Mr_T 2008-10-31 15:57

Roligt att du kände att passet var givande *flex* . Gnistan var inte på topp men på söndag ska vi krossa :thumbup: .

Marklyft (rehab?????), såg rätt tungt ut :naughty:

/Mr :MrT:

Sparven från Minsk 2008-11-02 20:55

Bröst & Vader

Bänkpress 75 kg 2*10, 9
Sned hantelpress 25 kg 10, 2*12
Flyes i maskin 40 kg 2*10, 12
Kabelcross 27.5 kg 3*10

Enbens tåhäv kv 2*13, 12
Vadpress i smith 45 kg 10, 11, 12
Enbens vadpess i benpress 60 kg 3*9

Kvällspass idag. Fungerar helt okej. Var nästan ensamma hela passet vilket är nice. Skrika hur mycket man vill, ingen kö till grejer och välja skiva *cupid*
Passet gick helt okej också! Bänken vill inte 100 släppa, men det är på G. Ökade i alla andra bröstövningar och det kändes lättare än förra veckan.

Vaderna fick ordentligt med pisk! :whipped:Hittar dem riktigt bra och de brinner som tack för det :naughty:

Tror både bröstet och vaderna kommer komma ordentligt denna period. Ska kötta mer i bänken nästa vecka. Små vikter blir dock äckligt tunga då man kör långsamt och strikt...helt sjukt! *gah!*

FannyRonkainen 2008-11-02 21:14

Du hade riktigt bra teknik i bänken förra gången så jag antar att du körde på samma idag;) Bra pass där. Håller på att slipa på nytt, skickar över så fort jag är klar! Blir en 5-split med fokus på rygg, axlar och rehab där jag tänker köra tungt, medeltungt och högrep för att rekryterar alla sorters muskelfiber under en och samma pass, ska bli riktigt kul! Är måttligt sugen på att träna just nu:D

Sparven från Minsk 2008-11-02 21:21

Citat:

Ursprungligen postat av FannyRonkainen (Inlägg 3298342)
Du hade riktigt bra teknik i bänken förra gången så jag antar att du körde på samma idag Bra pass där. Håller på att slipa på nytt, skickar över så fort jag är klar! Blir en 5-split med fokus på rygg, axlar och rehab där jag tänker köra tungt, medeltungt och högrep för att rekryterar alla sorters muskelfiber under en och samma pass, ska bli riktigt kul! Är måttligt sugen på att träna just nu

Håller alltid samma teknik! *flex*
Är fortfarande svag i bänken men får pump och värk så nog tar det allt.
Gött mos, du kommer bli mer och mer sugen på att träna ju mer det närmar sig ska du se! Yes, skicka över då du är färdig så kan man bedömma och se hur den ser ut :thumbup:

Mr_T 2008-11-02 21:34

Myspojken :D

Din vadövningar såg jobbigare ut än bröstövningarna, iaf när man checka in ditt ansiktsuttryck *popcorn*

/Mr :MrT:

Sparven från Minsk 2008-11-02 21:38

Citat:

Ursprungligen postat av Mr_T (Inlägg 3298403)
Myspojken :D

Din vadövningar såg jobbigare ut än bröstövningarna, iaf när man checka in ditt ansiktsuttryck *popcorn*

/Mr :MrT:

I know, it is sick! Fick inte samma pump i bröstet denna vecka, men ändå "dog" de hyfat snabbt *screwy*

Sparven från Minsk 2008-11-03 21:12

Framsida ben & Baksida axel

Knäböj rehab 60 kg 3*10
Benpress enbens 90 kg 11, v 2*11,h 2*9
Utfall 18 kg 3*20
Enbens benspark 27.5 kg v 2*11, 12 h 2*9, 10

Enarms ronniedrag 10 kg 2*12, 10
Rotatorcuff utåtrot 5 kg 3*9

Mysigt pass idag. Kvällspass med hyfsat mycket folk. Lill-biffen var ute och sprang lite medan vi värmde upp med rehabövningar.
Benpressen tog som satan på framförallt vänster skinka! Märks att man är svagare på den sidan helt klart. Efter utfallen ville man bara ringa färdtjänst asså.

Mycket bra pass, sitter och myser över smärtan i benen fortfarande *drool*

Mr_T 2008-11-03 21:16

Riktigt roligt pass idag :thumbup . Längtar efter onsdagens armpass *drool*

/Mr :MrT:

Sparven från Minsk 2008-11-03 21:21

Citat:

Ursprungligen postat av Mr_T (Inlägg 3300255)
Riktigt roligt pass idag :thumbup . Längtar efter onsdagens armpass *drool*

/Mr :MrT:

Haha jo du då blir det åka av! Känner redan nu hur bice skriker om nåd!! *gah!*

Fultjack 2008-11-03 22:14

Rehabtränar alla nu eller? :D Funderar på att göra er sällskap i rehabträsket *slap*

Sparven från Minsk 2008-11-04 07:12

Citat:

Ursprungligen postat av Fultjack (Inlägg 3300466)
Rehabtränar alla nu eller? :D Funderar på att göra er sällskap i rehabträsket *slap*

Tja det är ju fel på oss alla så! Orkar inte ens räkna upp alla fel här, men tro mig, det är en massa shit :smash:
Gört, klart värt tiden att ställa alla fel till rätta. Slippa ha ont och känna sig mer stark :thumbup:

Sparven från Minsk 2008-11-05 12:58

1 bifogad(e) fil(er)
Blev en ny dator här i veckan. :thumbup:
en Asus eee pc 901 med Linux Xandros installerat.

Sparven från Minsk 2008-11-05 20:56

Biceps & Triceps

Konc skivstångscurl 25 kg 2*9, 8
Sittande hantelcurl 10 kg 9, 10, 11
enarms konc kabelcurl 7,5 kg 2*8, 9

Kabelpress 30 kg 12, 2*11
Liggande hantelextension 10 kg 10, 2*12
Tricepsmaskin 50 kg 3*12

Kvällspass. Var hyfsat taggad och sugen att lyfta skiten ur sig. Skivstångscurlen gick sådär...fler rep än förra veckan men så svårt att hålla sig helt still! Kanske sänker..kanske repar på och ser vart man hamnar. Kontakt och bättre pump än vanligt i alla fall. Hantelcurlsen var goa, mycket bättre än förrut. Enarms kabelcurls är sådär, får inte dem att ta rikgtigt bra.

Triceps är det aldrig problem med. Kör på tills det inte går längre. Ökade okej i första övningen och massor i de två sista. :D

Biceps är helt klart min problemmuskel. svårt att hitta superkontakt, känns bra mycket i underarmarna istället. Bara att nöta på och jaga kontakten. Blir ju bra trött i alla fall så lite borde den växa, samt att vikterna ökar sakta men säkert. :thumbup:

Mr_T 2008-11-05 21:18

Har du börja kränga datorer nu din lilla gangster :smash::D

Har du svårt att hitta kontakt får du sänka vikten i första övningen eller köra strikt och färre, shit du har föga svårt att hitta kontakt i biceps *grr27*

Keep it coming :thumbup:

/Mr :MrT:

Sparven från Minsk 2008-11-05 21:31

Citat:

Ursprungligen postat av Mr_T (Inlägg 3303828)
Har du börja kränga datorer nu din lilla gangster

Har du svårt att hitta kontakt får du sänka vikten i första övningen eller köra strikt och färre, shit du har föga svårt att hitta kontakt i biceps *grr27*

Keep it coming :thumbup:

/Mr :MrT:

You know me...perfektionist haha, men mest av allt självkritisk i just bicepsträningen :smash:
De har säkert växt, men vill ha större. Kan ju alltid exprimentera med mindre övningar, mer rep, bättre koncentration med mera. Är trött i dem nu, alltid något :hbang:

Sparven från Minsk 2008-11-06 21:18

Baksida lår & Axlar

Draken rehab 0 kg 3*8
Sittande lårcurl 55 kg 3*12
Stående lårcurl 45 kg 3*9

baksida axelmaskin 45 kg 12, 10, 9
Sittande hantelpress 20 kg 2*11, 8
Kabel lateral raises 12.5 kg 3*10
Sittande enarms lateral raises 8 kg 2*9, 10

Bra pass ikväll. Mycket folk men vad gör det Ett par kändisar som vanligt, bland annat fultjack som krossade som vanligt han har kommit i fin fin form asså.

Baksida lår får man fin pump i och axlarna börjar skärpa sig. Mycket fokus på mellersta och skippa framsida i den mån det bara går. På lördag smäller det på med ryggen! *drool*

FannyRonkainen 2008-11-07 21:11

Draken börjar gå bra eller? Uppe på 3*8 det är ju väldigt bra!

Mr_T 2008-11-08 12:27

Citat:

Ursprungligen postat av Sparven från Minsk (Inlägg 3305530)
Baksida lår & Axlar

Draken rehab 0 kg 3*8

Ähhh, Draken är väl ingen Rehab :D

/Mr :MrT:

Sparven från Minsk 2008-11-08 12:40

Rygg & Mage

Marklyft 110 kg 3*10
Latsdrag 75 kg 2*9, 8
Sittande rodd 60 kg 3*8
Ryggmaskin 55 kg 9, 2*11

Kabelcrunches 42.5 kg 8, 9, 10
Sneda crunches 3*7

Morgonpass och äntligen en dags sovmorgon!! *drool*
Varm i kroppen och taggad, lite folk och skön musik! Marken kändes väldigt bra idag. Snart dags att lägga på mer vikt. Kändes ingenting i ryggen idag, hur nice som helst! (no pain that is) *cupid*

Hur slut som helt i ryggen nu, bra kontakt och syra i den, roligt roligt!!

Mr_T 2008-11-08 13:00

Grymt pass mannen, tänk bara på att hålla skuldrorna bakåt aktivt så kommer du krossa marklyften *flex*

Såg ut som att du skulle gå in i väggen redan på latsdragen, keep inspire me dude :thumbup:.

/Mr :MrT:

Sparven från Minsk 2008-11-09 16:52

Bröst & Vader

Bänkpress 75 kg 2*10, 9
Sned hantelpress 25 kg 2*12, 13
Flyes i maskin 40 kg 2*12, 11
Kabelcross 27.5 kg 10, 11, 12

Enbens tåhäv 3*13
Vadpress i smith 45 kg 3*12
Enbens vadpress i benpress 60 kg 3*10

Helt okej pass. Lite besviken på bänkpressen, har som fastnat där. Lite vinglig idag också, slog i hakarna o dummade sig. O well, bara att hoppa påt nästa vecka igen, med mera RAGE *gah!*
Gick bra i resterande övningar. Vaderna dog helt som vanligt, bra pump där i alla fall :thumbup:

Sparven från Minsk 2008-11-11 18:49

Framsida ben & baksida axel

Knäböj rehab 60 kg 3*10
Enbens benpress 90 kg 3*12, 3*10
Utfall 20 kg 3*16
Enbens benspark 27.5 kg 3*12, 3*10

Ronniedrag 10 kg 3*12
Rotatorcuff utåt 5 k 3*10

Mycket fint pass! Fick go pump i benen efter ufallen kan jag säga! benpressen kändes lätt idag också, mera vikt nästa vecka.
Alla körde på fint. Mr.T kämpade på trots en liten elak känning i ena knät...hoppas det fixar sig snart :D

FannyRonkainen 2008-11-11 22:44

Bra pass idag, du såg trött ut iaf:D Kände inte mig riktigt hemma igen, nu efter uppehållet, men imon ska jag va lite mer med!

Sparven från Minsk 2008-11-12 21:02

Biceps & Triceps

Skivstångscurl 25 kg 10, 2*9
Sittande hantelcurl 10 kg 12, 2*11
Enarms scottcurl kabel 7.5 kg 3*9

Kabelpress 30 kg 3*12
Hantelextension 10 kg 3*12
Tricepsmaskin 55 kg 11, 2*12

Mycket gosigt kvällspass. Bra stämning, gött folk på gymmet och humöret i topp. Presterade både fler och snyggare reps i bicepsträningen vilket var roligt. Bra pump, men ändå inte riktigt den pumpen jag vill ha. Problemmuskel *grr*
I triceps är det aldrig några problem. Sjuk pump, dropsetade till och med i hantelextension. I sista övningen lassade man på 5 kg mer än förra vecka...helt sjukt *flex*

Mr_T 2008-11-12 21:27

Citat:

Ursprungligen postat av Sparven från Minsk (Inlägg 3315947)
Mycket gosigt kvällspass. Bra stämning, gött folk på gymmet och humöret i topp. Presterade både fler och snyggare reps i bicepsträningen vilket var roligt. Bra pump, men ändå inte riktigt den pumpen jag vill ha. Problemmuskel *grr*
I triceps är det aldrig några problem. Sjuk pump, dropsetade till och med i hantelextension. I sista övningen lassade man på 5 kg mer än förra vecka...helt sjukt *flex*

Du ska vara riktigt nöjd med ditt pass pojken min. Du körde verkligen 100% :thumbup:. Vill du ha mer pump får du antingen köra fler reps i kombination med lite vila.

/Mr :MrT:

Sparven från Minsk 2008-11-12 21:35

Citat:

Ursprungligen postat av Mr_T (Inlägg 3316015)
Du ska vara riktigt nöjd med ditt pass pojken min. Du körde verkligen 100% :thumbup:. Vill du ha mer pump får du antingen köra fler reps i kombination med lite vila.

/Mr :MrT:

Tack dude, det värmer *cupid* Jao kanske det, mer reps och ännu mindre vila it is :Virro

FannyRonkainen 2008-11-12 21:46

Bra pass idag!! Man blir lite smått förvirrad när du skriver "bara" 25kg på stångcurlen, men jag vet ju att du bara räknar vikterna och inte stången..

Sparven från Minsk 2008-11-12 21:52

Citat:

Ursprungligen postat av FannyRonkainen (Inlägg 3316080)
Bra pass idag!! Man blir lite smått förvirrad när du skriver "bara" 25kg på stångcurlen, men jag vet ju att du bara räknar vikterna och inte stången..

Tack *cupid*
Hehe ja jag vet, kollade på stången idag, är "egentligen" 32.5 kg, men jag räknar som sagt bara vikterna och inte stången eller fästena.

Sparven från Minsk 2008-11-14 20:40

Baksida lår & Axlar

Draken rehab 3*5
Sittande lårcurl 60 kg 10, 2*8
Stående lårcurl 45 kg 3*10

Baksida axelmaskin 45 kg 12, 2*10
Sittande hantelpress 20 kg 2*12, 8
Kabel lateral raises 12.5 kg 12, 2*11
Sittande enarms lateral raises 8 kg 3*10

Kvällspass! Hardcore att köra en fredagkväll. Stämningen var på topp. Fest hos fanny imorgon, inge skolarbete, fanny superglad pga good stuff.
Baksida lår fick extra hög intensitet idag, sprang mellan övningarna, tog finfint! *flex*
Axlarna gick riktigt bra idag, snygg pump i sista övningen. Känns lovande. Då Mr.T under stretchningen utmanade en i lite dropset militärpress var man inte sen att hänga på! 5 set militärpress, 1 set hantelpressar, 1 set lateral raises och till sist ett statiskt set lateral raises...alla set tills man inte fick upp vikten längre! Allt mellan 7 reps till 25!! *screwy* Helt spontat och crazy!! Får man inte träningsvärk nu är man inte människa utan ett djur! *gah!*

Mr_T 2008-11-14 21:24

Shit vad insane det vart, men hur kul som helst :thumbup:. Rygg imorgon :)

/Mr :MrT:

FannyRonkainen 2008-11-14 21:35

Ja galna är ni då allt:D Bra pass, imon är ni värda PARTY!!!!!

Sparven från Minsk 2008-11-14 21:40

Citat:

Ursprungligen postat av Mr_T (Inlägg 3319441)
Shit vad insane det vart, men hur kul som helst Rygg imorgon :)

/Mr :MrT:

Hur sjukt som helst, nu växer de inatt dude *flex*

Citat:

Ursprungligen postat av FannyRonkainen (Inlägg 3319462)
Ja galna är ni då allt Bra pass, imon är ni värda PARTY!!!!!

Ibland måste man step up och visa framfötterna vettu *gah!*
PARTY!! Imorgon är det ON!!!*drool*

Fultjack 2008-11-14 23:01

Haha det lät som ett kärleksfullt pass :D SUpa sej lite imorgon ?

Sparven från Minsk 2008-11-15 11:54

Citat:

Ursprungligen postat av Fultjack (Inlägg 3319599)
Haha det lät som ett kärleksfullt pass :D SUpa sej lite imorgon ?

Det var ett gosigt pass, och ändå känns axlarna hyfsat fräscha idag! Kommer nog imorgon i guess! Inget man gör varje pass *gah!*


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)