Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Forum Information (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Vad kostar detta? (Fråga till.. jarod å pez, kansche) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=60308)

Griip 2006-01-14 18:22

Vad kostar detta? (Fråga till.. jarod å pez, kansche)
 
Vad kostar riddarstatus?


Sir Griip
Odödlig riddare



Alltså, hur mycket måste jag tjata innan ni ändrar mitt username och sån där undertext? Om ni vill ha betalning för det kan jag tänka mig att strippa i camen, spela in en låt till er eller skicka en tårta med nåt fint på.

Kaboffastar 2006-01-14 18:24

go fish !

Jorgen 2006-01-14 18:34

Citat:

Ursprungligen postat av Griip
Vad kostar riddarstatus?


Sir Griip
Odödlig riddare

Alltså, hur mycket måste jag tjata innan ni ändrar mitt username och sån där undertext? Om ni vill ha betalning för det kan jag tänka mig att strippa i camen, spela in en låt till er eller skicka en tårta med nåt fint på.

Vi ändrar inga usernamnes. Så i det fallet kan du tjata tills du blir blå i ansiktet.

Griip 2006-01-14 18:35

Citat:

Ursprungligen postat av Jorgen
Vi ändrar inga usernamnes. Så i det fallet kan du tjata tills du blir blå i ansiktet.


Vi? Just det.. :D

Kaboffastar 2006-01-14 18:36

Citat:

Ursprungligen postat av Jorgen
Vi ändrar inga usernamnes. Så i det fallet kan du tjata tills du blir blå i ansiktet.

Fan :D, jag som hette KABOFFASTAR en gång i tiden.

Jorgen 2006-01-14 18:37

Citat:

Ursprungligen postat av Griip
Vi? Just det.. :D

Ok. Kolozzeum, moderatorerna, admins. Ingen ändrar usernames här.

Griip 2006-01-14 18:38

Citat:

Ursprungligen postat av Jorgen
Ok. Kolozzeum, moderatorerna, admins. Ingen ändrar usernames här.


Hur vet du det? Om den som nu KAN, inte har något emot att en liten summa, eller tårta, vad är det som talar emot? :D

internethjälten 2006-01-14 18:39

Citat:

Ursprungligen postat av Griip
Vad kostar riddarstatus?


Sir Griip
Odödlig riddare



Alltså, hur mycket måste jag tjata innan ni ändrar mitt username och sån där undertext? Om ni vill ha betalning för det kan jag tänka mig att strippa i camen, spela in en låt till er eller skicka en tårta med nåt fint på.

Varför inte skapa ett nytt konto bara ?

Jorgen 2006-01-14 18:40

Citat:

Ursprungligen postat av Griip
Hur vet du det? Om den som nu KAN, inte har något emot att en liten summa, eller tårta, vad är det som talar emot? :D

För att vi har bestämt att det är så.

Griip 2006-01-14 18:49

Citat:

Ursprungligen postat av impegas.org
Varför inte skapa ett nytt konto bara ?


Får man väl inte? Känns komiskt att svara så på en sån fråga i en sånhär tråd. hmm..

Grahn 2006-01-15 02:10

Citat:

Ursprungligen postat av Griip
Får man väl inte? Känns komiskt att svara så på en sån fråga i en sånhär tråd. hmm..

Du ska inte ha fler aktiva konton, att byta användare på forumet är väl inte strikt otillåtet. Dock vill jag minnas att de som bytt fått utstå lite smädelse angående deras behov av identitetbyte.

jakke 2006-02-26 23:55

Citat:

Ursprungligen postat av Jorgen
För att vi har bestämt att det är så.

varför ändrade ni nina lätt:s namn då?

jwzrd 2006-02-27 00:02

Citat:

Ursprungligen postat av Jorgen
Vi ändrar inga usernamnes. Så i det fallet kan du tjata tills du blir blå i ansiktet.

Förutom för Nina. Men hon är både snyggare och har större rattar än Griip så jag antar att man kan göra undantag från en i övrigt konsekvent ledning.

GymTT 2006-02-27 10:10

Citat:

Ursprungligen postat av jwzrd
Förutom för Nina. Men hon är både snyggare och har större rattar än Griip så jag antar att man kan göra undantag från en i övrigt konsekvent ledning.

haha

Sonny 2006-02-27 10:56

Citat:

Ursprungligen postat av jwzrd
Förutom för Nina. Men hon är både snyggare och har större rattar än Griip så jag antar att man kan göra undantag från en i övrigt konsekvent ledning.

Det är skillnad på folk och folk.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)