Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Bästa Fysiken 2005 - Read only (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Ni som är anmälda, ska ni vara med? (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=40319)

Droog 2005-03-22 10:24

Ni som är anmälda, ska ni vara med?
 
Hur blir det?

Alcazara 2005-03-22 11:05

Fasiken, jag får skriva upp mig på "girlie-man", eller "girlie-woman" kanske??. Anledningen är att jag har åkt på TWAR, en typ av lunginflamation. Fick diagnosen igår, och har inte kunnat träna riktigt på 2 veckor och kommer inte kunna göra det de närmsta veckorna heller. Käkar antibiotika nu och 8 dagar till...
Så jag känner mig förfallen *grr27* , men jag kanske inte har tappat så mycket nu, men det känns inte bra att ställa upp halvdan, så jag kastar nog in handuken... *cry* Om jag inte kan få lite dispans med en vecka förstås :naughty:

stridis 2005-03-22 11:28

Visst, även om jag lyckats med att vara i sämre visuell form än när jag anmälde mig. Det enda positiva är väl att kondisen har blivit lite bättre, men det ser man inte på kort :)

Om bilderna ser alldeles för jävliga ut så kanske jag tänker om, så tar "vet ej" -alternativet.

AFanatic 2005-03-22 12:07

Nej, I'm a boyish - woman.


Drar mig ur pga sjukdom som tyvärr tillintetgjort min diet.

Pinglan 2005-03-22 12:46

Jag är med, trots att jag verkar ha prickat formen 3 veckor för tidigt och nu redan har påbörjat förfallet :laugh: *rolleyes* :D

Muaytudd 2005-03-22 13:00

Coolt!

Man kan ju se vem som röstat på vad om man tycker på view poll result.

Pdaddy 2005-03-22 16:14

Självklart skall man va me, även om man slappat me dieten mm på sistonde.

De blir nog OK ändå, ja e hyfsat nöjd för den lilla effort ja gjort.

M

Ska plåta imorn å på torsdag, mooohahahah.

M

Klo 2005-03-22 16:23

Herk...varför??? Dom kommer ju iaf inte att prioritera extrem deff, om det nu är där skon klämmer. Tycker f ö att du såg tillräckligt bra ut på dina bilder för någon månad sedan.

*edit*
Kan ju tillägga att jag själv kommer vara långt ifrån någon "riktig" tävlingsform i tävlingen.

Herkulez 2005-03-22 16:28

Citat:

Ursprungligen postat av Klo
Herk...varför??? Dom kommer ju iaf inte att prioritera extrem deff, om det nu är där skon klämmer. Tycker f ö att du såg tillräckligt bra ut på dina bilder för någon månad sedan.

*edit*
Kan ju tillägga att jag själv kommer vara långt ifrån någon "riktig" tävlingsform i tävlingen.

neeh tycker bara det inte är så mycket att visa upp =)
är extremt självkritisk.

Klo 2005-03-22 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av Herkulez
neeh tycker bara det inte är så mycket att visa upp =)
är extremt självkritisk.

Borde ju iofs bli glad över att du hoppar av och ökar ens egna chanser på top 10...men det är jag inte *grr27* *cry*



Du skulle satsa på Lucia istället va?

Herkulez 2005-03-22 16:38

Citat:

Ursprungligen postat av Klo
Borde ju iofs bli glad över att du hoppar av och ökar ens egna chanser på top 10...men det är jag inte *grr27* *cry*



Du skulle satsa på Lucia istället va?

jaoo hoppas på det iaf, ska sanningen fram så har jag varit väldigt slö +lite sjuk sista tiden så jag är nog inte lika hård som på dom sista bilderna *grr27*

Metal_boy_ 2005-03-22 19:12

jepp tänkte fullfölja och skämma ut mig hehe, kan vara en rolig upplevelse. Dock planerar jag att toppa formen till sommarn istället för att stressa och tappa muskler

är nöjd med att tappat 7kg på 5 veckor faktiskt

Droog 2005-03-24 08:54

Fan vad dåligt drag det var här. Tävling borde inte vara en egen forumdel, det verkar ju inte vara någon som läser här trots att det snart är dags.

krakowww 2005-03-24 16:00

Jag ska vara med ialla fall.
/Magnus

Metal_boy_ 2005-03-24 16:31

Citat:

Ursprungligen postat av Droog
Fan vad dåligt drag det var här. Tävling borde inte vara en egen forumdel, det verkar ju inte vara någon som läser här trots att det snart är dags.


håller me, man glömmer lätt bort den här avdelningen då den ligger långt ner och på absolut första sidan där man inte ofta är när man hoppar mellan de olika kategorierna.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:43.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)