![]() |
Citat:
Han har några poänger i det han säger iaf. |
Jag mailade TV4 sport och fick det här svaret angående deras sändning på Lördag.
"Hej UFC-89 sänds på TV4 Sport i efterhand kl 0:00 (lörd-sön), efter fotbollen, La Liga, som sänds fram till 0:00. Matcherna Eklund vs Schiavo och Liaudin vs Bielkheden ingår inte i huvudgalan och ordinarie sändning utan går tidigare under kvällen. Vi jobbar nu på att få tillgång till även dessa matcher och de kommer i så fall sändas med start 0:00. Med vänlig hälsning" Jag hoppas verkligen att de löser det! |
Verkligen, det borde ju ligga i UFCs, TV4 sports och de svenska tittarnas intresse, så det borde ju gå att fixa kan man tycka. Borde ju inte vara så svårt rent tekniskt.
|
Funny MMA moments:
Nån som vet vilka fighters och vilken fight det är mellan 1:59 - 2:05? SKulle vilja se den fighten :) |
Einar, jag saxade ditt svar och posta på ett annat forum, hoppas det inte gör nått :)
|
Citat:
Slutet med Mark Coleman är så sjukt roligt, jag höll på att dö när jag såg den galan :laugh: |
Citat:
Fighten http://www.dailymotion.com/nunoda/vi...nt-silva_sport |
Citat:
|
Haha oj, trodde du menade tummen upp grejen efter jätten :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Här är Akebono VS Royce Gracie Akebono VS Nobuaki Kakuda kanske det var? Akebono VS Giant Silva |
Emanuel Yarborough (också Sumo) möter Daiju Takase (japan)
|
Akebono har v'äl inet mött någon japan?
Menar du inte Genki Sudo vs Butterbean då? |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:02. |