![]() |
|
Citat:
ash: Vet inte vilka stora hårda slag du menar att han tog ? Det var väll när han låg underst bara. |
Det var bra stoppat, Fedor får in 3 hårda smällar efter att Brett rasat, och fosterställning med handflatan på kinden räknas nog inte som försök till försvar.
|
Citat:
|
Jösses vad nervös jag var inför Fedors match. Men när storhögern kom alá Vovchanchyn kändes det mycket bättre. Jävlar så bra han är!
|
The greatest! Enda anledningen till att jag tittar på mma.
|
Citat:
|
I Arlovski fighten var jag lite orolig ett tag för Fedor, var aldrig orolig för Fedor i den här matchen även fast Rogers gjorde ett helt okej jobb.
Grejen med Fedor är inte att hans teknik är renast i världen, men han har ögat för att avsluta och klippet för att göra det, därför det är så svårt att utnyttja de teoretiskt svaga delarna i Fedors game, en enda miss och du är borta. |
Citat:
Den här säsongen av TUF har gjort det jävligt tydligt att Rampage är en lite småtragisk osäker typ som har klara översittar tendenser. Fortfarande en grym fighter dock. |
Fedors definition av extremhöger. |
Citat:
Du fattar också nog inte riktigt hur hårt Rogers slår. Det märktes att Fedor hade problem med Rogers styrka och fick några hårda smällar på marken som väldigt många skulle slockna av eller bli snurriga åtminstone. Alltså; fedor har en bra haka. Nej, jag är återigen impad av fedor - han ser loj ut, ser ut att vara på gränsen till att förlora flera gånger, sen bombaye! |
Mkt spännande match!
Tror ingen i publiken tyckte det var en tråkig match, alla fick valuta för pengarna! :D |
Väldigt bra match, Fedors matchtaktik är alltid väldigt spännande, blir mycket spännande matcher.
Underbar avslutning dessutom, den högern satt riktigt fint. Dessutom har Fedor en ny översättare, vad har hänt med den gamla, gillar inte den nya damen, ful frisyr. |
Citat:
Citat:
Citat:
It's the fedor way. |
Någon gång i framtiden vill vi se Fedor VS ÅDER Lesnar! :D
|
Jag vill se en rippad Fjodor mot Anderson Silva i dennes avskedsfight.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:26. |
|