![]() |
|
Citat:
Citat:
|
Jag tycker det vore så jävla trivsamt och roligt om både Forrest och Kenny ken flo Florian står som segrare inatt.
|
Citat:
|
Citat:
http://themmaspace.com/WordPress/wp-...%20Pic%203.jpg |
Ser ut som hon opererat in en sten i bröstet.
|
Citat:
|
Citat:
Silva kommer INTE göra en tråkig match i natt. Han sänker forrest när han känner att det är läge. Penn är jävligt dryg ja. Tyvärr vinner han också. |
Då kör vi en liten tävling
BJ Penn Vs. Kenny Florian, T/KO, rond 2 Anderson Silva Vs. Forrest Griffin T/KO, rond 3 Amir Sadollah Vs. Johny Hendricks, dec Kendall Grove Vs. Ricardo Almeida, sub, rond 2 Josh Neer Vs. Kurt Pellegrino, dec |
BJ Penn Vs. Kenny Florian, Sub, rond 3
Anderson Silva Vs. Forrest Griffin T/KO, rond 2 Amir Sadollah Vs. Johny Hendricks, T/KO, rond 3 Kendall Grove Vs. Ricardo Almeida, dec Josh Neer Vs. Kurt Pellegrino, Sub, rond 2 |
Penn vinner, men det e ok i min bok, då jag inte gillar Kenny Kenneth Ken Flo "I Finish fights!" Flourtantian.
|
BJ Penn Vs. Kenny Florian, T/KO, rond 3
Anderson Silva Vs. Forrest Griffin T/KO, rond 2 Amir Sadollah Vs. Johny Hendricks, T/KO, rond 1 Kendall Grove Vs. Ricardo Almeida, sub, rond 1 Josh Neer Vs. Kurt Pellegrino, dec |
Citat:
Citat:
|
Jag går mot trenden och tror på några skrällsegrar inatt
Forrest Ken Flo Hendricks Almeida Sen ser jag en ganska intressant match mellan Thales Leites vs Sakara som jag hoppas att de visar. Där vill jag gärna se Sakara som segrare. |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:29. |
|