Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Vilson 2013-02-27 11:51

Fan då, va besviken man blir. Tor blev ju helt sönderägd. Jag undrar hur illa Uriah beter sig egentligen för jag gillar honom som fan trots de småsaker man fått se men huset verkar ju ha väldigt svårt för honom.

Tricklew 2013-02-27 13:01

Jösses, Tor hade inget den matchen, inget.

Vilson 2013-02-27 13:32

Citat:

Ursprungligen postat av Tricklew (Inlägg 6300919)
Jösses, Tor hade inget den matchen, inget.

Nä. Hade ju varit skoj om det var en jäkla fight och han förlorade men fick wild card men nu... Vill inte att han får wild card, känns inte som han har där att göra ens.

delta_mats 2013-02-27 14:51

Synd på Tor. Han kom aldrig riktigt in i matchen. Tyvärr är ju avslut som dessa en stor del av charmen i MMA, knocken kan komma när som helst.

cero 2013-02-27 14:52

https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphot...64041442_n.jpg

cero 2013-02-27 15:10

Citat:

Ursprungligen postat av Tricklew (Inlägg 6300181)
Jösses vad UFC har växt snabbt när man ser den videon, längesedan dom hade en sådan publik.

Finns mycket som är roligt med det klippet. Buren som ser ut att vara placerad i någons vardagsrum, Andersons jabbar rakt i Lebens ansikte när den senare springer fram och snubblar på sig själv samtidigt som han försöker få iväg ett rallarsving, Koschecks reaktion på avslutet, och Joe Rogans "I don't think ANYONE expected that". Episk debut mao. :D

Doctor Snuggles 2013-02-27 15:36

Men va fan grabbqr, ni spoilade tuf.
Förresten, hur skulle det funka i sverige om någon ufc fighter var på trt. Finns det några allmänna regler mot det?

Doctor Snuggles 2013-02-27 15:40

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 6301127)
Finns mycket som är roligt med det klippet. Buren som ser ut att vara placerad i någons vardagsrum, Andersons jabbar rakt i Lebens ansikte när den senare springer fram och snubblar på sig själv samtidigt som han försöker få iväg ett rallarsving, Koschecks reaktion på avslutet, och Joe Rogans "I don't think ANYONE expected that". Episk debut mao. :D

Det roligaste var nog allt Leben snackade om innan, typ att han ska skicka tillbaka Silva till japan där motståndet är lättare. ;)
Mystiskt nog minns jag inte riktigt när jag såg matchen för första gången (vilket öht gäller för min introduktion till mma, tror jag såg fights icke linjärt tidsmässigt, vilket gör att jag inte riktigt kan peka på när exakt jag började kolla), men jag minns att det var en av fighterna som fick mig att verkligen bli intresserad och ett fan av Anderson.

eiri 2013-02-27 15:56

fan kass tor var då :S

cero 2013-02-27 16:16

Hur kunde jag glömma denna. :D

Missa inte Silvas careface vid 0:20. Ser inte ens ut som att Leben tror på vad han själv säger.



Har skickat matchen till några vänner vid ett par tillfällen i hopp om att väcka intresse haha.

grondahl 2013-02-27 16:19

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6301196)
Men va fan grabbqr, ni spoilade tuf.
Förresten, hur skulle det funka i sverige om någon ufc fighter var på trt. Finns det några allmänna regler mot det?

Tränar man på en klubb ansluten till Budo & Kampsportsförbundet så gäller RFs vanliga dopingregler. Borde väl fungera som ex astma-medicin. Inte doping om det utskrivet av läkare så att du bara kommer upp i normala nivåer, annars verboten.

Doctor Snuggles 2013-02-27 17:02

Citat:

Ursprungligen postat av grondahl (Inlägg 6301285)
Tränar man på en klubb ansluten till Budo & Kampsportsförbundet så gäller RFs vanliga dopingregler. Borde väl fungera som ex astma-medicin. Inte doping om det utskrivet av läkare så att du bara kommer upp i normala nivåer, annars verboten.

Men hur är det om man kommer som utländsk fighter? Det är ju samma förbund som licenserar, och bara för att något är erkänt av en amerikansk läkare betyder inte att man får göra det i sverige. Finns en massa läkemedel och procedurer man inte får använda i sverige.

Doctor Snuggles 2013-02-27 19:04

Citat:

Ursprungligen postat av Tricklew (Inlägg 6300919)
Jösses, Tor hade inget den matchen, inget.

Va? Han ledde ronden, eller det var iaf jämnt, innan han blev träffad.

baggard 2013-02-27 20:05

Tyckte Tor tog top position väldigt fint, lyckades regna rätt bra GnP och helt okej kontroll tills Josh lyckades med svepet som Tor ändå klarade sig ur rätt bra även om han förlorade top position. Han kunde ätit färre knän och levererat mer i clinchen (där han fortfarande gjorde ett okej). Inte backat upp rakt bak heller. Tyckte han såg helt okej ut, tydligen så var ju Josh en av deras bäste om inte den bäste

Deceiver85 2013-02-27 22:13

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6301713)
Va? Han ledde ronden, eller det var iaf jämnt, innan han blev träffad.

Avsnitt 6, säsong 17? Är du helt säker? Såg du en match som inte vi såg?


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:51.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)