![]() |
|
Lite besviken på UFC 99 iaf de matcher som sänts.
Trodde på lite andra avslut i vissa matcher. |
Meh... Wandy har inte varit sig lik sen han joina UFC. Jag är inte imponerad.
|
Fast galan i sig var väldigt underhållande. Bästa eventet på ett tag nu.
|
Citat:
|
Citat:
Han är så jäkla puch-drunk. Säger det med sorg i hjärtat men jag tror han har gjort sitt som fighter.. Hoppas att det inte är så, UFC har ju pratat om stora planer för wanderlei, ha säljer ju fortfarande många PPV. Och det verkar ju vara det som UFC värderar högst.. |
Tyckte iofs att wanderlei va bättre i denna matchen än tidigare i UFC, tyckte även wand pressa franklin,
|
Lite störande att Wandy står så tungt. Han tar ju stora risker när han blir tvungen att backa så pass mycket hela tiden.
|
Fan trodde verkligen att Wanderlei skulle vinna Obrigado
você é uma lenda e minha inspiração |
Citat:
Tänk om Kongo hade kunnat hålla det stående... |
Cain Velasquez var helt imponerande oj oj oj
|
|
Citat:
|
Citat:
källa: http://sports.yahoo.com/mma/news;_yl...yhoo&type=lgns |
Har länge gillat CroCop som fan. Därför hatar jag att säga att han har gjort sitt. Ända sedan pride föll har han egentligen bara varit en skugga av sitt forna jag. Ser man honom i buren så ser man inte det bettet i blicken han en gång haft. Han såg dessutom nästan gammal ut igår. Han verkar onekligen dra sig för att möta fighters i hans egna element.
Kan knappt se en fight till med honom när man vet vad han en gång var för fighter. Jag är nästan säker på att DREAM kommer handplocka precis det perfekta motståndet för honom så han kan göda sig själv lite innan han lägger vantarna på hyllan. Japanerna älskar honom så vinner han där borta så fyller de arenorna och säljer gott om PPV's. Dana skulle slängt in honom till vargarna.. |
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:37. |
|