![]() |
|
Han förlorade i praktiken men försöker lyfta förlusten med hjälp av juridiken?
BJ blev pissad på i minst 15 minuter. Skulle lite glidmedel på rygg och axlar göra slagen samt armbågarna mindre farliga? Twi fan.. |
Jag får nog ta tillbaka det jag skrev här ovanför.
Ser matchen igen nu på TV4Sport.. det är ju mellan 1a och 2a ronden det sker i hans hörna. I rond 2 ser man faktiskt ganska tydligt hur BJ's ben glider ner lätt över ryggen på GSP :/ Vore hemskt om det skulle vara avgörande. Så mycket stryk han tar "tack vare" det.. isf. Låter saker o ting vara osagt. Puss! |
Extremt överdrivet, kroppen blir väldigt hal efter några minuter ändå pga något som heter svett. BJ Penn hade inte haft en suck om så GSP hade haft sandpapper på ryggen.
|
|
skön tråd.
själv är man besviken över att BJ förlorade, men GPS är ju lite större än BJ dem sa nåt om att han väger runt 185Lbs i normal vikt.. kanske blev lite för mkt för BJ. det som jag hade tyckt vara roligt är en rematch i LW :D... Sen hade jag gärna sett Thiago Alves vs GSP, kan vara en rolig match, 2 vältränade fighters. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nått Silva är jäkligt duktig på är att hålla avståndet och han sparkar/knäar stenhårt. Så GSP lär få en del stryk för varje nedtagningsförsök. |
Citat:
|
Angående BJ Penns Vaselin-anklagelser.
Here is one slippery canadian dude http://i39.tinypic.com/2cftg0m.gif |
Haha :D
|
Jag tror att det är fråga om ett ärligt misstag. Om de hade haft för avsikt att fuska hade de fan kunnat vara lite smidigare, det där såg lite väl genomskinligt ut i så fall.
|
Hade han inte velat fuska så skulle han torkat av händerna efter att ha smörjt honom i ansiktet, tyckte det var dåligt gjort av cornersnubben. Och det är helt rätt att han inte ska få vara i nåns corner i lasvegas igen.
Även om det inte påverkade resultatet av matchen så var det ett dåligt drag. |
Missförstå mig rätt, jag säger inte att det inte var dåligt, jag tror bara att det var ett hjärnsläpp snarare än medvetet. Det finns smidigare sätt att fuska på, fast jag kanske tror för mycket om folk...:D
|
Löjligt av BJ och hans stall att ens ta upp saken. Vi snackar minimalt med vaselin som kan ha applicerats på ryggen och tror inte Penn hade benen i mitten av skulderbladen...
Finns svar från GSP's tränare i frågan, handlar om lite voodoo magic ;) (för lat för att leta efter artikeln). |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:30. |
|