![]() |
|
Räkna inte ut Barnett grabbar. Enda anledningen till att han inte är rankad är att han inte fightats kvalitativt på länge pga avstängningen. Han är definitivt topp 10 HW i världen i min mening.
|
Citat:
|
Citat:
Overimom vs Werdum, borde varit nästa match om bältet. Fedor vs Werdum, ger fedor chansen till revansch. Fedor vs Overimom, matchen de flesta vill se. Nu är ju chansen stor att vi får 2 av dessa matcher plus finalen. |
|
Citat:
|
Buuuu
|
Fan vad grymt! Hoppas verkligen det blir av nu också :D
Hejar såklart på Fedor men tveksam om han kommer förbi Übereem |
Citat:
|
Någon som har koll på Christian Morecraft? Killen som ragdollade Struve i två ronder innan han blev knockad. Har ju varit en del snack om Struve, men jag har inte hört något om denna mannen.
|
Citat:
|
lol. Lite vänstertung bracket. Top-4 i SF på en sida och resterna på andra.
Vad tror ni om Antonio Silva? Jag har inte sett så många fighter med honom men nu senast såg han riktigt bra ut! Han har förlorat mot Werdum men vunnit mot Arlovski. Han har nog förmåga att spöa de flesta (förutom Overeem, som ingen förutom Fedor har chans på :)). |
Det är nog bra att det är placerat så här nu när jag tänkt lite längre.
Stor riska att fedor vs Overimom inte blivit av annars. Barnett vs fedor/Overimom i finalen tror jag på. |
Citat:
Men de tar sig ju ur massa match-making-svårigheter så här för framtiden. Jaja, man ska kanske inte klaga ändå =) |
Jag tycker att både Barnett och Kharitonov är bättre än Antonio Silva...
|
Barnett och Kharnitov har ju iaf bättre records, men frågan är hur formen är på dem då de inte slagits så mycket på senaste år, och inte mot några nämnvärda motståndare då heller.
Frågan är hur de löser Barnetts steroidtjafs också. Vem hoppar in om Barnett inte blir clearad? |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:34. |
|