Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Kwon 2010-08-18 16:01

Live är alltid roligast, speciellt då man kan se/höra reaktionerna från Tonto/Sebbe/Bailah/snuggles här etc

Bailah 2010-08-18 16:08

Haha mina reaktioner när det är Silva matcher är inte bra.. haha!

babidi 2010-08-18 16:34

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4538951)
Live är alltid roligast, speciellt då man kan se/höra reaktionerna från Tonto/Sebbe/Bailah/snuggles här etc

Pez såg till att jag aldrig mer kommer gå under det aliaset :(

förlorade även min fina avatartext :( så den fick bli signatur på detta konto istället

Kwon 2010-08-18 16:36

Varför det Tointeux?

Sa du ngt fult till någon?

Kross 2010-08-18 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4538949)
Det gäller att stänga ut sig från omvärlden under de 24 timmarna för att undvika att bli spoilad!

Bor man i Sverige får man helt enkelt vara lite mer fanatisk än andra fans, bygger bara karaktär! Hade dock tur som fan att jag skaffade Canal+ ett par veckor innan de annonserade att de skulle börja sända UFC.

babidi 2010-08-18 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4539015)
Varför det Tointeux?

Sa du ngt fult till någon?

hade 4/5 i varningsskala sen något år tillbaka. Sen när folk gör egna trådar för ett vanligt youtube klipp + att det är repost med några veckor så kan jag inte hålla tillbaka min ilska :D får skylla mig själv antar jag :P

Adamantium 2010-08-18 16:40

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4538586)
James "Lights Out" Toney ger mig BRA VIBBAR!



jag däremot säger GO TONEY! i love that fat nigger!

Tigerkotten 2010-08-18 16:40

Citat:

Ursprungligen postat av Hemma Gymmaren (Inlägg 4538830)
http://mmanytt.se/blandat/canal-tar-...ran-tv4-sport/

Vidrigt värre. Menas att man inte kan lyssna på Ian roberto och tired all the time low talking dude. Damn! DEt här är bull, först o främst för att nu laddar man inte ner längre o second of all, jag vill inte betala för att ha cANAL +. Damn man!

Okej visst tv4sport sänder galan men med en veckas fördröjning, men då menas det att jag inte kan besöka denna tråd, samt att jag måste unsubscriba till areil halwani. BULL!

Varför inte bara se på stream istället? Såg på tv4sport en ggn sen sket jag i och se det mera, tycker de är så extremt dåliga. Hoppas att Canal+ visar orginal sändningarna.

babidi 2010-08-18 16:42

Citat:

Ursprungligen postat av Tigerkotten (Inlägg 4539025)
Varför inte bara se på stream istället? Såg på tv4sport en ggn sen sket jag i och se det mera, tycker de är så extremt dåliga. Hoppas att Canal+ visar orginal sändningarna.

klickade du ens på länken? då hade ditt inlägg halverats...

Tigerkotten 2010-08-18 16:42

ah naaaaaaaaajs!

Citat:

Jag har haft kontakt med PR-ansvariga hos Canal+ som berättade att de kommer att sända galorna med engelska kommentatorer, otextat också då förstås. Fast den största nyheten är ändå att för första gången kommer UFC Fight Night sändas live i Sverige.

Read more: http://mmanytt.se/blandat/canal-tar-...#ixzz0wyMlRmI0

Kross 2010-08-18 16:42

Citat:

Ursprungligen postat av Tigerkotten (Inlägg 4539025)
Varför inte bara se på stream istället? Såg på tv4sport en ggn sen sket jag i och se det mera, tycker de är så extremt dåliga. Hoppas att Canal+ visar orginal sändningarna.

Eller pay-per-view om det är en riktigt fet gala. Kan vara lite komplikationer däremot. Anslutningen till streamen bröts totalt den sista minuten av GSP-Hardy t.ex, har däremot inte hänt fler gånger så kan ju ha varit en fluke.

Kwon 2010-08-18 16:46

Citat:

Ursprungligen postat av babidi (Inlägg 4539019)
hade 4/5 i varningsskala sen något år tillbaka. Sen när folk gör egna trådar för ett vanligt youtube klipp + att det är repost med några veckor så kan jag inte hålla tillbaka min ilska :D får skylla mig själv antar jag :P

Men Äsch, att roida över sådant är ju low character, bättre tålamodströskel än så har du ju!

cero 2010-08-18 16:47

Varför ser det ut som att Nick Diaz klappar hans motståndare när han slåss? Ser ju verkligen ut som att han har noll kraft bakom slagen, men dom verkar ju skada motståndarna endå. Någon som har tänkt på detta också?

Kwon 2010-08-18 16:49

Hans slag sitter bra James.

Han har bra teknik, arbetar med vinklar och har långa armar.

Adamantium 2010-08-18 16:51

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4539043)
Varför ser det ut som att Nick Diaz klappar hans motståndare när han slåss? Ser ju verkligen ut som att han har noll kraft bakom slagen, men dom verkar ju skada motståndarna endå. Någon som har tänkt på detta också?

han besitter ingen explosiv styrka skulle jag säga men han träffar rätt och slår mkt med fortfarande lite tyngd bakom slagen


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)