![]() |
|
Jag har bettat emot mig själv pga oddsen på vissa fighter, så det jag skrev tidigare stämmer inte med mina bet MAO.
I denna har jag Kurt =) |
Bra fighter hittils.. Riktigt bra!!!! :D
|
WOOOOW!!
Vilken jävla start! F him up shane! |
Aeh, blir så trött asså..
|
FAN! Fan vad alla jag hejjar på förlorar.
Rampage, Brasilien, Argentina, och nu Carwin, ska nog börja göra tvärtom... Bra fight iallafall, Carwin håller inte mer än en rond :| |
ahahahahahah min våta dröm blir sanning.. brock vs cain velasquez.. GONNA FUCK YOU UP GOOD CAIN :D
|
Blev rädd att matchen skulle ta slut för snabbt, men riktigt underbar comeback av Lessnar i andra ronden :D. Tur att domarna inte bröt matchen i första ronden iaf!
|
Men vafan. Buuu!
|
Tycker dom lät det gå lite väl länge i första, han skyddade sig inte aktivt eller smart. Var en jävligt bra gala tycker jag. Men gillade inte att Leben vann alltså, tål han inte.
|
Lesnar vann inte, Carwin förlorade, riktigt surt!
Skönt att se Lesnar få lite däng i första ronden, jag njöt av varje slag. |
Fakk!
Så nära av Carwin. =/ |
:( Carwin
Leben vs sexiyama fyfan va jag skrattade. Nu blickar vi frammåt! Tror Carwin hade varit lättare för Cain V men nu är det brock och det gör ingen större skillnad! VAMOS CAIN |
Vilken huvudmatch :) Tycker det var bra av domaren att inte stoppa, Brock försvarade sig och var vid medvetandet konstant. Vem kunde tippa på att matchen skulle sluta i submission :) Flera bra matcher tycker jag, synd att Sexyama inte vann bara :/ Verkar som han behöver träna kondis mera.
|
"This is the first second round of Shane Carwins carreer"
|
Citat:
Nu vet vi hur mycket Brocks haka tål, och att Carwin måste jobba mer på cardion. Skulle han hållt det stående längre, sparat på energin, så skulle han kanske kunnat träffa tjurnacken på knappen. Brocks standup ser fortfarande amatörmässigt ut, men jävlar om jag inte blev imponerad av det oväntade slutet. Vem satsade på att Brock kommer vinna med BJJ? ;) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:22. |
|