![]() |
|
M1 stream där David Bielkheden ska köra i ikväll (tror ej matchen varit ännu)
http://mmanytt.se/m-1-global/m-1-sel...am/#more-16003 |
david kör nu
|
Kom igen nu då
|
ÄG nu Bielkheden!
|
SÅja bjÄlkis!
|
Yes !!! va lite orolig ett tag..
|
o där vann David, gick fort när han fick topp position. Undrar dock vad "Maddog" gjorde där efter fighten.
|
|
Vilka tror ni vinner i afton då Paddy o Kotten? :)
|
Citat:
|
Jag hoppas ALLTID att Bisping förlorar/blir knockad :D
Resten av matcherna då Dappy? :) |
Citat:
|
Jag hoppas Rashad Evans vinner och gör YES-cartwheels iklädd en Armani-kostym.
Tror han kan ha en god chans också. Han verkar lugn och avslappnad inför matchen, vilket är ett gott tecken. Rampage verkar en aning övertänd. |
Tror på Rampage och Bisping faktiskt. Jag gillar britten haha, skön dude !
|
Citat:
Main Card Rashad Evans vs. Quinton Jackson Jason Brilz vs. Antonio Rogerio Nogueira Michael Bisping vs. Dan Miller Todd Duffee vs. Mike Russow John Hathaway vs. Diego Sanchez Prelims Dong Hyun Kim vs. Amir Sadollah Dan Lauzon vs. Efrain Escudero Melvin Guillard vs. Waylon Lowe Luiz Cane vs. Cyrille Diabate Aaron Riley vs. Joe Brammer Jesse Forbes vs. Ryan Jensen ============================================ Main Card Rashad Evans vs. Quinton Jackson Decission Jason Brilz vs. Antonio Rogerio Nogueira KO Michael Bisping vs. Dan Miller TKO Todd Duffee vs. Mike Russow KO John Hathaway vs. Diego Sanchez TKO Prelims Dong Hyun Kim vs. Amir Sadollah Dan Lauzon vs. Efrain Escudero Melvin Guillard vs. Waylon Lowe Luiz Cane vs. Cyrille Diabate Aaron Riley vs. Joe Brammer Jesse Forbes vs. Ryan Jensen eran tur! |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:51. |
|