![]() |
haha.. såg precis world series of poker. Vem satt där om inte Lidell. Han har lite svårt att sitta still.
Episode 16 för er som vill se. Finns säkert på tuben också btw. edit: Glömde nämna att Forrest Griffin va där också. |
Var det World Series of Poker : UFC Edition? :D
|
Är det någon som kan redogöra för hur det nu ligger till med titeln bland tungviktarna?
Cotour hade väl bältet, men hamnade i dispyt med UFC, och interrim-bältet gick till ????. Har Cotour nu återfått bältet? Och detta står på spel i och med Lesnar - Cotour framöver? Hjälp mig reda lite i detta plz... |
Citat:
|
Citat:
Cotour har bältet, Noguiera interim-bältet. Cotour vs. Lesnar, sen vinnaren mot vinnaren i Noguiera vs. Mir. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Coutures styrka tycker jag ligger främst i brottningen och hur han lyckas kontrollera motståndarna i bland annat clinchen uppmot buren. Här får han väldigt svårt tror jag. Hans andra styrkor är iofs hans enorma erfarenhet och hans känsla för att driva en taktisk fight. De styrkorna är utmärkta mot Lesnar, men räcker det mot den storleken och brottarskillen Lesnar har?J ag är tveksam. Styrkan och reachen kan bli svår att lägga upp en taktik emot. Väldigt svårt fight att tippa eftersom Lesnar är så pass färsk. Kommer bli intressant. |
|
Citat:
|
Evan Tanner - Final Message
|
Ojojoj va det kommer spekuleras efter de där.. Jag hade många teorier under klippens gång.
RIP Evan! |
fyfan vilka bra klipp !!!
|
|
HAHAHAHA "comes with nothing" :D
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:11. |