Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Christyle 2010-04-18 11:28

Citat:

Ursprungligen postat av Erik__ (Inlägg 4307295)
På tal om zone, såg en bit av en match men grillade och drack öl medans så jag nappade inte riktigt på namnen. En rätt tatuerad kille med Alexander Gustafsson i hörnan vann sin match på tko i rond 2 eller 3. Vem var mannen?

Ahh Tommy Blom från min klubb sjuk i krav maga

Tigerkotten 2010-04-18 12:32

mera
Om man ser på reprisen på det som händer (dvs ej när de har zoomat ut och man missat början) så kan man skylla lite på Shields som trots allt startar allt när han knuffar iväg Mayhem. Sen att mayhem går "tebax" efter knuffning är en annan sak.
Fult att Nick Diaz att slå på ryggraden och Nate Diaz som sparkar när han ligger ner.

Hank 2010-04-18 12:38

Ja Diaz bröderna är ett par jävla nötter alltså. Det borde bli rättsliga påföljder av det där.

För övrigt var galan, som hade stor potential, kort och gott ett sömnpiller.

Jagärsvag 2010-04-18 12:56

Haha vilka husvagnsmänniskor. Dessa herrar kan ju knappast få komma tillbaka?
Mayhem gjorde väl förövrigt inget fel, eller?

Erik__ 2010-04-18 12:57

Citat:

Ursprungligen postat av Christyle (Inlägg 4307325)
Ahh Tommy Blom från min klubb sjuk i krav maga

Jasså det var faktiskt lite annorlunda bakgrund, kul med fler Svenskar =)

Tränar du på gladius? Du får säga åt Alexander Gustafsson att uppdatera bloggen lite oftare =)

JuzupWilkosz 2010-04-18 13:03

En riktig skitgala!

Dana White skrattar nog enda väg till banken!

Han kommer kunna signa Jake Shields och det finns många potentiella matcher för denna framöver i UFC.

Det är också bekräftat att Moussasi och och Shinya Aoki är överskattade vilket ger UFC:s lättviktsdivision ytterligare legitimitet.

Christyle 2010-04-18 13:06

Citat:

Ursprungligen postat av Erik__ (Inlägg 4307443)
Jasså det var faktiskt lite annorlunda bakgrund, kul med fler Svenskar =)

Tränar du på gladius? Du får säga åt Alexander Gustafsson att uppdatera bloggen lite oftare =)

Har inte träffat Alex sen han åkte till Abu Dhabi men han har väl allt updaterat på den där Kimura.se eller va den heter

Tigerkotten 2010-04-18 13:08

Citat:

Ursprungligen postat av Jagärsvag (Inlägg 4307442)
Haha vilka husvagnsmänniskor. Dessa herrar kan ju knappast få komma tillbaka?
Mayhem gjorde väl förövrigt inget fel, eller?

inte så mycket iaf, visst visade han inte respekt och kunde varit mera "classy" mot Shields. Väntat vid sidan och inte vara så nära direkt.

Jagärsvag 2010-04-18 13:24


Kross 2010-04-18 15:52

Otroligt att jag har kunnat missa senaste UFC Fight Night. Hyfsad gala ändå men Roy Nelson motbevisade mig när jag trodde att han inte kunde bli mer obnoxious. Vill för övrigt se mer av Ross Pearson snarast. Rätt snubbe vann TUF 9 åtminstone.

Salus 2010-04-18 16:09

Citat:

Ursprungligen postat av JuzupWilkosz (Inlägg 4307457)
En riktig skitgala!

Dana White skrattar nog enda väg till banken!

Han kommer kunna signa Jake Shields och det finns många potentiella matcher för denna framöver i UFC.

Det är också bekräftat att Moussasi och och Shinya Aoki är överskattade vilket ger UFC:s lättviktsdivision ytterligare legitimitet.

Fast senaste UFC var nästan sämre.... :/

JuzupWilkosz 2010-04-18 16:19

Citat:

Ursprungligen postat av Salus (Inlägg 4307788)
Fast senaste UFC var nästan sämre.... :/

Nejdu, UFC 112 hade faktiskt flera okej matcher. Det här var misslyckat.

Jacksatan 2010-04-18 17:41

Citat:

Ursprungligen postat av Salus (Inlägg 4307788)
Fast senaste UFC var nästan sämre.... :/

Paul Kelly mot Matt Veach var sjukt underhållande och bra match. Visserligen prelim men som sagt - grym.

cero 2010-04-18 17:51

Det är fan på tiden att vi får en gala som lever upp till förväntningarna (gillar inte WWE). :D

Bonnie 2010-04-18 18:41

Fick svar av Jesper Gunnarsson på ett annat forum.

"TV-sändningen är kortare än vad galatiden är så att alla matcher kan inte visas. Elinas match var en av de matcher som inte kom med i sändningen. En bidragande orsak är nog att den gick till domslut.

Produktionsbolaget släppte ej visade matcher på webb TV ett tag efter förra galan. Därmed finns det hopp om att man kan se Elinas match där tids nog."

Citat:

Ursprungligen postat av Christyle (Inlägg 4307292)
Håller med till 100% Jag snackade med Elina o frågade varför inte hennes match sändes hon sa att Tiden på TV kanske inte skulle räcka



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)