Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Tigerkotten 2010-04-16 11:12

mjo näsan var nog den värsta man sett.

Salus 2010-04-16 18:32

fan va gott förstaavsnitt!

Doctor Snuggles 2010-04-16 18:44



Haha, han ser alltid så skönt ointresserad ut.
Intressant att han alltså har lagt av med strongman helt för tillfället.

David R 2010-04-16 18:54

Citat:

Ursprungligen postat av ahl- (Inlägg 4303880)
Alistair har slutat kura..

Jag kan av egen erfarenhet säga att han är sjukt stark men samtidigt mycket följsam. Han är mer en prickskytt än en kulspruteskytt i sin fightingstil. Om inte annat så har han effektivt tagit död på myten att man blir långsam och stel av styrketräning*flex*. Man borde presentera honom för den gamla skolans boxningstränare, de hade inte trott sina ögon :D. Det ska bli kul att se hur det går för honom mot toppmotstånd.































































Jag bara skojja
http://i41.tinypic.com/2v0bau1.jpghttp://i42.tinypic.com/vpug3q.jpg[/QUOTE]

Doctor Snuggles 2010-04-16 19:01

Sluta trolla om någon roidar eller inte, snaaaark.

Nu till mer intressant:


David R 2010-04-16 19:17

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4304786)
Sluta trolla om någon roidar eller inte, snaaaark.

Nu till mer intressant:


Go Pudzianowski!

nmanradnävna 2010-04-16 20:16

Finns det någon trevlig sida med massvis med mma klipp (vill se mest ufc och pride), typ om youtube - fast inte youtube.. så jävla rörigt på youtube och mycket skit och om jag omedvetet klickar in mig på ett enda ufc undisputed klipp till så går något sönder här. Försökte se om det skulle vara någon skillnad på video.google även om det är same shit, brukar ju vara lite skillnad trots allt men nja

Några tips??

jag vill se massvis med gnp hammerfists och gamla hederliga raining down punches / bombs :D

Christyle 2010-04-16 20:49

Skön vinst med Tommy Blom

Salus 2010-04-17 05:28

Strikeforce light heavyweight champion Gegard Mousasi has signed a four-fight minimum, two-year contract renewal, the promotion’s CEO Scott Coker confirmed on Friday.

The 24-year-old Armenian-Dutch fighter expressed his intention to re-sign with Strikeforce on Sirius satellite radio’s “The Fight Show” on Thursday. Mousasi, who left M-1 Global’s management last February, has declined to identify his new representation at this time.

Mousasi defends his title against undefeated Muhammed “King Mo” Lawal at Strikeforce “Nashville” at the Bridgestone Arena in Nashville, Tenn. The bout, and two others, will air live on CBS starting at 9:00 p.m. EST.

Mousasi won the Strikeforce light heavyweight title last August with a speedy one-minute technical knockout against Renato Sobral. Mousasi earned a second-round TKO over Cameroon judoka Rameau Thierry Sokoudjou in a non-title bout last November, which was also broadcasted live on CBS. He is undefeated in 15 fights.

MilkmaN 2010-04-17 08:51

Citat:

Ursprungligen postat av nmanradnävna (Inlägg 4304947)
Finns det någon trevlig sida med massvis med mma klipp (vill se mest ufc och pride), typ om youtube - fast inte youtube.. så jävla rörigt på youtube och mycket skit och om jag omedvetet klickar in mig på ett enda ufc undisputed klipp till så går något sönder här. Försökte se om det skulle vara någon skillnad på video.google även om det är same shit, brukar ju vara lite skillnad trots allt men nja

Några tips??

jag vill se massvis med gnp hammerfists och gamla hederliga raining down punches / bombs :D

mma-core har en hel del massa som streamas ifrån diverse olika mer eller mindre sajter, typ rutube. Dailymotion har de flesta av fedors fighter, samtliga tidiga iaf. UFC 1 och uppåt finns väl som torrent också?

cero 2010-04-17 14:17

mma-core är väldigt bra, där kan man se allt och du slipper massa skit.

BJ Penn vs Frank Edgard 2, när kan detta bli tror ni? :D

Joggarn 2010-04-17 14:23

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4306028)
mma-core är väldigt bra, där kan man se allt och du slipper massa skit.

BJ Penn vs Frank Edgard 2, när kan detta bli tror ni? :D


UFC 118, 28 Augusti (Wikipedia) Om det nu blir så återstår ju att se :P

Tigerkotten 2010-04-17 14:59

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4306028)
mma-core är väldigt bra, där kan man se allt och du slipper massa skit.

BJ Penn vs Frank Edgard 2, när kan detta bli tror ni? :D

tror Penn tar hem det denna gång på avslut, man såg att Penn ej var riktigt iform senast.

cero 2010-04-17 15:01

Citat:

Ursprungligen postat av Tigerkotten (Inlägg 4306085)
tror Penn tar hem det denna gång på avslut, man såg att Penn ej var riktigt iform senast.

Är jag helt säker på. Frankie får se till att njuta av tiden som champ medans han fortfarande har bältet. :D

Doctor Snuggles 2010-04-17 15:03


Alla Silva gnällare borde kolla på denna.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:16.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)