![]() |
Citat:
Vore väldigt trist om han nu gjorde det då han är väldigt intressant att se på, just pga slagstyrkan och hans o-orthodoxa stil. Hoppas Liddell kommer tillbaka efter denna förlust better than ever, sen hoppas jag även på att shogun och wandy får till det igen :D |
Citat:
|
Citat:
|
Det ryktas om Wandy vs Rampage 3 också
|
Någon mer än jag som verkligen vill se Anderson Silva i Light Heavyweight väldigt snart? Alltså, han vinner bara inte utan DOMINIRAR just nu och jag kan inte se en enda fighter som skulle kunna ta ifrån honom titeln i mellanvikt idag. Han har inte förlorat en enda match sedan 2006 (ogiltig spark mot Yushin Okami i january 2006 och blev därmed diskad), annars har han vunnit allt och ingen av hans matcher har gått längre än 2 ronder.
Större namn, större fighter i lätt tungvikt och jag tror verkligen han behöver tuffare motstånd. Är helt övertygad om att det inte skulle dröja länge tills han tog titeln i lätt tungvikt också. Forrest Griffin var ju lite kaxig i intervjun där det nämdes att silva kanske går upp en viktklass. Han skulle ju bli totalt slaktad. Det finns ingen som Anderson Silva idag, han är en annan typ av fighter helt enkelt. Vill se mycket mer av honom! |
|
Citat:
Han har ju kört i Lhw. Men det är sant, han har inga värdiga motståndare i mwdivisionen nu. Surt för Franklin ifall Anderson tänker satsa på lhw titeln också nu när han bytt viktklass han med :D |
Vad porrigt att få se A. Silva totalt trampa ner Chuck.
|
Jo de hade varit kul att se Chuck med den guarden mot spindelns höga knä. Smacka bonk!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Henderson is ALWAYS a threat, no matter who he fights.
Never count out Hendo. Anderson knows that fighting Hendo was taking a bigger risk than let's say Franklin. |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:07. |