![]() |
|
Tito Ortiz
|
Brock Lesnar-art
http://bulk2.destructoid.com/ul/1626...simonhayag.jpg |
vilken bola torsk
|
bara 4 timmar kvar nu :D
|
Orkar man hålla sig vaken för det mest "episka" eventet någonsin, UFC 109? ;)
|
Självklart håller man sig vaken.
Main card Welterweight bout: Matt Serra vs. Frank Trigg Middleweight bout: Demian Maia vs. Dan Miller Welterweight bout: Mike Swick vs. Paulo Thiago Middleweight bout: Nate Marquardt vs. Chael Sonnen Light Heavyweight bout: Randy Couture vs.Mark Coleman |
3 timmar kvar hehe
|
Tror att det kommer gå exakt som kaboffastar tror. På något vis känns det som ett förutsägbart event. Peppar peppar.
|
Inte värt att sitta uppe för denna, thai-träning imorgon på förmiddan dessutom..
|
och jag resonerar tvärt emot personen över mig, har man BJJ på söndag och Maia slåss på lördag, ja då är ju få saker så motiverande.
Dessutom har alla de senaste eventsen folk klagat på varit överraskande bra så uppe stannar man såklart. |
Citat:
|
Citat:
Möjligtvis att Trigg reder ut Serra :) |
|
Jag tror tvärtom det kan bli en rätt rolig gala. Inga dunderstora namn, men upp till bevis för en hel del. Jag tror många av gubbarna är inställda på att slå på en bra show då denna gala snackats ner som fan.
Kan tänka mig att Dana underhållt med ett pepptalk eller två! |
Jag gillar att han lyckas sätta den tryckande sparken (0:59), alldeles för få sådana i dagens MMA. Antar att det är thaiboxningens roundkicks som tillåtits dominera för mycket ;)
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:37. |
|