![]() |
|
Citat:
Vad händer egentligen när någon missar vikten? Böter? Lämna tillbaka hela lönen? |
20% av 'show'-pengarna går till motståndaren. I värsta fall om man missar med överdrivet mycket tror jag AC kan avbryta matchen.
|
Da silva som jag länkade ovan vägde typ 1.6 pound för mycket och fightades för en stund sedan.
|
Silken skitshow, ingen förvåning med andra ord.
|
Lite löjligt av Brent Primus att springa runt och skrika "AHHHH I'M THE CHAMPION" i typ en kvart efter att Chandler trampade snett och stukade sin fot.
Olyckligt för Bellators del att 3 av huvudmatcherna avslutades på så tråkiga sätt i första ronden. |
The prodigy....... Bbbbb jjjjaaaayyyyy peeeennnnnn!!!!
Börjar nu dvs, inte spoiler. |
|
Citat:
Svårt att tänka mig att det finns tillräckligt med kapitalstarka på hawaii. Har för mig han har två gym t.om. på Hawaii. |
Citat:
|
Bigg rigg... tror inte på denna fight.
Men får se vad som händer. |
Lol, Bigg Riggs corner börjar skrika GSP GSP. Första ronden 3m40s typ. Panik redan om att inte förlora som mot GSP.
Hmm, ser nu att jag missade att Justine Kish bajsade på sig när hon ströps ut. Dommaren klev i det också. De verkade inte heller städa undan ordentligt inför Big Riggs och Boetsh. |
Nu ska mupparna från pressen fightas.
*** Bwhahahahahhahahaha Nu har dommaren gjort bort sig igen! BWHAHAHAHAHHAHAHAHA Snacka om att Mario Yamasaki suger. Låt de fightas for fuck sake. Det där är bara pinsamt stoppat. |
Skönt att han förlora :D |
Väldigt klantigt av Yamasaki, men greppet var så tight att Chiesa helt slutade försvara med händerna så det hade nog inte ändrat något.
https://oddshot.tv/s/g05S_g EDIT: Iofs så missade Yamasaki också en 12-6-armbåge innan medan Lee hade Chiesas rygg så om han hade avbrytit där kanske matchen hade sett annorlunda ut? Dana är inte glad. :D https://www.instagram.com/p/BVyfWA0gDaR/ |
12-6-armbågen jag syftar på:
(time-stamped) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:06. |
|