![]() |
|
Citat:
|
Citat:
Nå, jag vet inget om resultaten och då är det fortfarande intressant. |
Citat:
|
Citat:
|
Pride har flera bra galor, se bara till att skippa varenda match med Gracie familjen.
MMA legenderna! Noll KO's, 4 submission och 462 domarbeslut där absolut inget händer. Edit: Matcherna de får smaka submissions eller KO's är bra dock, död åt Gracie's. |
Har du inte sett Wec så borde du göra det. Mest underhållande fighterna tycker jag iaf.
|
Citat:
Glory 13 var japansk. Konstiga regler, skumma domslut och usla kommentatorer. Det var dock ett par bra matcher. Nicky Holzken var grym och det är kul att se bra kickboxning som omväxling till MMA. |
Citat:
Tränar själv sedan 1,5 år mma med inriktning på submission wrestling. Jag inser att jag lätt skulle kunna googla reglerna men det är trevligt med lite konversation. Jag hade för mig judo innebar en hel del markkamp, men precis som den olympiska brottningen så ser det ju bara ut som om nedtagningar genererar poäng. Är jag inte helt fel ute så finns det väl varianter och namn inom judon på så gott som varje lås och position som en grapplare som jag pysslar med? |
Citat:
Vad jag är nyfiken på vad läget med japansk jiu-jitsu är idag. Det är ju egentligen en komplett kampkonst. Finns det några mma-fighters som har det som grund? |
Citat:
Kolla videon. Väl värd att kolla på trotts Nickelback eller Creed eller vad det nu är som spelas. Sitter på luren så jag kan inte skriva några längre inlägg idag. http://m.youtube.com/watch?v=4u41omoNO4USnuggles got this shit. 7/10. |
Citat:
EDIT: iof var det en hel del exempel i filmen ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Var en intervju där någon undrade hur han blivit så bra på att ta sig upp från marken, och då sade han att han haft japansk JJ som grund och alltid börjat från rygg när han sparrats osv.
|
"I'm coming for the money you piece of shit" :D
Tydligen är Ken Shamrock skyldig Dana $175.000 hahaha. Svårt att inte älska Dana trots den clown han är. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:27. |
|