![]() |
|
Joe Rogan tycker att GSP borde lägga ner. (snackar om de runt 12min in) |
Citat:
|
Citat:
Jo, bättre fighter. Hendricks går runt med sin fröken höger och förlitar sig för mycket på den. |
Fru vänster.
|
Hade det varit en rond på 25 minuter (eller särskilt om den var ännu längre), då hade nog Nick Diaz aldrig förlorat. ;)
|
Om alla fighter var "till döden" hade jag nog satt pengarna på någon som Nick Diaz. Någon som är notoriskt svår att avsluta och som kommer orka mer än alla andra.
|
Citat:
intressant att han ser ut så om han bara slår med 1 hand. |
Han ser ut så för att han träffade GSP rätt mycket i ansiktet, för att inte tala om att GSP faktiskt öppnas väldigt lätt i ansiktet.
Hendricks förlorade fortfarande för att han var för passiv och inte kunde vinna över GSP. Att stå upp mot mästaren som han gjorde och skada honom lite är inte samma sak som att vinna över mästaren. |
Diskuterar inte vem som vann matchen, en bättre fighter kan förlora en match. Inte lika säker som du att GSP är en bättre FIGHTER än Hendricks.
|
Citat:
|
Citat:
|
UFC verkar lägga ut en massa gratis matcher till sin latino publik:
http://www.youtube.com/user/UFClatin...h?query=gratis |
Var tvungen att se om första ronden en gång till med tanke på all kontrovers kring den och jag kan fortfarande inte förstå hur någon ger den till St-Pierre. Jaja, mest av allt hoppas jag att St-Pierres problem löser sig så att vi slipper all den konstiga mystik som nu råder kring hans stundande frånvaro.
|
Är han frånvarande då?
|
Citat:
Vore därför också intressant att göra en poll runt olika träffar och se hur folk graderar dem (inte bara denna match, utan allmänt). |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:04. |
|