![]() |
|
Citat:
Hela kortet är ju grymt. Comeback av Dan Hardy. Sen Mayhem, Barboza och Diego Brandao. Mark Hunt som kommer tokknocka Struve (First death in MMA). Big Country mot Bigfoot blir kul, Cain mot whatever blir också nice. |
Stackars Struve. Dom sätter bara upp honom mot power punchers :D
|
Alltså, Mir kommer dö mot JDS.
När Mir blir dominerad stående av big Nog, så har han nog inte mycket att sätta emot JDS, som både slår hårdare, snabbare och mer precist än vad Noggen gör. Minns ni inte hur Shane lekte med Mir? Möjligtvis att han skulle kunna lyckas med något på marken - men det är inte heller speciellt troligt. |
Mirs haka älskar pengar :)
|
Hur hälsosam kan Hominick vs Yagin ha varit? Hominick var ute en gång, vakna upp av en smäll och fortsatte sedan absorbera smällar från och till hela matchen. Episk fight. Vill definitivt se Yagin igen.
Snygg KO av Mcdonald. Schaubs reaktion på marken, han mådde inte bra där. Det är svårt att inte spå en ljus framtid för Rory Mcdonald. Jones såg osäker och frustrerad ut när han blev träffad, kanske upptäckte Rashad en ledtråd till Jones? Avancera framåt och pressa? Man får intrycket av att han använder sin räckvidd för att pressa motståndarna till stängslet, varpå han släpper lös lite vad han vill. Inte förvånande att Jones van, men trodde inte att det skulle gå till domarna. Stephen Thompson var en besvikelse. |
Citat:
jag har problem med din "analys", som du menar är den enda rationella. |
Visst måste Thompson jobba på uthålligheten och grapplingen, men Brown hade en del tur. Han sade själv att han var knockad på fötterna kanske 2 gånger under matchen.
|
Citat:
Gå in på sherdog och läs lite så får du se vad jag menar. Men nog om detta. Ingen som tvingar dig att hålla med mig. |
Citat:
War-Mir!!! |
War Hendo!
War Mir! |
Är ganska tveksam på om Stephens karatestil är effektiv. I den sido-stancen är han vidöppen för hårda bensparkar, och han sprang gärna in i fickan med hakan rakt uppe i luften, utan att använda händerna som skydd.
|
War Kwon
War Hunto |
Citat:
Jag ville se Rashad vinna och jag hoppas också nån plockar Jones så småningom men innan dess tänker jag fortsätta vara på hans bollar för han förtjänar inte mindre! |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:34. |
|