![]() |
|
Det gör han inte.
Edit: pucktvåa |
Citat:
|
Citat:
Tricket mot GSP är att inte låta honom dominera där han är bäst, nämligen levelswitching mellan stående och liggande. Lättare sagt än gjort kanske, men vi såg vad som hände när han inte ville gå till marken alls - blev nästan utboxad av K1 Shields. |
Citat:
|
Det kommer inte ta lång tid i första rond förrän GSP tar ner Condit på marken
Vinner Condit får jag ändra Petorias Avatar och avatartext Vinner GSP får Petoria ändra min sig |
Vet inte om någon är tillräckligt bra för att kunna stoppa GSPs "levelswitching" just nu. Sen tror jag inte Condit är tillräckligt bra från ryggen heller.
Att vinna genom att jobba från ryggen är sällan ett vinnande koncept i MMA öht. Kan vara lite som att head-hunta ståendes, om man inte är extremt duktig. Speciellt mot någon som har så bra jiu-jutsu som GSP. Tror inte han skulle ha några problem med Jake på marken, även om han valde att stå. |
Citat:
|
Citat:
|
Ja alltså, a Bet is a Bet.
Man står ju för sitt ord. Förlorar du så väljer jag din nya Avatar så får du ändra den (Walk the Walk of Shame i max 1 vecka, sen kan du ändra tillbaka). Om du vågar vill säga :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Om ett domslut är uppenbart fel så ska det NATURLIGTVIS poängteras och diskuteras och när ett domslut är uppenbart kontroversiellt och tajt så är det fullt rimligt med en rematch för att ta fram en klar vinnare, speciellt när vi pratar om titelmatcher. Ni som tycker en rematch är en dålig idé, vad tycker ni Condit ska göra närmaste TIO månaderna då innan GSP är redo? |
Hur underhåller man kondition, styrka, snabbhet osv när man har en riktigt seriös skada som GSP har nu? Känns ju som att konditionen flyger ut ur fönstret om man tävlar på så pass hög nivå och inte kan träna ordentligt under flera månader?
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:26. |
|