![]() |
|
|
Haha....hon hade ju värsta basrösten! Tänder du på shemales eller?
|
Citat:
Såg inte presskonferensen heller, och minns inte hennes röst från förut, men i vilket fall så påverkar inte auditiva upplevelser mitt synsinne. EDIT: Finns konferensen upplagd än? |
Jag hoppas att Shogun vinner. Gillar inte Bones Jones, känns osympatisk..
Jag hoppas Cro Cop vinner, hejjar alltid på honom plus att Shaub känns osympatisk. Alltså kommer Bones Jones vinna och Schaub vinna.. Slår aldrig fel... |
Citat:
Finns ju flera fighter som "chockat" GSP - Serra t.ex |
Citat:
Trainy Eaty Sleepy Machida very Movey, *vroom* *vroom* |
WAR Shogun & Cro Cöp. Trots att båda kommer bli utstrypta... Eller? Lite LHKKTFO och blasfemiska legkicks skulle förgylla min vardag.
|
Bästa scenariot är KO from Shogun och CC, overhand r från Shogun och LHK från CC.
Detta är det optimala drömscenariot alltså, vilket får en att sova gott. |
Frågan är vad Kwons hjärna egentligen tror (utan prideoptimismen)?
|
Citat:
|
Stay of the weed Charlie. Men erkänn nu Kwon att du ovanligt oroad inför denna gala. Erkänn att du har legat och rullat i sängen de senaste nätterna och drömt om mardrömsscenarion a la Anderson Silva-Belfort.
|
|
Zuffa buried M-1
|
Som sagt, för att släcka den minsta lilla antydan till låga av hopp ni hade om Mirko så är det bara att läsa intervjun igen...
Citat:
Prepare to see zombie Mirko with dead eyes :( |
Mirko har varit slut länge. Tycker du ett hungrig fighter pratar på det viset? Nej Mirko är bara för att casha in stålar tills han inte längre kan stå på två ben.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:35. |
|