![]() |
|
Tycker det är konstigt hur lite reklam osv som gjorts för Henderson - Feijao. Jag ser fram emot eventet iaf.
|
Citat:
|
http://www.youtube.com/watch?v=Bpr9lPqcMDM den där e så sjukt nice :D
|
Nice knock av Henderson, han fortsätter äga trots att han är 40 bast! :)
|
Citat:
|
Hans högerhand är fortfarande lika brutal :o
|
Ännu ett kanon-event från Strikeforce! Jag måste säga att jag anser att produktionen som tidigare har varit ett mindre problem med slarvig kamera-hantering och dylikt har blivit mycket bättre, samt kommentatorerna är riktigt stabila. Joe Rogan är bäst i branschen men jag börjar bli mer och mer trött på att höra Goldberg - som egentligen kan mycket mer om sporten än han ger intryck av - kasta ur sig en massa fåniga småkommentarer som bara är ivägen.
Co-main-fighten var otroligt bra, tjejen är alltid i toppform och det var imponerande att se Coenen komma tillbaka sådär. Och vad ska man säga, the H-bomb delivers again! |
Jag stödjer alltid Henderson
TEAM HENDO for LIFE WAR H-BOMB |
Citat:
|
Citat:
Nu överdriver du tycker Jusup. Detta var en okej event, inte mycket mer än så. Mauro är hemsk och går inte att jämföra med Goldie. |
Citat:
T.o.m. på sherdog är han listad top 10 vilket Hendo inte är (fast det förändras nog nu). |
Vinnaren av Mousasi-Kyle som är next-in-line för LHW-bältet?
|
Citat:
|
Chad Griggs borde kunna klara 205 lätt och han har ju haft ett stabilt år i tungvikten. Ett par vinster där så borde han kunna närma sig också tycker jag.
|
Citat:
Nej det är klar skillnad på botten och toppen, det gäller även ett camp som Blackhouse. Hade Fejao varit toppen så hade han varit i UFC vid det här laget. Det är en ytterst långsam och stationär fighter som inte räcker till mot bättre fighters. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:09. |
|