![]() |
Citat:
Nog vinner. Han har inte förlorat en enda match på riktigt hitills, och kommer inte göra det nu heller. |
på riktigt?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Menade att han enbart har förlorat på desicions.
|
Citat:
|
kommer lätt föja nog vs. mir och forrest vs. evans..
nogueria e fan legenden i mina ögon.. undead mofo ;D |
Citat:
Var helt "sönderslagen"? Han fick typ lika mycket spö då som mot Sapp; om man ska submitta en snubbe på 150kg och 200cm kan man inte vara så sönderslagen, även om man ser ut att vara det. |
Citat:
|
att nog är en legend håller jag med om , men jag tror på submission vinst från Mir, kan ha mkt fel också, men det får vi se på lördag =).Matchen mot lessnar va bra härlig den, det va david vs goliath =)
|
Citat:
Allt kan hända, kolla Matt Hughes t.ex tog ett tag innan en viss gsp satte stop för honom =) |
Rampage och Wanderlei driver med Coleman, Flex och byggarna. Efter 3 mins anländer Wand, Mir, Forrest etc
Rampage : "Bodybuilding is not for me" |
Citat:
då räknar du bort 9 vinster från hans record också antar jag? eftersom han inte vunnit på "riktigt" I övrigt tycker jag nog ser mer och mer punchdrunk ut för varje match, tror inte hans karriär kommer bli så mycket längre än några matcher till, ser ut som knocken kommer närmare och närmare för varje match.. |
I UFC 73 så tycker i alla fall jag att Nogueira blev knockad, om inte Heath Herring hade varit så seg på att följa upp så tror jag att han hade vunnit matchen där i första rundan.
Håller med j2b.. |
Citat:
|
Citat:
Imo blev Mir överhypad som fan inför sin match mot Lesnar... Bra marknadsföring av UFC, tyvärr gick det inte som de ville och Mir vann. Nu tror alla att han är the shit of BJJ..... *rolleyes* |
Missa LIVE 04.00 DUMMA MIG :(
Aja, lär väl bli repris idag vid 10 på kvällen eller vad det var? :( |
Det är ikväll lördag natt, 04.00 som det går, reprisen är på söndag.
|
Woooooooooooooww................
..pinsamt |
Vilken gala/vilka fighter är det?
|
Citat:
|
Rampage VS Wanderlei III i afton, be ready for it! :D
http://i40.tinypic.com/27zd6o4.jpg http://images2.hiboox.com/images/460...cc06aa3450.gif http://www.combatlifestyle.com/pics/...08ufc/1038.jpg |
inte mycket kärlek mellan dem.. men lite matchhype är det ju förstås också..
funkar på mig iaf, sjukt peppad! |
frågan är bara om man ska orka se det live eller vänta på reprisen :)
|
Trevligast är att skaffa det ifrån internet på förmiddagen dagen efter då slipper man svenska kommentatorer..
|
Citat:
|
står också i valet och kvalet.. har inget emot bröderna roberto dock, mitt problem är väl snarare att söndagen kommr bli knasig av uppesittarkvällen
|
haha så jävla skönt då paolo är så jävla hypad jämt. OJ OJ OJ där KOM EN SPARK.....men den träffa dåligt...
|
Citat:
OJ OJ OJ HAN KÄKAR LÄDER! |
Forrest Griffin vs. Rashad Evans
Antonio Rodrigo Nogueira vs. Frank Mir Quinton Jackson vs. Wanderlei Silva Mustafa Al-Turk vs. Cheick Kongo C.B. Dollaway vs. Mike Massenzio PRELIMINARY CARD Dean Lister vs. Yushin Okami Antoni Hardonk vs. Mike Wessel Reese Andy vs. Matt Hamill Brad Blackburn vs. Ryo Chonan Patrick Barryvs. Dan Evensen |
Citat:
|
Citat:
chokeit.se för mer mma! |
3de gången gilt för Wanderlei eller? :P Tror faktiskt Rampage tar denna matchen, han har säkert tränat som ett djur inför matchen..
Nogueira vs. Mir - Ingen kommentar, Nogueira the undead mofo kommer vinna ;D Feffe vs. Evans - kommer bli jävligt jämt. |
Om jag var Rampage skulle de två tidigare matcherna (resultaten) motivera mig till att träna som ett djur inför denna match....
Redemption! Fast de två tidigare matcherna kan ju också omotivera Rampage till att göra bra ifrån sig... Is he scared??? |
Jag tror att Rashad kommer slå sönder Forrest i andra ronden. Forrest kommer få ta smällar som fan i första men stå kvar eftersom han är ganska stryktålig. Dock får Evans in en riktig pärla i andra.
Sen tror jag stenhårt på att Mir vinner på något knöligt sätt, domarstopp eller liknande, alternativt decision. Silva kommer komma in laddad till tänderna och smasha Rampage och få hem segern i slutet av första ronden på domarstopp. De andra pallar jag inte spoila :D Eller jo... Även Kongo vinner sin på ko faktiskt. I mitten av andra.. |
Forrest är väl ganska stryktålig som få, har väl fått rätt rejält med box och endå vunnit? Eller missminner jag mig.
|
Jag tror faktist också på Mir. Antingen på submission eller domarbeslut.
|
Frank Mir kommer antagligen behöva snudd på döda Nogueira innan han ger sig. Dessutom är han mer uthållig än Mir och för erfaren för att matchen ska bli kort.
|
Är extremt förvånad att folk tippar på Mir vinst, ser ingenting han har på Nogeira.
|
Citat:
Han är yngre, lite rappare, fysiskt starkare och väger antagligen något kilo mer. |
Kommer bli den bästa UFC:n sen Cro Cop knockades så det skrek om det. Ingen är som Cro Cop, the best fighter forever.
|
http://mmahacks.com verkar streama matchen. Dessutom ser det ut som om man kommer kunna kolla på matcherna var för sig senare också (vilket är asbra om man t ex sitter på en risig jävla mobiluppkoppling och all form av streaming är utesluten :( )
|
Citat:
|
Snart match
|
Ville bara påminna om att...
SNART BÖRJAR DET FOLKS!!!! :D OMGZ, Wanderlei mot Rampage-matchen kommer sitta bra! :D Störtsköönt i kistan! Nu ska de få SMAKA LÄDERRRR!!! |
Ska bli spännande krappar.*drool*
|
Citat:
|
K*khelvete, har laddat här nu så failar man på att fjärrkontrollen inte funkar. GAAH!!
|
Jag är här och med!
|
Nu så!
|
Fuck it, jag går och lägger mig, nån som vet när det kan tänkas vara uppe på köpesidorna imorn?
|
Du kan ju fan inte gå och lägga dig nu! Det börjar ju nu!
|
Citat:
|
Citat:
B L O S S A Glögg! :D Jag älskar att se Wanderlei fightas och hoppas på knock, men Rampage har nog lärt sig läxan efter de senaste två fighterna han hade mot Wanderlei. Jag gillar Rampage åsse, så oavsett hur det går så är det win för mig. Dock vill jag se Wand fightas med sann "Axe Murderer-manér" Noguiera mot Mir kommer nog bli intressant åsse! Gillar båda fighters där med, bägge har giftiga subs! Sen hoppas jag Forrest tar Rashad. Hellre Forrest än Rashad, Rashad e så tråkig. |
Nog kan ta emot smällar, det såg man mot Tim Sylvia , så jag tror inte på knockdown från mir utan decision eller submission =)
|
Helvete vad snabbt det gick i Rampage vs Silva. Såg knappt vad som hände.
|
Jävla turträff :D
|
Jeeesus.
|
Lite tråkigt. Tyckte det precis började se bra ut :P
|
En skulle ha satsat pengar på den där matchen!
Noguiera mot Mir kommer bli en görsköjs match åsse Rashad VS Forrest har dock en risk att bli en lay and pray-fest om Rashad får som han vill |
Citat:
Eller förlora på desicion. |
Alltid kul att se Matt Hammills enastående fotarbete och dödliga knän.
|
Herrejävlar vad enorm Brock Lesnar är.
|
Citat:
|
Gillar Franks insats första ronden, men nu kommer Frank tröttna och andas tungt.
Får akta sig för Nog nu i andra. Hoppas på Frank dock. Så fort Frank tröttat ut sig kommer Nog. |
Alltså vad i helvete var det där?
Frank kommer inte ha en chans mot Brock igen. |
Frank var grymt trött där, får jobba på kondisen innan Brock! :D
|
vad händer?
|
:D:D:D Fy fan vad bra!
|
Nu får fasiken Forrest ground and pounda ut Rashad, annars får vi en Lay n Pray-fest extraordinaire on our hands aka a snoozefest där Rashad vinner på poäng.
|
Fan, lite sorgset att se en gammal räv som Nog bli så jävla dominerad. Han såg väldigt gammal, trött och sliten ut. :(
|
Alla blir vi gamla, även gamla legender som Wand, Nog etc osv
Nu hoppas på ground and pound annars blir det lay n pray. Get ready for the Snoozefest!!! |
Forrest håller Rashad på avstånd, bra bra. Mera kicks. Use your range.
|
Bra strategi av Forrest, lyckades hålla ut i 2 ronder iaf!
Låter man Rashad komma nära är det kört! |
Evans kommer ju slakta Rampage om det blir dom i nästa match.
|
Hur gick det i lesnars match?
|
Citat:
|
Citat:
|
Mina bets ikväll:
Rampage v Silva Mir v Minotauro Evans v Griffin Var bara 500 spänn för att det skulle bli mer spännande. Trodde inte Mir skulle vinna men oddsen var bra. Evans trodde jag på och Rampage hoppades och trodde jag på. |
This saddens me a bit, but still has to be displayed!
Who could´ve imagined this in even their wildest imagination? :D http://images.imagup.com/08/12304575...silva3END4.gif |
Vi flög upp ur soffan, vrålade av glädje, kramades och gjorde high five när det slaget föll. :)
|
Fan vad härligt, bra gjort Rampage:cool:
|
Jag hörde rykten om att Mir slog Nog? Kan någon konfirmera detta!?
|
Citat:
http://i240.photobucket.com/albums/f...ebufferjc5.gif |
Frank Mir for prez
Hur avslutades matchen? |
Synd om Nog, tycker jag.. :/ Han verkade inte ha orken längre.
|
för er som missade
repris ikväll tv4 sport 22:00 |
Citat:
Nog var som nerdrogad hela fighten. |
Citat:
|
Allt gick nog exakt så som jag inte trodde det skulle gå :P
|
Mir matchen kändes uppgjort, Nogera gjorte faan ingenting..
Pd |
Oj oj oj trodde Mir skulle vinna på submission, men till alla som höll stenhårt på att Nog va gud o inte hade förlorat någonsin, Epic fail my friends :D
|
Bra tryck i nävarna på rashad!!!
|
Galet hur enkelt Mir vann, det trodde jag aldrig.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag vill att Nog ska åka hem till Brasilien och träna igen. :( Så han blir lite elak igen. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:41. |