![]() |
|
Härlig match, och härligt självförtroende från Nick. Men han sa en grej, "I tapped him out on the ground" Hörde jag rätt?
|
I will also, kanske det var. :D
|
För er som missat så bröts Noons käke och fractured hand i 1&2 ronden
Han var rätt hård! Gjorde ingen Rafael Dos Anjos ;) |
Älskar Nick's äckliga boxning. Sen att han har sin attityd gör det bara bättre, Gangsta 4 life y0!
|
Helt otroligt hur bra boxning Nick Diaz har. Tyckte han hade relativt bra grepp om matchen samtliga ronder. Noons såg ut att ha lite bekymmer med dom långa armarna. Hoppas på en övergång till UFC, som Dana såklart också är intresserad av.
Citat:
|
En annan sak, angående Nick Diaz, han fick ju en vinst mot Gomi borttagen för att han testade positivt för gräs, är inte detta lite roligt med tanke på att det inte är enprestationshöjande drog? Och man kan ju undra hur han tänkte när han satt och rökte på dagen innan. :D
|
Jag tyckte Noons hade dåligt fotarbete borde han inte ha tjänat på att gå in och ut nu när Diaz hade bättre räckvidd? Hans långa hår verkade störa honom rejält också. Ingen höjdargala direkt men den matchen var ju ok iaf.
När ska Brock slåss? |
Citat:
|
Jo, det har du rätt i.
|
|
Citat:
|
Citat:
Om det nu var så att han går en medicin som innehåller THC, borde han inte ha ordnat ett tillstånd från en läkare att använda den medicinen då? |
Jag säger det nu.
Alexander Gustafsson kommer ta ner Diabete och pounda honom tills han ger upp ryggen och sedan ta en choke. |
Citat:
|
Megumi att ta sin 23 raka vinst utan förlust den 14:e, och vinna sin första titel? Måste vara något slags rekord.
|
Hennes flying toe-hold är helt sjuk!
|
Om någon vill se lite highlights i världsklass, kolla in LayzieTheSavage på youtube.
|
|
|
<3
|
Skummade precis igenom Dana White's svar mot folk som har kvittrat på hans sida, man kan ju tro att det är en tolvåring som sitter bakom skärmen, haha..
|
|
Citat:
|
Herregud vad nervöst det kommer vara när det är dags för Alexander :o:o
HOPPAS det går vägen för tomheten som kommer infinna sig vid förlust blir jag gärna utan |
Citat:
|
Drar till London imorgon, ska bli ruggigt kul! Kommer sitta nära fighters-entrance, ser ni någon som försöker stjäla en keps från någon så är det kanske jag :)
|
Får hoppas på snabb nedtagning från Gustafsson, tror det blir mycket dyster kväll för honom annars.
|
Citat:
Sen fightas Bielkheden imorgon i Holland också. Ska bli skoj! Två av Sveriges absolut bästa fighters som slåss på samma dag. Sweet! |
Citat:
Sno helst Bispins keps, för jag gillar inte Bisping alls. Ha även med en svart tuschpenna fasttejpap på en liten pinne , så skriver du något fult på hans hjässa snabbt medan han går in. |
DARED. varje gång fightern går förbi där du står så hör man vad du skriker. Kan du inte ta i från tårna och skrika: KWOOOOOOOOON varje gång. vore grymt kul om man hörde dig
|
vilka vinner ikväll då?
kom igen med predictions :) |
Jag tror på sexiyama, bisping är sämst (saknar power iaf).
|
UFC 120 prelims åt UFC 121. Ingen intressant match på kortet.
|
2100
|
Nån som vet nån sida där ufc 120 streamas?
|
Kommer länkar sen (för det mesta) är du på www.mmanytt.se chatten så kommer det finnas där med.
Annars går det köpa(gick sist iaf tror jag)streamen via canal+/ufc |
|
|
Citat:
|
När börjar lilla eventet då? :)
|
Hatar är ett starkt ord, men ogillar Bisping enormt, det gör jag.
Så självklart hoppas jag att Sexy har jobbat på kondisen och tar det här nu. Helst med en subvention. |
Som ovan skrev, när börjar det? någon som köpt live eller har stream?
|
Citat:
|
* Light Heavyweight bout: France Cyrille Diabaté vs. Sweden Alexander Gustafsson[1]
[edit] Main card * Welterweight bout: England James Wilks vs. Canada Claude Patrick[1] * Heavyweight bout: France Cheick Kongo vs. United States Travis Browne[1] * Welterweight bout: England John Hathaway vs. United States Mike Pyle[1] * Welterweight bout: England Dan Hardy vs. United States Carlos Condit[1] * Middleweight bout: England Michael Bisping vs. Japan Yoshihiro Akiyama[1] BOLD = "vinnare" |
http://cdn1.sbnation.com/fan_shot_im...ion_jack_2.jpg
Main Card Michael Bisping vs. Yoshihiro Akiyama Dan Hardy vs. Carlos Condit John Hathaway vs. Mike Pyle Cheick Kongo vs. Travis Browne James Wilks vs. Claude Patrick Undercard Cyrille Diabate vs. Alexander Gustafsson Rob Broughton vs. Vinicius Quieroz Spencer Fisher vs. Kurt Warburton James McSweeney vs. Fabio Maldonado Paul Sass vs. Mark Holst Tycker att det är jäkligt skoj att se europeiska fighters så jag gillar denna galan skarpt. Hoppas att det går bra för britterna och våran svensk. Får se om jag kollar inatt efter krogen eller bakis med en pizza imorgon. Tippar på alt.2 |
Kommer man att kunna se Alexanders match om man följer sändningen på TV4 sport?
(edit) det kanske är fel gala som sänds på tv4 sport ikväll? |
Citat:
|
Var kan man se prelimsen?
|
Citat:
|
Jag har iafl stream till matcherna sen.
|
Citat:
|
Vart ska vi sitta under eventet? gillar inte MMAnytts chat men kan ta den som sista utväg. ingen som har typ skype/tinychat eller något? Annars kan vi ju alltid spamma denna tråd. Vad för streams har folk jag tänkte sitta med www.atdhe.net. Vet inte hur bra den där dock. någon som har en reliable stadig bra bild stream?
|
Får se om det blir utgång eller om jag ska kolla på det nu, men om jag är hemma så är jag gärna med och snackar loss lite :D
|
Ingen som har stream till Gustafsson - Diabate? :(
|
Beställt stream från CSports men vill ju se Gustafsson... vågar knappat vara online för att få riskera få resultat innan det är klart.. gah!
|
Lol ja hitta en live stream, så va den fake å de visa en gammal... vafaaaaan
Pd |
myp2p.eu ...
|
Alltså, alla streams är väl offline just nu. Galan börjar väl 21.00?
|
http://www.atdhe.net/24430/watch-ufc...ing-vs-akiyama
kollar ofta NFL på atdhe så enligt mig är dom pålitliga. Har ingen aning om kvalitet dock. |
|
Hahaha ja såg fel på klockan, hmm ser även att klockan på kollo går fel :D
|
Citat:
|
Yes!! Fan vad klockrent att han submittade han!!
|
Fyfan vad tråkig match wilks var, öva lite på groundgamet tack!
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu ska det väl äntligen bli lite intressant!
|
hahaha holy shit vilken knockout
|
Sexy-time!
|
Inte särskilt imponerande TDs från bisping :D
|
Nu börjar Sexy se trött ut dock.
|
Gött fick han vila lite
|
Usch...
|
Gött att se att Hardy blev knocked the fuckedout iafl!
|
Argh!
|
|
Damn vad frustrerande sexy vs bisping var att se... :(
Kul att Gustafsson vann dock :D, väntar bara på att kunna tanka prelimsen nu så jag kan se matchen också. |
|
|
Såg ut som fransosen fått nog där mot slutet, verkade nästan som han sträckte ut nacken lite extra mycket för att bli submittad. :D
Bra Dolph Gustafsson! |
Det som är mest imponerande i min mening är att Gustafsson inför och efter fighten med Phil Davis som är en NCAA-champ verkligen jobbat hårt på sin brottning och han visade i denna fighten att han varierar sig snyggt och blandar ihop sin striking med bra brottning och kontroll. Potential!
|
Grymt bra match av Alexander Gustafsson! Man blev ju fasen impad..
|
Citat:
|
bra "perfomance" av Gustafsson :) förhoppning visar han vägen för svenskar i UFC
|
Såg Gustafssons match nu, fy fan vad imponerad jag blev! Trodde aldrig att han skulle vinna över Diabate i standupen
|
Hyfsad söndagsmorgon att vakna upp till - svensk seger i UFC! DEMOLISHMENT!
|
Sjukt bra av Alex! Riktigt trevlig snubbe är han dessutom:)
|
Njuter fortf av att se Hardy knockad, så jävla äckligt kaxig kille.. skönt att han fick riktigt hårt på käften.
|
Nästan en Apollo Creed moment på hardy-condit.
Bra jobbat av Gustavsson. He has potential. |
Citat:
Tänk till nästa ggn(nu missade jag dock första 5-10min av eventet, men antar att den ej visades där). Om den nu inte vara på canal+ sändningen och det var annat där. Hur som helst borde man respektera andra och ej prata om fighter som ej visas på streamsen. |
Känns skönt att ha rätt :)
Härligt å se av Alexander! |
Tror inte Gustafssons fight sändes live på ESPN, men jag tyckte någon snacka på Sherdog om att Spike tog med den istället för Wilks vs Claude Patrick (helt jävla rätt isf!! Kul).
Såg som sagt eventet live på o2 och jävlar vilken känsla det var när Mauler dominerade den franske ormen! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Edit: puck femtielva |
Citat:
|
Tänk till lite nu, vi brukar ALLTID prata om matcherna som visas via streamen. Det handlar om att man kan ta hänsyn till andra genom att inte prata om matcher som inte visas på streamen/ eller vänta tills eventet är över.
Självklart är det fritt fram att prata om pågående matcher eller whatever när ett event nu är klart, men annars är det ofta rätt kul att prata ang eventet(även om jag brukar prata främst på mmanytt). Men även där så har iaf jag vett nog att inte prata om prelims som andra ännu inte hunnit att se. Men Alex match skrev person ifråga, innan själva eventet hade börjat sändas. Men visst Ni kan tycka sådant är okej, men jag vet att jag inte pratar om prelims som inte visas via streamen iaf. Annars så har jag vett nog att skriva i "vit text" så man inte ser inlägget ordentligt. Men antar att Ni tycker det är okej om man skriver redan t.ex 20:00 att säg Alex vann, fast själva streamen börjar 21:00. I detta exempel så sänds nu även Alex match 21:05, hur kul är det att redan läst om resultatet innan? När det är roligare att inte veta och istället få reda på det via sändningen. Handlar bara om att tänka till lite. |
Det var därför jag la till varningen i trådrubriken (för över ett år sen).
|
Citat:
|
Besök inte tråden om man inte är up2date
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:57. |
|